Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Προτάσεις Σταύρου Καλαφάτη για το λιανεμπόριο και την έκδοση αδειών υπαίθριου εμπορίου και λαϊκών αγορών

Ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας και Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Καλαφάτης κατέθεσε στη Βουλή την με αριθ. 12811/10-03-2011 ερώτηση προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Οικονομικών, με θέμα «Πλήγμα στην ήδη παρηκμασμένη εμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, από τις νέες ρυθμίσεις που αφορούν στα επαγγέλματα λιανικού εμπορίου». Στην ερώτησή του ο κ. Καλαφάτης, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι μέσω πρόσφατης Κοινής Υπουργικής Απόφασης που αφορά στο λιανικό εμπόριο, δημιουργεί συνθήκες περεταίρω ασφυξίας στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, αφενός ενισχύοντας πολυκαταστήματα και εμπορικά κέντρα, αφετέρου επιτρέποντας σε ανεξέλεγκτο αριθμό υπαίθριων λιανοπωλητών να δραστηριοποιούνται χωρίς περιορισμούς και όρια. Ο κ. Καλαφάτης τονίζει ότι σήμερα ένα μεγάλο ποσοστό του λιανεμπορίου ασκείται παράνομα (παρεμπόριο), ενώ για να προστατευθεί η νομιμότητα, ο αποτελεσματικός έλεγχος και ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, προτείνει κατά την έκδοση των σχετικών αδειών, να ισχύουν ξεκάθαρα κριτήρια, όπως :
• Συγκεκριμένες γεωγραφικά περιοχές και θέσεις εντός των οποίων μπορούν να δραστηριοποιούνται οι υπαίθριοι (πλανόδιοι ή στάσιμοι) λιανοπωλητές.
• Συγκεκριμένος αριθμός αδειών που μπορεί να διεκδικήσει και να δεσμεύσει κάθε ενδιαφερόμενος, δηλαδή για κάθε ένα ΑΦΜ φυσικού ή νομικού προσώπου θα πρέπει να αντιστοιχεί μόνο μία άδεια υπαίθριου εμπορίου ή λαϊκής αγοράς.Προς αυτήν την κατεύθυνση ο κ. Καλαφάτης καλεί την κυβέρνηση να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του "υγιούς επιχειρείν" που πρεσβεύουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας, αναπτύσσοντας παράλληλα τις κατάλληλες συνθήκες ελέγχου της εμπορικής αγοράς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης όπως κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων

ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
2. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
3. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΘΕΜΑ: «Πλήγμα στην ήδη παρηκμασμένη εμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, από τις νέες ρυθμίσεις που αφορούν στα επαγγέλματα λιανικού εμπορίου».Είναι γνωστά σε όλους τα αδιέξοδα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και του εμπορικού κόσμου της Θεσσαλονίκης, με τα "λουκέτα" να βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη, ενώ όσες επιχειρήσεις δεν κλείνουν "φυτοζωούν", βλέποντας τις πωλήσεις και τον τζίρο τους να συρρικνώνονται συνεχώς, ως συνέπεια μείωσης της κατανάλωσης.
Στις ανωτέρω συνέπειες της οικονομικής κρίσης, έρχονται να προστεθούν η αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών, η απουσία ρευστότητας από τις τράπεζες και χρηματοδοτικών προγραμμάτων από την Πολιτεία, καθώς και η ανησυχητική έξαρση του παρεμπορίου. Σε αυτά τα αδιέξοδα, η κυβέρνηση προσθέτει νέα και ίσως καταλυτικά, μέσω πρόσφατης Κοινής Υπουργικής της Απόφασης (Κ.Υ.Α.-ΦΕΚ/Β/275/22-02-2011), η οποία μπορεί να επιχειρεί την προσαρμογή του ελληνικού εμπορίου σε σχετική ευρωπαϊκή οδηγία (2006/123/ΕΚ), στην ουσία όμως δεν προωθεί τον πραγματικό εξορθολογισμό του.Η επιχειρούμενη προσαρμογή η οποία φαινομενικά προσβλέπει στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας, σε συνδυασμό με τα μέτρα λιτότητας και τις άδικες συνεχείς φοροεπιδρομές της κυβέρνησης, είναι πιθανότερο ότι θα δημιουργήσει συνθήκες περεταίρω ασφυξίας στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Και αυτό γιατί, με τη συγκεκριμένη Κ.Υ.Α. η κυβέρνηση το μόνο που καταφέρνει είναι να συμπιέσει τη μικρομεσαία επιχείρηση, τόσο από "πάνω" όσο και από "κάτω". Αφενός ενισχύει τη δημιουργία πολυκαταστημάτων και εμπορικών κέντρων που ανταγωνίζονται, λόγω οικονομικών κλίμακας, τη μικρομεσαία επιχείρηση. Αφετέρου δίνει τη δυνατότητα σε ανεξέλεγκτο αριθμό υπαίθριων πλανόδιων και στάσιμων λιανοπωλητών ή πωλητών λαϊκών αγορών, να αναπτύσσονται χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς και όρια, πουλώντας παρεμφερή εμπορεύματα με ένα κατάστημα λιανικής. Το κόστος όμως ενός υπαίθριου εμπόρου (πλανόδιου ή στάσιμου), σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το κόστος λειτουργίας μιας στεγασμένης μικρομεσαίας επιχείρησης, η οποία εκτός των άλλων πρέπει να καλύψει έξοδα υπαλλήλων, ενοικίου, ηλεκτροδότησης, τελών κ.λ.π. Θα πρέπει η κυβέρνηση να αντιληφθεί ότι η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας δεν ενισχύεται με την αποσπασματική και χωρίς σχέδιο απελευθέρωση των επαγγελμάτων υπαίθριου (πλανοδίου και στάσιμου) εμπορίου ή των λαϊκών αγορών. Αντίθετα σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί ότι η ανταγωνιστικότητα πλήττεται, αφού η επίμαχη Κ.Υ.Α. δίνει το δικαίωμα σε επαγγελματίες και αγρότες κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας (π.χ. Βούλγαροι, Ρουμάνοι κ.λ.π.) να εισρέουν στη χώρα και να πωλούν τα δικά τους προϊόντα και εμπορεύματα, σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης ανησυχεί, διότι η εν λόγω απελευθέρωση θα καταστήσει την αγορά ανεξέλεγκτη, αφού σήμερα μόνο ένα μικρό ποσοστό του υπαίθριου εμπορίου ασκείται νόμιμα, ενώ το υπόλοιπο είναι παράνομο (παρεμπόριο). Για να προστατευθεί η νομιμότητα και να υπάρχει η δυνατότητα άμεσου και αποτελεσματικού ελέγχου στις δραστηριότητες του υπαίθριου εμπορίου και των λαϊκών αγορών, σε κάθε περίπτωση κατά την έκδοση των σχετικών αδειών, θα πρέπει να ισχύουν ξεκάθαρα κριτήρια, όπως :
• Συγκεκριμένες γεωγραφικά περιοχές και θέσεις εντός των οποίων μπορούν να δραστηριοποιούνται οι υπαίθριοι (πλανόδιοι ή στάσιμοι) λιανοπωλητές.
• Συγκεκριμένος αριθμός αδειών που μπορεί να διεκδικήσει και να δεσμεύσει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Για κάθε ένα (1) φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δηλαδή για κάθε έναν (1) Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), θα πρέπει να αντιστοιχεί μόνο μία (1) άδεια υπαίθριου (πλανοδίου ή στάσιμου) εμπορίου ή λαϊκής αγοράς. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να εμφανισθούν επιχειρηματίες (φυσικά πρόσωπα ή εταιρίες), που θα διεκδικήσουν και θα δεσμεύσουν μεγάλο αριθμό αδειών, καταστρατηγώντας στην ουσία το πνεύμα της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας.
Για όλα τα παραπάνω,
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ :
1. Κατά πόσο η κυβέρνηση διασφαλίζει και ενισχύει το "υγιές επιχειρείν" που πρεσβεύουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της χώρας και πως αντιλαμβάνεται τη βιωσιμότητά τους σε ένα περιβάλλον συνεχούς εισαγόμενου ανταγωνισμού ;

2. Είναι διατεθειμένα τα αρμόδια Υπουργεία, να θέσουν ξεκάθαρα κριτήρια γεωγραφικών περιοχών, θέσεων και αριθμού αδειών για τις δραστηριότητες υπαίθριου (πλανόδιου ή στεγασμένου) εμπορίου και λαϊκών αγορών ;
3. Έχουν αναπτυχθεί οι κατάλληλοι ελεγκτικοί μηχανισμοί, που θα διασφαλίζουν την ορθολογική λειτουργία του συνόλου των δραστηριοτήτων λιανικού εμπορίου στη χώρα ; Ποιοί είναι αυτοί και ποιά η στελέχωσή τους ;
Αθήνα, Μαρτίου 2011
Ο Ερωτών Βουλευτής
Σταύρος Καλαφάτης



Ομιλία στην βουλή της κ Ευαγγελίας Αμμανατίδου – Πασχαλίδου στο νομοσχέδιο για την Διατήρηση της βιοποικιλότητας και άλλες διατάξεις.

