Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009
Νερόμυλος Νυμφόπετρας. Ερείπια που μαρτυρούν μια άλλη ξεχασμένη εποχή
Για δεκαετίες δέσποζε και πρόσφερε τις υπηρεσίες του στους κατοίκους των γύρων χωριών ο γνωστός στην περιοχή νερόμυλος "Μπαχαράκη". Δεν είναι γνωστό ποτέ ξεκίνησε την λειτουργία του αλλά είναι γνωστό ότι την δεκαετία του ΄΄ 60 ήταν ακόμη σε πλήρη λειτουργία. Κινητήρια δύναμη το νερό, το οποίο διοχετεύονταν με κανάλι από τα νερά της λίμνης Κορώνειας το οποίο έπεφτε με δύναμη πάνω σε πτερωτές δίδοντας μηχανική κίνηση στις μεγάλες μυλόπετρες, τρίβοντας τα σιτηρά παράγοντας την πρώτη ύλη για την παρασκευή του αναγκαίου τροφίμου του ανθρώπου τον άρτο. Σήμερα βλέποντας τα χαλάσματα και τα ερειπωμένα κτίσματα έρχονται στον νου άλλες ξεχασμένες εποχές… Στις φωτογραφίες τα χαλάσματα του νερόμυλου και δίπλα του ο γέρικος πλάτανος να «θλίβεται» στην μοναξιά του. Θα ήταν ευχής έργων οι δήμοι Εγνατίας και Νέας Απολλωνίας καθώς και οι σύλλογοι της περιοχής να αναλάβουν πρωτοβουλία για αναστήλωση του νερόμυλου και αξιοποίηση της γύρω περιοχής.
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009
Επισκεφθείτε την Νυμφόπετρα και χαρείτε την ομορφιά του «πέτρινου δάσους»
Γνωρίστε και ζήστε για λίγο την μοναδικότητα που σας προσφέρει το τοπίο με τις γνωστές για τον μύθο τους Νυμφόπετρες. Ζήστε και αναπολήστε και εσείς μαζί με τους ντόπιους κατοίκους του χωριού Νυμφόπετρα, τον θρύλο που αιώνες τώρα τις συνοδεύουν. Επισκεφθείτε και περπατήστε στα πλακόστρωτα δρομάκια και αφήστε σε έξαψη την φαντασίας σας. Οι ντόπιοι θρύλοι μιλούν για γαμήλια πομπή που ξαφνικά πέτρωσε από άδικη φθονερή κατάρα της μάνας. Ένας μύθος που δεν άφησε ασυγκίνητους ούτε τους συγγραφείς ούτε τους περιηγητές. Σήμερα πολλά τουριστικά πρακτορεία συμπεριλαμβάνουν στα προγράμματα τους και επισκέψεις στις Νυμφόπετρες. Η πρόσβαση στον χώρο είναι εύκολη και γρήγορη. Χρησιμοποιώντας την Εγνατία οδό, από την Θεσσαλονίκη κατεβαίνετε στον κόμβο του Προφήτη η όταν έρχεστε από Καβάλα τον κόμβο της Νυμφόπετρας.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009
Στον ΟΣΕ: Φύγε εσύ έλα εσύ
Ανακατατάξεις στην στελέχωση των γραμματειών των συγκροτημάτων του ΟΣΕ παρατηρούνται αυτές τις ημέρες ενώ αλλαγές αναμένονται και σε διευθυντικές θέσεις. Οι αλλαγές αυτές γίνονται κάθε φορά, ως είθισται, όταν υπάρχει κυβερνητική αλλαγή. Έχει γίνει πλέον καθεστώς όπως λένε εργαζόμενοι, και είναι δύσκολο να αλλάξει, παρότι δεν εγκρίνουν την λογική αυτή των κομματικών επιλογών. Είναι απαράδεκτο τονίζουν στον 21ο αιώνα να υπάρχουν τέτοιες αναχρονιστικές αντιλήψεις. Είναι αντιλήψεις που δεν συνάδουν με τον πολιτισμό και τον αποκομματισμό που επαγγέλλεται η κυβέρνηση. Συμφωνούμε απόλυτα.
Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009
Ανεκμετάλλευτος ο «Λευκός» Θησαυρός της επαρχίας Λαγκαδά
Μεταξύ των σημαντικών γεωθερμικών πεδίων που υπάρχουν στην Βόρεια Ελλάδα, συγκαταλέγονται και αυτά της επαρχίας Λαγκαδά. Ειδικότερα, τα γεωθερμικά πεδία του Λαγκαδά, της Νυμφόπετρα και της Νέας Απολλωνίας χαρακτηρίζονται υψηλής θερμικής δυναμικότητας, που σημαίνει ότι μπορούν να αξιοποιηθούν, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές πήγες ενέργειας όπως αυτή του πετρελαίου. Δυστυχώς η εκμετάλλευση αυτού του σημαντικού ενεργειακού πλούτου είναι ακόμα σε πολύ χαμηλά ποσοστά στην χώρα μας σε αντίθεση με άλλες χώρες που η εκμετάλλευση τους είναι θεαματικές. Στην Γαλλία για παράδειγμα θερμαίνονται ολόκληρες πόλεις με γεωθερμική ενέργεια. Σε δημοσίευμα μας το 1988 με τίτλο Υπόγεια ζεστά νερά στην Μυγδονία γράφαμε μεταξύ των άλλων: «Υπόγειες φλέβες νερού, υψηλής θερμοκρασίας εντοπίσθηκαν κατά την διάρκεια γεωθερμικών ερευνών, που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) στην λεκάνη των λιμνών Λαγκαδά και Βόλβης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΓΜΕ η γεώτρηση που έγινε στην Νυμφοπετρα σε βάθος 130 μέτρων η θερμοκρασία του νερού φτάνει τους 43 βαθμούς Κέλσιου, ενώ το λεγόμενο «μητρικό» στρώμα των επιφανειακών νερών φτάνει τους 104 βαθμούς Κελσίου νερού. Θερμοκρασία που είναι ικανή να θερμάνει την πόλη της Θεσσαλονίκης όπως γίνεται και στην Γαλλία». Έκτοτε καμία ουσιαστική αξιοποίηση του πλούτου αυτού δεν υπήρξε πλην ορισμένων μικρών μονάδων θερμοκηπίων. Εφαρμογή γεωθερμικής ενέργειας : Θέρμανση θερμοκηπίων και ανοικτών καλλιεργειών - Ξήρανση αγροτικών προϊόντων - Ιχθυοκαλλιέργειες - Θέρμανση κτιρίων, κολυμβητηρίων, αθλητικών εγκαταστάσεων - Τουρισμός: Χρήση του ζεστού ιαματικού νερού σε ξενοδοχειακές μονάδες για λουτροθεραπείες.
Η επαρχία Λαγκαδά χρειάζεται
νέο σύγχρονο οδικό δίκτυο
Την αναγκαιότητα ενός σύγχρονου, αναπτυξιακού πλέγματος οδικών έργων στην επαρχία Λαγκαδά επιζητούν εδώ και δεκαετίες φορείς και κάτοικοι της περιοχής. Έργα που θα βγάλουν αφενός μεν την περιοχή από την απομόνωση αφετέρου δε θα δώσουν μια νέα αναπτυξιακής ώθηση αλλάζοντας άρδην την εικόνα της επαρχίας Λαγκαδά. Η μέχρι τώρα προσπάθειες των τοπικών φορέων για δημιουργία σύγχρονων οδικών υποδομών δεν είχαν την απαιτούμενη ανταπόκριση, έτσι η επαρχία Λαγκαδά όπως και άλλες επαρχιακές ελληνικές περιοχές έμειναν στην στασιμότητα. Το υπάρχον οδικό δίκτυο είναι πλέον φανερό δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί. Κεντρικός σημαντικός οδικός άξονας που διέρχεται την επαρχία είναι η Εγνατία οδός που συμβάλει σημαντικά στις μεταφορές. Όμως δεν αρκεί ένας άξονας για να