Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Άγριο έγκλημα στην Κερκίνη Σέρρων

Συγκλονίζει το χωρίο Κερκίνη των Σερρών, το άγριο έγκλημα που αποκαλύφθηκε το απόγευμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες θύμα είναι ένας 75χρονος, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του με πολλαπλές μαχαιριές. Ακόμη δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το έγκλημα, ενώ η αστυνομία ανακρίνει δύο ανήλικα κορίτσια, 14 και 16 ετών.


Άνοιξαν τα Τέμπη από τους οπαδούς του Ηρακλή

Άνοιξαν πριν από λίγη ώρα τα Τέμπη, τα οποία είχαν κλείσει από τις 17:00 το απόγευμα της Κυριακής, από οπαδούς του Ηρακλή, οι οποίοι πήγαν εκεί από τη Θεσσαλονίκη, με μηχανοκίνητη πορεία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον πιθανό υποβιβασμό της ομάδας τους. Στα Τέμπη είχαν σταθμεύσει περίπου 3.500 αυτοκίνητα και οι διαδηλωτές είχαν αφήσει ανοιχτή μόνο μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Στο σημείο παρέμειναν όλη την ώρα του αποκλεισμού και δύο διμοιρίες των ΜΑΤ, ενώ οι εκατοντάδες οδηγοί και εκδρομείς, που είχαν εγκλωβιστεί, ταλαιπωρήθηκαν όχι μόνο από την καθυστέρηση, αλλά και από το γεγονός ότι τα καταστήματα της περιοχής είχαν κλείσει. Έτσι έμειναν για δύο ώρες στο δρόμο η στα αυτοκίνητα, ενώ πολλοί δεν είχαν ούτε νερό να πιουν. Οι οπαδοί του Ηρακλή έχουν ετοιμάσει και νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Δευτέρα, ενώ για την Τετάρτη ετοιμάζουν κάθοδο στην Αθήνα.



Δύο 23χρονοι αλλοδαποί συνελήφθησαν για απάτη με πιστωτικές κάρτες, στη Θεσσαλονίκη

Ένας 23χρονος Βούλγαρος κι ένας 23χρονος Σκοπιανός συνελήφθησαν από αστυνομικούς του τμήματος δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος Θεσσαλονίκης, για απάτη με πιστωτικές κάρτες - κλώνους. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για «εγκληματική οργάνωση», «κακουργηματική απάτη», «πλαστογραφία και συναυτουργία κατ΄ εξακολούθηση» και «παράβαση του νόμου για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα». Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι οι συλληφθέντες προχωρούσαν στην υποκλοπή δεδομένων από πιστωτικές κάρτες, στη μεταφορά των κλαπέντων στοιχείων σε πλαστές κάρτες και στη χρήση των καρτών κλώνων για την αγορά καταναλωτικών ειδών. Μετά την παραλαβή των ανωτέρω προϊόντων, τα μέλη της εγκληματικής ομάδας προέβαιναν στη μεταπώλησή τους, αποκομίζοντας με τον τρόπο αυτό, παράνομο περιουσιακό όφελος, ανακοίνωσε η αστυνομία. Στην κατοχή των συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: 30 πλαστές πιστωτικές κάρτες (κλώνοι), τρεις πλαστές αστυνομικές ταυτότητες άλλων χωρών, 70 αποδείξεις από αγορές καρτών διαδικτυακών αγορών, 23 ρολόγια χειρός, ζεύγη γυαλιών, διάφορα είδη ένδυσης και υπόδησης. Η εκτιμώμενη αξία των αγορών ανέρχεται περίπου στις 16.000 ευρώ. Σε βάρος του 23χρονου Σκοπιανού εκκρεμεί ένταλμα σύλληψης, για συμμετοχή του σε εγκληματική οργάνωση με παρόμοια δράση. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για την πλήρη διαλεύκανση της δράσης τους.