Σήμερα, μετά από 44 ημέρες απεργίας πείνας, δόθηκε μια λύση «εκτόνωσης» -όχι κάτι άλλο- στο και πέντε για την «προστασία ζωής», η οποία ζωή δεν μπορεί να εξετάζεται με κριτήρια κατά το δοκούν και προτάσσοντας την ιθαγένεια, το θρήσκευμα, τη γλώσσα, το χρώμα και να ξεχνιέται ο παράγοντας Άνθρωπος.
Κινδύνευσε σοβαρά η ζωή περίπου 300 ανθρώπων που ήρθαν στη χώρα μας οι περισσότεροι εδώ και πολλά χρόνια. Αυτοί δούλεψαν στα χωράφια, στις οικοδομές και αλλού και τελικά λόγω της κρίσης δεν κατάφεραν να παραμείνουν με νόμιμα χαρτιά.
Ξέρετε κάτι, κύριοι συνάδελφοι; Δεν πρέπει να ξεχνάμε ή να αποκρύπτουμε τεχνηέντως ότι στη μεταπολεμική Ελλάδα και αργότερα, τα ρεύματα Ελλήνων μεταναστών προς την Ευρώπη, αλλά και τις υπόλοιπες ηπείρους, δεν ήταν όλα μέσω διακρατικών συμφωνιών ή μέσω συμφωνιών με κάποιες εταιρείες. Πολλοί Έλληνες έφευγαν είτε ως τουρίστες, όσοι μπορούσαν, είτε χωρίς χαρτιά –παράνομοι, λέει- και για πολλά χρόνια ήταν μετανάστες χωρίς νόμιμα χαρτιά. Άρα, τι ήταν; Ήταν άνθρωποι αόρατοι, άνθρωποι φαντάσματα. Κάποια στιγμή οι συμπατριώτες μας Έλληνες στις χώρες που πήγαν, για να βρουν μια καλύτερη τύχη, κατάφεραν να αποκτήσουν νόμιμα χαρτιά. Πολλοί από αυτούς, πολύ αργότερα, διέπρεψαν επαγγελματικά, επιστημονικά και σήμερα είναι μέλη της απανταχού ελληνικής ομογένειας και τους τιμούμε. Τους χρησιμοποιούν, μάλιστα, κάποιοι που βρίσκονται και εδώ μέσα, κάποιοι που φωνάζουν σήμερα και όχι μόνο, αλλά εδώ και πολύ καιρό.
Έφυγαν, λοιπόν, και αυτοί οι Έλληνες από την εξαθλίωση, όπως και οι μετανάστες που φτάνουν στη χώρα μας, για μια καλύτερη ζωή. Οι περισσότεροι δεν θέλουν να μείνουν εδώ, αλλά να συνεχίσουν στην Ευρώπη. Όμως, εγκλωβίζονται στη χώρα μας, διότι δεν υπάρχει ευρωπαϊκή μεταναστευτική ενιαία πολιτική, κάτι που όλοι ξέρουμε, αλλά δεν το λέμε. Ας πάψουμε, λοιπόν, να μιλάμε με αφορισμούς και με απίστευτες κορώνες ως οι «καθαρόαιμοι». Ας γυρίσουμε πίσω, στις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα, στη δική μας ιστορία και στους πρόσφυγες που ήρθαν από τον Πόντο, από την Κωνσταντινούπολη, από τη Μικρασία, από την Ανατολική Θράκη. Η αντιμετώπιση εδώ των τότε κατοίκων της Ελλάδας προς αυτούς δεν ήταν πολύ καλή. Οι πρόσφυγες ποιοι ήταν; Τι είχαν; Ιθαγένεια είχαν ελληνική. Στο θρήσκευμα ήταν Χριστιανοί. Χρώμα είχαν λευκό και ως γλώσσα: πολίτικα, σμυρναίικα, θρακιώτικα, ποντιακά με βάση την αρχαία ελληνική γλώσσα. Δυστυχώς, όμως, αρκετοί Έλληνες τότε της αστικής τάξης είχαν έναν περισσό ρατσισμό προς τους πρόσφυγες και δεν το έκρυβαν. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, και εγώ έχω ρίζες από τον Πόντο και έχω ακούσει ιστορίες από τους παππούδες μου και από άλλους ανθρώπους και για την «πατρίδα» στον Πόντο αλλά και για τη «νέα πατρίδα». Γνωρίζω όλη την αντιμετώπιση, όλη την ιστορία και αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να τα ξεχνάμε. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι λαθραίοι, γιατί δεν είναι εμπορεύματα. Όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη έχουν δικαίωμα στην αξιοπρεπή ζωή και η μετανάστευση, η προσφυγιά δεν γίνεται με «μεθόδευση», αλλά μόνο κάτω από πραγματική ανάγκη.
