Διανύοντας μία πορεία 4.600 μέτρων, από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, ο δεύτερος μετροπόντικας, με ισχυρή δυναμική και περισσή μεγαλοπρέπεια, περνώντας και αυτός τοίχους και άλλα εμπόδια, αφίχθηκε στον πρώτο κατασκευασμένο σταθμό του μετρό, τον Ευκλείδη, που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της πόλης. Αφού «ξεκουραστεί» για μερικές εβδομάδες, ο δεύτερος αυτός μετροπόντικας, μαζί με τον πρώτο που «αναπαύεται» στον ίδιο σταθμό, θα ξεκινήσουν το «ταξίδι» τους για την περιοχή της Ανάληψης, όπου σύμφωνα με το διευθυντή έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργο Κωνσταντινίδη, λύθηκαν τα σύνθετα τεχνικά θέματα τα οποία «πονοκεφάλιαζαν» τους αρμοδίους επί μακρά χρονική περίοδο.