Ο Υπεύθυνος του Τομέα Εργασίας και Kοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«”Tο δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού” είναι απόλυτα συμβατό με τους χειρισμούς της κυβέρνησης στο Ασφαλιστικό. Μέσα σε δεκαπέντε μέρες ο Υπουργός Εργασίας και η κυβέρνηση αυτοδιαψεύστηκαν δύο φορές, αυτοπαγιδεύτηκαν και αποκαλύφθηκε σε όλες τις διαστάσεις ο επικοινωνιακός τακτικισμός τους. Πριν δεκαπέντε μέρες “ανακάλυψαν” ότι τα μέτρα που ψήφισαν, βάσει του Μνημονίου, είναι επαχθή και άδικα, σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Εργασίας, ο οποίος, ταυτόχρονα, διαβεβαίωνε ότι, με την αναλογιστική μελέτη, που επρόκειτο να παρουσιάσει πολλές μέρες πριν και την οποία ακόμη περιμένουμε, θα αποδείκνυε ότι η επιβολή τους δεν είναι αναγκαία. Πριν μία εβδομάδα, σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση, η κυβέρνηση, μέσω διαρροών, γνωστοποίησε ότι η “Τρόικα” απαιτεί νέα επιπρόσθετα και επαχθέστερα μέτρα από αυτά που συνυπέγραψαν στο Μνημόνιο. Ο Υπουργός Εργασίας δήλωνε, όσο πιο παραστατικά μπορούσε, ότι θα δώσει μάχη για να για να μην περάσουν τα συγκεκριμένα μέτρα. Η διάψευση των κυβερνητικών διαρροών και ισχυρισμών ήρθε σήμερα, με ξεκάθαρη δήλωση από τον εκπρόσωπο του Επιτρόπου Όλι Ρεν, ο οποίος εξέφρασε την επίσημη θέση της Ε.Ε. και η οποία, εν ολίγοις, συνοψίζεται στο ότι δεν ζητούν τίποτε περισσότερο ή τίποτε λιγότερο από όσα υπέγραψε η Ελληνική κυβέρνηση στο Μνημόνιο. Το αποπροσανατολιστικό μπαράζ διαρροών και δηλώσεων από την πλευρά της κυβέρνησης, οι σκιαμαχίες και οι επακόλουθες επίσημες διαψεύσεις από την πλευρά των επιτηρητών της, αποκαλύπτουν περίτρανα το επικοινωνιακό “παιχνίδι” που η κυβέρνηση “στήνει” συστηματικά. Η κυβέρνηση και ο Υπουργός Εργασίας είναι έκθετοι, καθώς έχασαν και το τελευταίο ίχνος αξιοπιστίας. Το Ασφαλιστικό είναι εθνική υπόθεση και απαιτεί απόλυτη διαφάνεια, αποφασιστικότητα, δικαιοσύνη, ρεαλισμό και αλήθεια ».



Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Με τους ισχυρισμούς, που διατυπώνει για να δικαιολογήσει την εμπλοκή του στην υπόθεση του Βατοπεδίου ο κ. Ξυνίδης, αντί να απαντήσει πειστικά στα όσα προκύπτουν από το σημερινό δημοσίευμα της “Καθημερινής” και τον αφορούν, εκτίθεται ακόμη περισσότερο. Είναι, πλέον, ξεκάθαρο ότι υφίσταται μείζον πολιτικό ζήτημα για το Γραμματέα της Κ.Ε. του ΠΑΣΟΚ. Οπότε είναι ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, που καλείται να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις και, συνακόλουθα, να αναλάβει και τις ευθύνες του».


Εμπλοκή Ξυνίδη στο Βατοπέδι

Νέα δεδομένα εισάγουν στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου δημοσιεύματα που φέρουν τον νυν γραμματέα του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής Ξάνθης, Σωκράτη Ξυνίδη, προτού ακόμη ολοκληρωθεί η μεταβίβαση των παραλίμνιων εκτάσεων της Βιστωνίδας στη Μονή Βατοπεδίου, να είχε συναινέσει να αποδοθούν εκτάσεις στο μοναστήρι που είχαν δεσμευτεί για τον λιμένα του Πόρτο Λάγος. Ειδικότερα, μετέχοντας στη Λιμενική Επιτροπή του Λάγος, εκλήθη να λάβει θέση για τον αποχαρακτηρισμό τμήματος της χερσαίας ζώνης του λιμένος, προκειμένου να αποδοθεί στη Μονή Βατοπεδίου. Με ομόφωνη απόφασή τους, τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής αποφάσισαν τον αποχαρακτηρισμό δύο τμημάτων της Ζώνης Λιμένος Λάγος, τα οποία και αποδόθηκαν στη Μονή.
Η απόφαση της Επιτροπής, τον Απρίλιο του 2001, αποτέλεσε μία από τις πρώτες νίκες της Μονής Βατοπεδίου, καθώς κατεγράφη σε πράξεις της διοίκησης η ιδιοκτησία της επί της νησίδος της λίμνης.