Οι ανθρώπινες ζωές είναι πάνω απ’ όλα. Το όποιο πολιτικό κόστος ωχριά μπροστά στον κίνδυνο να χαθεί μια ανθρώπινη ζωή.Στο σχέδιο νόμου της βιοποικιλότητας -δυο μήνες για το παρόν σχέδιο νόμου- οι διατάξεις έρχονταν και παρέρχονταν. Το άρθρο 9 άλλαξε. Πόσες φορές, δεν μπορώ να θυμηθώ. Η Εισηγήτριά μας, Ηρώ Διώτη, εμπεριστατωμένα τοποθετήθηκε για το τόσο σοβαρό ζήτημα που υποθηκεύει το περιβαλλοντικό μέλλον της χώρας μας. Οι θέσεις μας είναι γνωστές. Χωρίς δασολόγιο, κτηματολόγιο και χρήσεις γης, όλα τα προηγούμενα χρόνια με ευθύνες διαχρονικές και δικομματικές, δημιουργήθηκε ένα στρεβλό αναπτυξιακό μοντέλο με αυθαίρετη και άναρχη δόμηση. Δεν πρέπει αυτό να αναστραφεί; Κάποια στιγμή, πρέπει να υπάρξει μια αρχή, όσο μπορούμε να πούμε ότι προλαβαίνουμε πράγματα.Οι προστατευόμενες περιοχές μένουν απροστάτευτες εδώ και χρόνια, διότι τα μεγάλα συμφέροντα τις αφανίζουν. Θέλω να ρωτήσω τον κύριο Υφυπουργό –η κυρία Υπουργός λείπει- αν γνωρίζει την περίπτωση της νότιας Σκύρου που είναι προστατευόμενη περιοχή και αν θα επιτρέψει το Υπουργείο και η Κυβέρνηση στη Μονή Μεγίστης Λαύρας, μέσα από αναπτυξιακή εταιρεία, να εγκαταστήσει στα 39.000 στρέμματα που κατέχει με χρυσόβουλα, 111 ανεμογεννήτριες, σε μία περιοχή η οποία είναι προστατευόμενη σε διεθνές δίκτυο προστασίας με σαθρά εδάφη, που αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται εκατοντάδες κυβικά τσιμέντου για να εγκατασταθούν οι 111 ανεμογεννήτριες και αν αυτό εντάσσεται στην «πράσινη ανάπτυξη» και στην «αειφορία» και δεν είναι μια ολική καταστροφή ενός νησιού αλλά και της βιοποικιλότητάς του. Εκεί είναι το σκυριανό αλογάκι και διαβιούν απίστευτα είδη πουλιών. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Θα καταστραφεί και ο τουρισμός και όλο το νησί θα είναι κάτω από τη σκιά εκατόν έντεκα ανεμογεννητριών. Μιλάμε για Α.Π.Ε., αλλά όχι γι’ αυτήν την υπερσυσσώρευση σε περιοχές προστατευόμενες. Θα μιλήσω για το άρθρο 28, το οποίο αναφέρεται στη μετεγκατάσταση της Ακρινής και των Αγίων Αναργύρων -Κοζάνη, Φλώρινα- περιοχές οι οποίες δέχθηκαν για πάρα πολλά χρόνια τα λιγνιτικά εργοστάσια της Δ.Ε.Η. Βεβαίως, από την άλλη μεριά υπήρχαν οι θέσεις εργασίας, όμως χωριά τα οποία ήταν όμορα, ειδικά η Ακρινή που τη γνωρίζω πολύ καλά με το νότιο πεδίο της Πτολεμαΐδας, εδώ και χρόνια ταλαιπωρούνταν, τρώγανε την τέφρα, πεθαίνανε από καρκίνους, αλλά δεν μπορούσαν να μετεγκατασταθούν. Έρχεται αυτή η διάταξη η οποία είναι θετική και θα την ψηφίσουμε και αναφέρει ότι θα γίνει μετεγκατάσταση, μέχρι δέκα έτη. Γιατί; Στην πρώτη διάταξη ήταν μέχρι οκτώ έτη. Γιατί αλλάζει; Γιατί επιμηκύνεται; Τα χρήματα θα μπουν 50% από τη Δ.Ε.Η. και 50% από τον Κρατικό Προϋπολογισμό. Γιατί; Δεν είναι υποχρέωση της Δ.Ε.Η.; Άλλωστε τα κτήματα που θα απαλλοτριωθούν υπέρ του δημοσίου, θα δοθούν στη Δ.Ε.Η. για να τα χρησιμοποιεί. Νομίζω ότι θα πρέπει να το ξαναδείτε και έστω την ύστατη στιγμή να βάλετε εκείνη τη διάταξη που θα υποχρεώνει τη Δ.Ε.Η. να βάλει ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό. Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου της βιοποικιλότητας επί της αρχής το καταψηφίσαμε. Θα συνεχίσει μετά στη δευτερολογία της η Εισηγήτριά μας να πει ποια άρθρα ψηφίζουμε και ποια όχι, αλλά το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι όταν μιλάμε για τη βιοποικιλότητα να έχουμε στο νου μας και τις επόμενες γενιές. Πολλές φορές μένουμε στο βραχυπρόθεσμο και ξεχνάμε το μακροπρόθεσμο.
Δεν έχω να πω κάτι άλλο, ευχαριστώ.