λύση τα προβλήματα ενός τόπου, χρειάζεται ένα πλέγμα βοηθητικών οδών ώστε η πρόσβαση σε αυτόν τον άξονα να είναι άμεση και με ασφάλεια. Μεταξύ των έργων που προτείνονται είναι ο κάθετος άξονας Σερρών – Νιγρίτας – Σοχού- Ασκού κόμβο Νυμφόπετρας. Η σύνδεση του κόμβου Νυμφοπετρας και Προφήτη με την Βόρεια Χαλκιδική στο ύψος των χωριών Περιστερώνα και Στίβος. Η σύνδεση του κόμβου Προφήτη με τον δήμο Βερτίσκου και Όσας δια μέσου των χωριών Μικροκώμη –Αρετή – Λοφίσκου. Επίσης νέο οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Ζακλιβερίου με τον κόμβο Προφήτη. Η επίτευξη αυτών τω έργων θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την πολυπόθητη αποκέντρωση της Θεσσαλονίκης και την ζωντάνια της υπαίθρου αφού ένα σημαντικός αριθμός συμπολιτών μας θα «μεταναστεύσει» στην ύπαιθρο μέσα σε ένα περιβάλλον περισσότερο ανθρώπινο και υγιεινό, με την προϋπόθεση βέβαια την ανάπτυξη δικτύου μεταφορικών μέσων.
νέο σύγχρονο οδικό δίκτυο
Την αναγκαιότητα ενός σύγχρονου, αναπτυξιακού πλέγματος οδικών έργων στην επαρχία Λαγκαδά επιζητούν εδώ και δεκαετίες φορείς και κάτοικοι της περιοχής. Έργα που θα βγάλουν αφενός μεν την περιοχή από την απομόνωση αφετέρου δε θα δώσουν μια νέα αναπτυξιακής ώθηση αλλάζοντας άρδην την εικόνα της επαρχίας Λαγκαδά. Η μέχρι τώρα προσπάθειες των τοπικών φορέων για δημιουργία σύγχρονων οδικών υποδομών δεν είχαν την απαιτούμενη ανταπόκριση, έτσι η επαρχία Λαγκαδά όπως και άλλες επαρχιακές ελληνικές περιοχές έμειναν στην στασιμότητα. Το υπάρχον οδικό δίκτυο είναι πλέον φανερό δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί. Κεντρικός σημαντικός οδικός άξονας που διέρχεται την επαρχία είναι η Εγνατία οδός που συμβάλει σημαντικά στις μεταφορές. Όμως δεν αρκεί ένας άξονας για να λύση τα προβλήματα ενός τόπου, χρειάζεται ένα πλέγμα βοηθητικών οδών ώστε η πρόσβαση σε αυτόν τον άξονα να είναι άμεση και με ασφάλεια. Μεταξύ των έργων που προτείνονται είναι ο κάθετος άξονας Σερρών – Νιγρίτας – Σοχού- Ασκού κόμβο Νυμφόπετρας. Η σύνδεση του κόμβου Νυμφοπετρας και Προφήτη με την Βόρεια Χαλκιδική στο ύψος των χωριών Περιστερώνα και Στίβος. Η σύνδεση του κόμβου Προφήτη με τον δήμο Βερτίσκου και Όσας δια μέσου των χωριών Μικροκώμη –Αρετή – Λοφίσκου. Επίσης νέο οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Ζακλιβερίου με τον κόμβο Προφήτη. Η επίτευξη αυτών τω έργων θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την πολυπόθητη αποκέντρωση της Θεσσαλονίκης και την ζωντάνια της υπαίθρου αφού ένα σημαντικός αριθμός συμπολιτών μας θα «μεταναστεύσει» στην ύπαιθρο μέσα σε ένα περιβάλλον περισσότερο ανθρώπινο και υγιεινό, με την προϋπόθεση βέβαια την ανάπτυξη δικτύου μεταφορικών μέσων.
Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009
Οι ομορφιές της φύσης. Πλάτανοι Σχολαρίου
Λίγες εκατοντάδες μέτρα έξω από το χωριό Σχολάρι του Λαγκαδά στέκουν εδώ και αιώνες αγέρωχα δυο πανέμορφα πλατάνια, τα οποία έχουν ανακηρυχθεί από το 1975 ως Διατηρητέα μνημεία της φύσης. Στα γέρικα κλαδιά τους φωλιάζουν περισσότερα από 150 είδη πουλιών. Κάθε χρόνο μεγάλος αριθμός φυσιολατρών επισκέπτονται τους χώρους και εντυπωσιάζονται από την ομορφιά του τοπίου.
Έργα αντιπλημμυρικά χρειάζεται η δυτική Θεσσαλονίκη
Στα αντιπλημμυρικά έργα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχή της Μακεδονίας αναφέρθηκε σε δηλώσεις του υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτη. Την αναγκαιότητα επίσπευσης της κατασκευής των μεγάλων αντιπλημμυρικών έργων που θα απέτρεπαν σε κάποιο βαθμό τους κινδύνους επισήμανε ο υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη. Ιδιαίτερα η δυτική Θεσσαλονίκη έχει την ανάγκη άμεσης παρέμβασης και την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων καθώς και σε έργα αποστραγγιστικά. Η περιοχή του συνοικισμού Διαλογής και ιδιαίτερα του σιδηροδρομικού σταθμού του δήμου Κορδελιού είναι αναγκαία η ένταξη του σε πρόγραμμα αντιπλημμυρικών έργων. Το φωτογραφικό στιγμιότυπο δείχνει την κατάσταση που βιώνει ο σταθμός του ΟΣΕ σε κάθε νεροποντή.
Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009
Αστική σύνδεση περιμένουν στην επαρχία Λαγκαδά
Διακαής πόθος των κατοίκων εννέα δήμων του Βορειοανατολικού νομού της Θεσσαλονίκης είναι υλοποίηση της συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ του ΚΤΕΛ και του ΟΑΣΘ για αστική σύνδεση των χωριών τους με τον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία χρόνια η έλλειψη συγκοινωνιακών μέσων έχει προκαλέσει μεγάλη ταλαιπωρία στους κατοίκους οι οποίοι με διαβήματα και διαμαρτυρίες ανέδειξαν το πρόβλημα και ελπίζουν σύντομα να βρεθεί λύση. Σχετικά με το θέμα σε εκτενές του ρεπορτάζ στην εφημερίδα «Μακεδονία» ο δημοσιογράφος Φώτης Κουτσαμπάρης αναφέρει. Η σύμβαση της συνεργασίας μεταξύ ΚΤΕΛ - ΟΑΣΘ, που επιτεύχθηκε μετά από πολλές προσπάθειες, παρέμεινε στο συρτάρι του υπουργείου, καθώς δεν πρόλαβε να εγκριθεί πριν από τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών. Κάτοικοι και τοπικοί φορείς εκφράζουν έντονες ανησυχίες για την τύχη της συμφωνίας και για την αντιμετώπιση που θα έχει από τη νέα κυβέρνηση. “Τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ είναι σήμερα ελάχιστα και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν ούτε τα παιδιά που πηγαίνουν φροντιστήριο. Όσοι εργάζονται στη Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να πηγαίνουν το πρωί στη δουλειά τους και να επιστρέφουν”, περιγράφει ο δήμαρχος Σοχού, Θεοφάνης Παπάς, και συμπληρώνει ότι “το δύσκολο κομμάτι ήταν να βρεθεί φόρμα συνεργασίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ. Τη στιγμή που τα βρήκαν οι δύο φορείς δεν νομίζω ότι η νέα κυβέρνηση δεν θα προχωρήσει τον σχεδιασμό που έγινε και να μη δώσει λύση σε ένα χρόνιο αίτημα. Είναι πλέον θέμα πολιτικής βούλησης”.
ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Η συνεργασία ΚΤΕΛ - ΟΑΣΘ προβλέπει την εξυπηρέτηση των δήμων που έμειναν έξω από την περιοχή επέκτασης των αστικών συγκοινωνιών, πριν από έξι χρόνια. Το 2005 λόγω χαμηλής πληρότητας το ΚΤΕΛ μείωσε τα δρομολόγια στους δήμους Καλλινδοίων, Απολλωνίας, Μαδύτου, Σοχού, Αρέθουσας, Ρεντίνας, Αγίου Γεωργίου, Βερτίσκου και Εγνατίας και οι κάτοικοι των περιοχών αυτών από τότε αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις μετακινήσεις τους. Η σύμβαση προβλέπει τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά, όπου θα μετακινούνται οι επιβάτες με τα αστικά λεωφορεία και από κει θα συνεχίζουν με λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Τα δρομολόγια θα τριπλασιαστούν, ενώ το εισιτήριο θα είναι ενιαίο και θα κοστίζει 50 λεπτά σε όλες τις διαδρομές. Για να εφαρμοστεί όμως αυτός ο σχεδιασμός απαιτείται έγκριση του υπουργείου Μεταφορών και επιδότηση από το υπουργείο Οικονομικών, η οποία υπολογίζεται σε 7 με 8 εκατ. το χρόνο. “Περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η στάση του νέου υπουργού Μεταφορών, αλλά εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Άλλωστε, είχαμε και τη σύμφωνη γνώμη των υποψηφίων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ”, λέει ο κ. Δημήτρης Μαργαριτόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. “Έγκειται στη νέα κυβέρνηση να αποφασίσει αν θα υλοποιήσει κάτι που είναι διακαής πόθος των πολιτών της περιοχή του Λαγκαδά. Το εισιτήριο, που κοστίζει σήμερα 3,60 ευρώ για το Ζαγκλιβέρι ή 6,70 ευρώ για την Ασπροβάλτα, θα μειωθεί στα 50 λεπτά. Θα αυξηθούν τα δρομολόγια. Ευελπιστώ ότι θα εγκριθεί η συμφωνία. Εμείς θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον νέο υπουργό, μόλις αναλάβει πλήρως τα καθήκοντά του”,
ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Η συνεργασία ΚΤΕΛ - ΟΑΣΘ προβλέπει την εξυπηρέτηση των δήμων που έμειναν έξω από την περιοχή επέκτασης των αστικών συγκοινωνιών, πριν από έξι χρόνια. Το 2005 λόγω χαμηλής πληρότητας το ΚΤΕΛ μείωσε τα δρομολόγια στους δήμους Καλλινδοίων, Απολλωνίας, Μαδύτου, Σοχού, Αρέθουσας, Ρεντίνας, Αγίου Γεωργίου, Βερτίσκου και Εγνατίας και οι κάτοικοι των περιοχών αυτών από τότε αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις μετακινήσεις τους. Η σύμβαση προβλέπει τη δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά, όπου θα μετακινούνται οι επιβάτες με τα αστικά λεωφορεία και από κει θα συνεχίζουν με λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Τα δρομολόγια θα τριπλασιαστούν, ενώ το εισιτήριο θα είναι ενιαίο και θα κοστίζει 50 λεπτά σε όλες τις διαδρομές. Για να εφαρμοστεί όμως αυτός ο σχεδιασμός απαιτείται έγκριση του υπουργείου Μεταφορών και επιδότηση από το υπουργείο Οικονομικών, η οποία υπολογίζεται σε 7 με 8 εκατ. το χρόνο. “Περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η στάση του νέου υπουργού Μεταφορών, αλλά εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Άλλωστε, είχαμε και τη σύμφωνη γνώμη των υποψηφίων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ”, λέει ο κ. Δημήτρης Μαργαριτόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. “Έγκειται στη νέα κυβέρνηση να αποφασίσει αν θα υλοποιήσει κάτι που είναι διακαής πόθος των πολιτών της περιοχή του Λαγκαδά. Το εισιτήριο, που κοστίζει σήμερα 3,60 ευρώ για το Ζαγκλιβέρι ή 6,70 ευρώ για την Ασπροβάλτα, θα μειωθεί στα 50 λεπτά. Θα αυξηθούν τα δρομολόγια. Ευελπιστώ ότι θα εγκριθεί η συμφωνία. Εμείς θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον νέο υπουργό, μόλις αναλάβει πλήρως τα καθήκοντά του”,