Κλειστά τα Τέμπη από οπαδούς του Ηρακλή

Κλειστά είναι από τις 17:00 το απόγευμα της Κυριακής τα Τέμπη, από οπαδούς του Ηρακλή, οι οποίοι πήγαν εκεί από τη Θεσσαλονίκη, με μηχανοκίνητη πορεία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον υποβιβασμό της ομάδας τους. Στα Τέμπη έχουν σταθμεύσει περίπου 3.500 αυτοκίνητα και οι διαδηλωτές έχουν αφήσει ανοιχτή μόνο μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης.



Χάρης Τσιόκας: «Ολοκληρώνουμε άμεσα τη διαβούλευση, προκειμένου το ΚΤΕΛ και ο ΟΑΣΘ να αναπτύξουν λειτουργικές συγκοινωνίες με πολλαπλάσια δρομολόγια και κόμβο μετεπιβίβασης στον Λαγκαδά».

Τον σχεδιασμό του υπουργείου στα ζητήματα συγκοινωνιών και μεταφορών παρουσιάζει μιλώντας στη “ΜτΚ” ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών.
Συνέντευξη στον Φώτη Κουτσαμπάρη
Επέκταση των αστικών συγκοινωνιών σε ολόκληρο τον νομό Θεσσαλονίκης με φθηνό επιδοτούμενο εισιτήριο, αναβάθμιση του ΣΑΣΘ και ενιαίο σχεδιασμό αστικών συγκοινωνιών, εξυγίανση του ΟΣΕ με μετατάξεις προσωπικού, προαναγγέλλει μέσω της “ΜτΚ” ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών Χάρης Τσιόκας, παρουσιάζοντας τον σχεδιασμό του υπουργείου στα ζητήματα συγκοινωνιών και μεταφορών.
Από την προηγούμενη κυβέρνηση υπάρχει ο σχεδιασμός για την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας σε ολόκληρο τον νομό Θεσσαλονίκης, ενώ έχει υπογραφεί και σχετικό μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του ΟΑΣΘ και του ΚΤΕΛ. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία εξέλιξη μέχρι σήμερα. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο σχεδιασμός; Ποιες είναι οι προθέσεις σας;
Το πιο σύντομο ανέκδοτο είναι να αναφέρεται κανείς σε σχέδιο της ΝΔ που αφορά την επέκταση των αστικών συγκοινωνιών στον νομό Θεσσαλονίκης! Θυμίζω ότι στα πέντε χρόνια της κυβερνητικής θητείας της ο απολογισμός ταυτίζεται με το απόλυτο μηδέν. Θυμίζω ότι η επέκταση των αστικών συγκοινωνιών στο νομό Θεσσαλονίκης άρχισε και εφαρμόστηκε με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και νομίζω ότι είναι πλέον η ώρα, πάλι με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός που θα καλύψει με συστήματα αστικών συγκοινωνιών ολόκληρο τον νομό. Γι’ αυτό, λοιπόν, με αίσθημα ευθύνης για τους πολίτες της επαρχίας Λαγκαδά, ολοκληρώνουμε τις προετοιμασίες, ώστε να λειτουργήσει και στη συγκεκριμένη περιοχή η ποιότητα παροχής αστικών συγκοινωνιών με φθηνό εισιτήριο. Ολοκληρώνουμε άμεσα τη διαβούλευση, προκειμένου το ΚΤΕΛ και ο ΟΑΣΘ να αναπτύξουν λειτουργικές για τη βιωσιμότητά τους και χρήσιμες-ωφέλιμες για τον πολίτη συνεργασίες ανάπτυξης συγκοινωνιών με πολλαπλάσια δρομολόγια και κόμβο μετεπιβίβασης στον Λαγκαδά. Λαμβάνουμε υπόψη τις ανάγκες του πολεοδομικού συγκροτήματος για νέες, σύγχρονες γραμμές, με καλύτερη παροχή υπηρεσιών και νέο στόλο σε νέες περιοχές. Ο στόχος μας είναι απλός και καθαρός. Σύντομα ο υπουργός κ. Ρέππας θα προσθέσει μία ακόμη ψηφίδα, ώστε ολόκληρος ο νομός Θεσσαλονίκης να έχει αστικές συγκοινωνίες και να γίνει το πρώτο παράδειγμα στη χώρα.
Εφόσον γίνει η επέκταση, θα υπάρξει νέα αύξηση της τιμής των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ; Γιατί αποφασίστηκαν αυξήσεις στα εισιτήρια;