Ενώ ξεκινούν τα νέα ευρωπαϊκά στρες-τεστ για τις τράπεζες, η Κομισιόν απαντά γιατί απέτυχαν τα προηγούμενα


Απάντηση Επιτρόπου Μπαρνιέ στο Νίκο Χουντή

Την ώρα που ξεκινούν τα νέα στρες-τεστ για τις ευρωπαϊκές τράπεζες, ο αρμόδιος Επίτροπος της ΕΕ κ. Μπαρνιέ, εξηγεί γιατί απέτυχαν τα στρες-τεστ του 2010, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Χουντή.Ο Νίκος Χουντής στην ερώτησή του έθετε το πολύ εύγλωττο ερώτημα, γιατί αμέσως μετά τη διεξαγωγή των στρες-τεστ του 2010 από την Κομισιόν και την ΕΚΤ, που βρήκαν ανθηρές τις Ιρλανδικές τράπεζες, αυτές βύθισαν τη χώρα στη χρεωκοπία.
Στην απάντησή της η Κομισιόν, σημειώνει ότι «όσον αφορά την κατάσταση που αντιμετώπισαν οι τράπεζες Bank of Ireland και Allied Irish Bank, οι τράπεζες αυτές όντως εξεπλήρωσαν (αν και όχι με άνεση) τα συμφωνηθέντα κριτήρια της άσκησης τον Ιούλιο», αλλά στη συνέχεια παραδέχεται ότι «αντιμετώπισαν προβλήματα λίγους μήνες αργότερα», «πρωτοφανείς πιέσεις ρευστότητας/χρηματοδότησης … λόγω αυξημένων προσδοκιών της αγοράς αναφορικά με την κεφαλαιακή επάρκεια, δεδομένης της επιδεινούμενης κατάστασης στις αγορές, της μεγαλύτερης αβεβαιότητας ως προς την κατάσταση της οικονομίας και της πορείας των δημοσίων οικονομικών της Ιρλανδίας».Στη συνέχεια της απάντησή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παραδέχεται ουσιαστικά την αποτυχία των στρες-τεστ, αφού σημειώνει ότι «η δοκιμασία που πραγματοποιήθηκε σε κλίμακα ΕΕ τον Ιούλιο, επικεντρώθηκε στον πιστωτικό κίνδυνο (δηλαδή υψηλότερες πιθανότητες αθέτησης υποχρεώσεων στις δανειοδοτικές δραστηριότητες). Ωστόσο, η άσκηση δεν συμπεριέλαβε δοκιμασία αντοχής ρευστότητας ή ακραία κατάσταση στο σκέλος των υποχρεώσεων/χρηματοδότησης του ισολογισμού, όπως για παράδειγμα εκροές καταθέσεων», ενώ καταλήγει ότι «μολονότι οι ακραίες καταστάσεις αυτού του είδους – σαφώς σημαντικό αίτιο των δυσχερειών που αντιμετώπισε ο τραπεζικός κλάδος στην Ιρλανδία – έχουν όντως βαρύνουσα σημασία, είναι δύσκολο να ενσωματωθούν στο ίδιο πλαίσιο με τη δοκιμασία αντοχής λόγω πιστωτικού κινδύνου».Τέλος, ο αρμόδιος Επίτροπος εσωτερικής αγοράς κ. Μπαρνιέ, προσπαθώντας να περιορίσει την έκταση της αποτυχίας των ευρωπαϊκών στρες-τεστ, αναφέρει ότι «είναι σκόπιμο να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα οιουδήποτε stress test θα πρέπει πάντοτε να ερμηνεύονται με επιφύλαξη και σε σχέση με τις παραδοχές στις οποίες στηρίζονται τα σενάρια, καθώς και τις παραμέτρους που καθορίζονται για τη δοκιμασία αντοχής».
Το Γραφείο Τύπου



Προχωρά η δημιουργία διαδικτυακού τομέα .xxx για την απομόνωση του ακατάλληλου περιεχομένου στο διαδίκτυο