Στην Νυμφόπετρα κτίζουν το «σπίτι» των αναμνήσεων
Μέσα από τα χαλάσματα του παλιού δημοτικού σχολείου της παλιάς Νυμφοπετρας, στο Τσαλή Μαχαλά που είναι η παλιά ονομασία του χωριού, οι κάτοικοι φιλοδοξούν να αναστυλώσουν όχι μόνο το κτήριο όπου έχουν περάσει τα μαθητικά τους χρόνια αλλά και τις μνήμες τους, αφού το κτήριο θα χρησιμοποιηθεί ως Μουσείο αγροτικών εκθεμάτων με αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι τα πρώτα χρόνια της άφιξης τους στο χωριό. Η πρωτοβουλία ανήκει στον Σύλλογο του χωριού «Μέγα Αλέξανδρο» έχοντας την συμπαράσταση του δήμου Εγνατίας. Στην φωτογραφία η αναστύλωση του παλιού σχολείου όπου θα στέγαση το μουσείο των αγροτικών εκθεμάτων.
Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009
Αποτελέσματα Γ΄ ερασιτεχνικής 4ος ομιλος ΕΠΣΜ
Αποτελέσματα 6ης αγωνιστικής
ΑΕ ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ - Μ.ΑΛΕΞ.ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑΣ : 2 – 2
ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ - ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΣ : 7 – 1
ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ ΜΑΔΥΤΟΥ - Μ.ΑΛΕΞ. ΠΕΝΤΕ ΒΡΥΣΩΝ : 5 – 0
ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ - ΔΙΟΝΥΣΟΣ : 4 - 0
ΑΕ ΛΕΥΚΟΥΔΑΣ - ΝΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ : 3 - 0
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΛΑΜΩΤΟΥ - ΔΑΦΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ : 2 - 1
ΑΕ ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ - Μ.ΑΛΕΞ.ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑΣ : 2 – 2
ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ - ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΣ : 7 – 1
ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ ΜΑΔΥΤΟΥ - Μ.ΑΛΕΞ. ΠΕΝΤΕ ΒΡΥΣΩΝ : 5 – 0
ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ - ΔΙΟΝΥΣΟΣ : 4 - 0
ΑΕ ΛΕΥΚΟΥΔΑΣ - ΝΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ : 3 - 0
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΛΑΜΩΤΟΥ - ΔΑΦΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ : 2 - 1
:"Μεγας Αλέξανδρος Νυμφόπετρας, Ποδοσφαιρικός σύλλογος με περγαμήνες
Μεταξύ των χωριών που εχουν μια αξιοπρόσεκτη ιστορική παρουσία στον αθλητισμό και ιδιαίτερα του ποδοσφαίρου ειναι και το χωριό Νυμφόπετρα. Κατα περιόδους εχει αναδείξει μεγάλα ταλέντα, που διέπρεψαν σε ομάδες μεγάλων κατηγορίων. Δικαίως εχει χαρακτηριστεί απο φίλους του ποδοσφαίρου ως το χωριό που "γεννα" μεγάλους ποδοσφαίριστες. Σε προσεχή σημείωμα μας θα αναφερθούμε εκτενέστερα στην ιστορία του συλλόγου και στην πορεία του στον μισο και πλεον αιώνα ύπαρξης του. Στις φωτογραφιες η ομαδα "Μεγας Αλεξάνδρος" στο πρωτάθλημα της ΕΠΣΜ του 1978 και τιμητική απονομή κυπέλου στην διοικηση του συλλόγου. Στην φωτογραφία ο τοτε πρόεδρος του συλλόγου κ. Ακαλίδης Γιώργος, ο εκπρόσωπος στην ΕΠΣΜ κ. Καλαβριανός Συνανάρχος και αθλητικογράφος της εφημεριδας Γιαννακίδης Χρήστος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