Σε μια δύσκολη εποχή για τον πολίτη και την ελληνική οικογένεια, προφανώς δεν είναι ούτε ευχάριστο ούτε επιθυμητό να αναφέρεται κανείς σε αυξήσεις. Πρέπει όμως να βλέπουμε το ποτήρι όπως είναι και να μη το χαρακτηρίζουμε ούτε μισοάδειο ούτε μισογεμάτο. Η αλήθεια είναι ότι το εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη κοστίζει 60 λεπτά, δηλαδή κατά 40% λιγότερο απ’ ό,τι στην Αθήνα και πολύ φθηνότερο των άλλων πόλεων της Ελλάδας. Αυτή την εβδομάδα συναντήθηκα με τους εκπροσώπους αστικών συγκοινωνιών όλης της χώρας. Πιστέψτε με ότι η Θεσσαλονίκη έχει το φθηνότερο εισιτήριο σε όλη την επικράτεια. Ο εξορθολογισμός που έγινε στις τιμές και θα συμπεριλάβει ολόκληρο τον νομό μειώνει το κόστος τιμής για τους εργαζόμενους, τους φοιτητές, τους μαθητές, ενώ σχεδιάζουμε στην επόμενη αναθεώρηση να συμπεριλάβουμε και τις μεγάλες ηλικίες.
Ποιος θα είναι ο ρόλος του ΣΑΣΘ στη νέα πολιτική συγκοινωνιών; Θα αναβαθμιστεί το συμβούλιο;
Είναι η ώρα να προετοιμαστούμε για το μέλλον. Γνωρίζετε ασφαλώς ότι σε λίγα χρόνια, με βάση τις ευρωπαϊκές οδηγίες, οι επιβατικές μεταφορές απελευθερώνονται. Επίσης είναι πολιτική δέσμευση του ΠΑΣΟΚ να οργανώσει ένα πλαίσιο προώθησης συνδυασμένων μεταφορών στην πόλη και στον νομό Θεσσαλονίκης. Η ολοκλήρωση του μετρό, η μελλοντική ανάπτυξη θαλάσσιων συγκοινωνιών, ο προαστιακός, η δημοτική συγκοινωνία, το ΚΤΕΛ, τα ταξί είναι ανάγκη να υπηρετήσουν έναν ενιαίο σχεδιασμό συνδυασμένων μεταφορών, που να διευκολύνουν τη μεταφορά και επιβίβαση του πολίτη.
Αυτόν τον σχεδιασμό αλλά και τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, της αγοράς και την πρόσβαση πρέπει να τον αναλάβει το ΣΑΣΘ, για να σταματήσει η λογική των συναρμόδιων αναρμόδιων, που επιδεινώνουν το κυκλοφοριακό κομφούζιο στην πόλη και στον νομό και να πάψει το δίλημμα ποιος είναι υπεύθυνος. Η αναβάθμιση του ΣΑΣΘ με νέα διοικητική οργανωτική δομή και η μετεξέλιξη του σε μητροπολιτικό φορέα είναι προτεραιότητα του υπουργείου. Γι’ αυτό προκηρύξαμε διαγωνισμό πρόσληψης συμβούλου, που θα υποστηρίξει τη νομοθετική πρωτοβουλία μετεξέλιξής του και στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Σε αυτήν την κατεύθυνση, με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου, εργάζεται και ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του ΣΑΣΘ κ. Παπαϊωάννου.







Με λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε στο Λαγκαδά η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτου κ.κ. Ιωάννη

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και σε κλίμα συγκίνησης έγινε το απόγευμα του Σαββάτου η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννη παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου, του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου, των Μητροπολιτών Αρκαλοχωρίου Ανδρέα, Σιδηροκάστρου Μακαρίου, Κερκύρας Νεκταρίου, του δημάρχου Λαγκαδά και των υπολοίπων δήμων που υπάγονται στην πνευματική δικαιοδοσία του, κληρικών Μητροπόλεων της βορείου Ελλάδος, των Ιερέων της Μητροπόλεως Λαγκαδά και πλήθους πιστών. Μετά το θερμό καλωσόρισμα από το δήμαρχο Λαγκαδά, ο νέος ποιμενάρχης ευλόγησε τους πιστούς και ακολούθως εν πομπή μετέβησαν στον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Παρασκευής για την ενθρόνιση του Λαγκαδά κ. Ιωάννη

Κυριακάτικα Πρωτοσέλιδα