Τις θέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την θέσπιση του διαδικτυακού τομέα «.xxx» για τον διαχωρισμό των ιστοσελίδων που παρέχουν περιεχόμενο για ενηλίκους, ζήτησε με γραπτή κοινοβουλευτική ερώτηση ο Ευρωβουλευτής της ΝΔ και μέλος της Επιτροπής Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του Ευρ. Κοινοβουλίου, Καθηγητής Ιωάννης Α. Τσουκαλάς.
Η δημιουργία του συγκεκριμένου διαδικτυακού τομέα συζητείται εδώ και χρόνια στα πλαίσια του διεθνούς οργανισμού ICANN, ο οποίος διαχειρίζεται την ανάθεση των ονομάτων και των διευθύνσεων ολόκληρου του διαδικτύου. Η δημιουργία του διαδικτυακού τομέα .xxx (αντίστοιχου των υπαρχόντων τομέων .com ή .com.gr) έχει ζητηθεί ώστε να συγκεντρωθούν σε αυτόν οι ιστοσελίδες «ροζ» περιεχομένου, γεγονός που θα καταστήσουν ευκολότερo το φιλτράρισμα του διαδικτύου και την προστασία των ανηλίκων από ακατάλληλο υλικό. Ωστόσο η πρόταση συναντά αντιδράσεις από συντηρητικούς κύκλους και ο τυπικά ανεξάρτητος διεθνής οργανισμός ICANN έχει δεχθεί σημαντικές πολιτικές πιέσεις.
Στην απάντησή της προς τον Έλληνα Ευρωβουλευτή, η Αντιπρόεδρος της Ευρ. Επιτροπής, αρμόδια για τις Ψηφιακές Τεχνολογίες, κα Κρους, σημειώνει ότι «η Επιτροπή έχει παρακολουθήσει, εκ του σύνεγγυς και επί σειρά ετών, το θέμα .xxx στο Σώμα του Διαδικτύου για την Εκχώρηση Ονομάτων και Αριθμών (ICANN) και έχει επίγνωση της αντίθεσης που προκαλεί η πρόταση». Σύμφωνα με την Επίτροπο, στην πρόταση αντιτίθενται και πολλοί από τον κλάδο της ψυχαγωγίας ενηλίκων, φοβούμενοι περαιτέρω περιορισμούς στη δράση τους. Ανησυχίες έχουν επίσης εκφράσει όσοι φοβούνται ότι το ICANN θα μπορούσε να απορρίψει την συγκεκριμένη πρόταση λόγω πολιτικών πιέσεων με αποτέλεσμα, σε θέματα «που άπτονται του περιεχομένου», να υπερβεί τα όρια της εντολής που του έχει δοθεί, η οποία επικεντρώνεται στον τεχνικό συντονισμό των καθοριστικής σημασίας μερών του συστήματος ονομάτων τομέα στο Διαδίκτυο.
Η κα Κρους δηλώνει ότι η Επιτροπή ανησυχεί για το ενδεχόμενο η δημιουργία του τομέα .xxx «να δημιουργήσει ψευδείς προσδοκίες στους γονείς και τους υπευθύνους για την προστασία των ανηλίκων». Κι αυτό επειδή η μετάβαση των πορνογραφικών ιστοσελίδων στον νέο διαδικτυακό τομέα θα είναι προαιρετική, πράγμα που σημαίνει ότι το περιεχόμενο για ενήλικες θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο πλαίσιο άλλων τομέων του Διαδικτύου.
Σύμφωνα με την Αντιπρόεδρο, «η Επιτροπή θα εξακολουθήσει να τροφοδοτεί με στοιχεία την όλη διαδικασία χάραξης πολιτικής εκ μέρους του ICANN μέσω της Κυβερνητικής Συμβουλευτικής Επιτροπής (GAC) και αναμένει από το ICANN, δεδομένου ότι αποτελεί οργανισμό στον οποίο εκφράζονται πολυμερή συμφέροντα, να εξεύρει λύση με την οποία να εξασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή ισορροπία μεταξύ των επιμέρους συμφερόντων.
Σχολιάζοντας την απάντηση της Επιτρόπου για τις Ψηφιακές Τεχνολογίες, ο κος Τσουκαλάς δήλωσε «ο διεθνής οργανισμός ICANN αποφάσισε πρόσφατα, για πολλοστή φορά, την δημιουργία του διαδικτυακού τομέα .xxx που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για πορνογραφικό ηλεκτρονικό υλικό. Ωστόσο η οριστική απόφαση δεν έχει ληφθεί, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν αντιδράσεις ορισμένων μελών της Κυβερνητικής Συμβουλευτικής Επιτροπής (Governmental Advisory Committee - GAC) τα οποία αντιτίθεται σε αυτή την πρόταση επικαλούμενα λόγους δημοσίας τάξεως. Οι ειδικοί θεωρούν ότι η δημιουργία αυτού του τομέα θα βοηθήσει στον διαχωρισμό του ακατάλληλου περιεχομένου και θα καταστήσει ευκολότερη την προστασία των ανηλίκων. Αν και η μετάβαση των παρόχων προς τον τομέα .xxx θα είναι προαιρετική, ήδη περισσότερες από 100.000 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να χρησιμοποιήσουν τον διακριτό τομέα .xxx. Η τελική απόφαση θα αποτελέσει ένα ισχυρό τεστ της ανεξαρτησίας και αξιοπιστίας του ICANN που ως ανεξάρτητος οργανισμός θα πρέπει να λειτουργεί στη βάση τεχνικών παραμέτρων που έχουν να κάνουν με την εύρυθμη λειτουργία του διαδικτύου. Οποιαδήποτε προσπάθεια χειραγώγησης της δομής και της λειτουργίας του διαδικτύου για πολιτικούς και άλλους λόγους είναι επικίνδυνη».







