Στη Θεσσαλονίκη 42 από τις περίπου 250 μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ βρίσκονται ήδη στο συνεργείο...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ
Ακινητοποιημένα στα συνεργεία παραμένουν τουλάχιστον 82 περιπολικά και δίκυκλα της ΕΛΑΣ στη Θεσσαλονίκη, αφού εξαιτίας των περικοπών στα κονδύλια δεν υπάρχουν χρήματα για τη συντήρησή τους.Την ώρα, λοιπόν, που η εγκληματικότητα «χτυπάει» κόκκινο, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη φαίνεται πως κάνει ό,τι μπορεί για να οδηγήσει σε «μαρασμό» υπηρεσίες που αποτελούν την αιχμή του δόρατος στη μάχη κατά του εγκλήματος. Το συγκεκριμένο πρόβλημα ανέφεραν πρόσφατα στο διευθυντή Αμεσης Δράσης, Βασίλη Μωυσίδη, αλλά και στο γενικό αστυνομικό διευθυντή Θεσσαλονίκης, Δημήτρη Παπαδόπουλο, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής της Ανεξάρτητης Συνδικαλιστικής Πρωτοβουλίας Αστυνομικών Θεσσαλονίκης, ζητώντας να βρεθεί λύση.Είναι χαρακτηριστικό ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα τα αντιμετωπίζουν υπηρεσίες που έχουν ως αποκλειστικό αντικείμενο τις περιπολίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τα συνολικά 30 περιπολικά της Αμεσης Δράσης, «έγχρωμα» και συμβατικά, τα δέκα έχουν ήδη ακινητοποιηθεί, καθώς δεν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρηση και παρουσιάζουν βλάβες. Με ένα στα τρία περιπολικά εκτός υπηρεσίας, αυτά που απομένουν είτε δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες, είτε έχουν φτάσει στα όριά τους, με συνέπεια να μπαίνει σε κίνδυνο η ζωή των πληρωμάτων. Στις νεοσύστατες ομάδες «ΔΙΑΣ» στη Θεσσαλονίκη, στις οποίες το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη υποτίθεται πως έχει στηρίξει πολλές ελπίδες όσον αφορά την πρόληψη της εγκληματικότητας, η κατάσταση γίνεται χειρότερη μέρα με τη μέρα.Συνολικά 42 από τις περίπου 250 μηχανές βρίσκονται ήδη στο συνεργείο, ενώ αστυνομικοί προειδοποιούν ότι, εάν ακινητοποιηθούν και άλλες μηχανές, θα βγαίνουν με δυσκολία οι βάρδιες. Επίσης, άλλα 30 δίκυκλα από τα περίπου 150 της ομάδας «Ζ» βρίσκονται σε αχρησία λόγω βλαβών. Μάλιστα, στα 150 δίκυκλα συμπεριλαμβάνονται και κάποια «παπάκια», που επίσης συμμετέχουν σε περιπολίες. Παράλληλα, συνδικαλιστές επισημαίνουν ότι πολλά από τα οχήματα που βρίσκονται στους δρόμους κυκλοφορούν χωρίς να έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ), ο οποίος προβλέπεται ανά διετία, με συνέπεια ένας σημαντικός αριθμός και από αυτά να είναι «υποψήφια» για ακινητοποίηση.
«Διαλυμένη» η ομάδα «Ζ»
Στο μεταξύ, από πληροφορίες προκύπτει ότι η ομάδα «Ζ» κινδυνεύει να «κατεβάσει ρολά», καθώς εκτός από τα δίκυκλα που έχουν βγει εκτός υπηρεσίας λόγω βλαβών, μεγάλη δύναμή της διατίθεται και για τη φύλαξη του τούρκικου προξενείου. Από πληροφορίες προκύπτει ότι σε 24ωρη βάση 16 με 20 άτομα παίρνουν μέρος στα μέτρα έξω από το συγκεκριμένο προξενείο αντί να περιπολούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, αφού αυτός ήταν ο σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκαν τα «Ζ». Μάλιστα, ο ίδιος στόχος φρουρείται παράλληλα και από μία διμοιρία των ΜΑΤ.
"Αγγελιοφόρος"