Ψόφιοι για παρεξήγηση

ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΟΪΤΣΙΔΗ

Επιτέλους, συμφωνήσαμε. Καλύτερα πλούσιοι και υγιείς, παρά φτωχοί και άρρωστοι. Αυτό είναι το μάξιμουμ εθνικής συναίνεσης που μπορεί να επιτευχθεί στην ελληνική πολιτική. Και όχι ομόφωνα, αφού κάποιοι προτιμούν το «φτωχοί και άρρωστοι», πλέοντας σε τριτοκοσμικά πελάγη.Το ερώτημα είναι τι μπορούμε να περιμένουμε από τους Ευρωπαίους δανειστές μας. Να δεχθούν επιμήκυνση, μείωση επιτοκίου και δυνατότητα επαναγοράς του χρέους από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης; Η Μέρκελ μάς προετοίμασε. «Οποιος δανείζεται, αναλαμβάνει τις συνέπειες». Αν ψοφάμε για παρεξήγηση, ας την παρεξηγήσουμε. Ετσι κι αλλιώς, έτσι μάθαμε να ερμηνεύουμε τη διεθνή πολιτική. Λες και βρισκόμαστε στο κέντρο του κόσμου και όλοι μας χρωστάνε. Μόνο που αυτό δε μας βοηθά ούτε να προσεγγίσουμε την πραγματικότητα, ούτε να λύσουμε τα προβλήματά μας. Στην πραγματικότητα, η Μέρκελ χρησιμοποίησε όσες λέξεις χρειάζονται, για να πει αυτό που λένε σχεδόν παντού στην Ευρώπη. Οτι δε γίνεται να δανείζεσαι, να δανείζεσαι, να δανείζεσαι, την ώρα που βουλιάζεις να σου πετούν το σωσίβιο, αλλά να επιμένεις να βάλεις και όρους για τη διάσωσή σου. Ο Σρέντερ, πιθανώς, θα χρησιμοποιούσε περισσότερες λέξεις. Και ο Χέλμουτ Σμιτ περισσότερες. Αλλά στο τέλος το νόημα θα ήταν ακριβώς το ίδιο.Η Μέρκελ δεν έχει υποχρέωση να είναι Φιλέλληνας. Είναι καγκελάριος της Γερμανίας. Αλλά ακόμη και αν είναι βαθύτατα Φιλέλληνας, είναι υποχρεωμένη να πείσει τους Γερμανούς ψηφοφόρους ότι τα εκατό ευρώ που καθένας έχει βάλει από την τσέπη του για το πακέτο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας δε θα πάνε χαμένα. Είναι τόσο εύκολο, όσο το να ζητούσαμε από κάθε Ελληνα να πληρώσει από εκατό ευρώ για να σώσει από πτώχευση τη Λιθουανία. Και ακόμη δυσκολότερο, γιατί, καλώς ή κακώς, την Ελλάδα καταδιώκει το στερεότυπο μιας χώρας όπου όλοι πίνουν φραπέ και μετρούν τις μέρες για να βγουν σε πρόωρη σύνταξη.
Δεν είναι, λοιπόν, η Μέρκελ το ελληνικό πρόβλημα. Δεν είναι καν το μνημόνιο. Ακόμη και αν ο πρωθυπουργός επιστρέψει από τη Σύνοδο Κορυφής έχοντας εξασφαλίσει ό,τι ζήτησε, η σωτηρία της ελληνικής οικονομίας θα προϋποθέτει σκληρές διαρθρωτικές αλλαγές που όμοιές της δεν έχει βιώσει ούτε στους εφιάλτες της η ελληνική οικονομία. Εκεί θα φανεί εάν πράγματι υπάρχει συναίνεση. Προς το παρόν, δώδεκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ προτείνουν να κάνουμε μήνυση στη «Μoody's». Για να αποδειχθεί ότι το «παλιό ΠΑΣΟΚ» είναι πάντα εδώ, ακόμη και όταν μιλούν τριαντάρηδες...





Νέα και ειδήσεις μέσα απο τις σελίδες της "Μακεδονίας"

Codex Alimentarius: Ο έλεγχος του πληθυσμού μέσω της διατροφής έρχεται και στην Ελλάδα!

• Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο!
• Θα συνοδεύεται από την απαγόρευση οικιακών καλλιεργειών!
• Θα τρώμε αυτά που θα μας ετοιμάζουν, χωρίς να γνωρίζουμε τι περιέχουν

Τα γεγονότα προχωρούν με τρομερή ταχύτητα δίχως να μας αφήνουν περιθώρια για αδράνεια. Όσο οι αλήτες τηλεκανίβαλοι, κάνουν προπαγάνδα κρατώντας μας υπνωτισμένους, κάποιοι σχεδιάζουν το μέλλον μας αθόρυβα. Στείλτε παντού το παρόν άρθρο, όσο είναι νωρίς. Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο!
Εάν υπάρχει ένα εργαλείο με το οποίο μπορείς να ελέγξεις απόλυτα τον άνθρωπο, αυτό είναι η ίδια του η τροφή, το αγαθό με το οποίο εξασφαλίζει την επιβίωση του. Πίσω απ' τον περίφημο διατροφικό κώδικα κρύβεται μια εφιαλτική πραγματικότητα. Ο κώδικας ισχύει επίσημα από το 1963 με τη σύμπραξη του οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAQ) και του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ), όπου και δημιουργήθηκε η επιτροπή που λειτουργεί πίσω απ' τον κώδικα, επιτροπή η οποία υπάγεται στον Ο.Η.Ε..

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

Η ιστορία του κώδικα alimentarius αρχίζει το 1893 στην Αυστροουγγαρία. Αιτία ήταν τα προβληματα που είχαν προκύψει κατά την εκδίκαση υποθέσεων για θέματα διατροφής και τροφίμων τα οποία έκαναν επιτακτική την ανάγκη να υπάρξει ένας κοινός κανονισμός. Ο κανονισμός αυτός, εφαρμόστηκε επιτυχώς έως το 1918, όταν διαλύθηκε η Αυστροουγγαρία.Ο κώδικας όμως δεν ξεχάστηκε. Χρόνια αργότερα έκανε και πάλι την εμφάνισή του σε ένα εντελώς διαφορετικό πνεύμα του ελέγχου του πληθυσμού μέσα από τη διατροφή. Ιθύνων νους της νέας ιδέας ήταν ο Fritz derMeer. Πρόεδρος της εταιρίας I.G.FARBEN. Η εταιρία I.G.FARBEN κατασκεύαζε όπλα, πυρομαχικά για το ναζιστικό στρατό καθώς και ειδικό το αέριο μαζικής εξόντωσης των κρατούμενων. Ο Fritz derMeer καταδικάστηκε στη δίκη της Νυρεμβέργης για πολλαπλά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας αλλά λίγα χρόνια μετά αποφυλακίστηκε. Λίγους μήνες μετά πρότεινε την επαναφορά του κώδικα Alimentarius ως μέσο ελέγχου του πληθυσμού μέσω της τροφής. Ο ΟΗΕ με απόφαση του, το 1962 ενεργοποιεί ξανά τον κώδικα με το επιχείρημα της προστασίας των καταναλωτών. Η "φονική" εταιρία του δεν εξαφανίστηκε, αλλά διασπάστηκε σε τρεις νέες μεγάλες εταιρείες φαρμάκων: τις πολύ γνωστές Bayer, Hoechst και Basf!

Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ (USA: Νόμος S-510)

Το θέμα δε θα ήταν φοβερό αν ο κώδικας όντως ακολουθούσε την αρχική του λογική. Ο κώδικας αναγράφει πλέον μόνο τα διατροφικά είδη που επιτρέπονται και ορίζει αυτομάτως παράνομη κάθε παρέκκλιση απ' τα επιτρεπόμενα.Έως και σήμερα η υιοθέτηση όλων των διατάξεων του κώδικα δεν ήταν υποχρεωτική για όλα τα κράτη. Ωστόσο, μετά και την τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής το 2008 στην Ελβετία, όπου οι ΗΠΑ τέθηκαν επικεφαλής της επιτροπής, οι παράγραφοι για τα πολυβιταμινούχα τρόφιμα ενεργοποιήθηκαν και η εφαρμογή του κώδικα γίνεται πλέον υποχρεωτική για όλες τις χώρες του ΠΟΕ (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου).Κάθε χώρα που θα υποδεχτεί τον κώδικα θα είναι υποχρεωμένη να μην εμποδίζει με κανένα τρόπο την ελεύθερη εισαγωγή γενετικά τροποποιημένων προϊόντων, ζώων και επικίνδυνων χημικών. Οποιαδήποτε αντίσταση στον κώδικα θα θεωρείται συγκαλυμμένη παρεμπόδιση του εμπορίου και θα έχει ως συνέπεια οικονομικές κυρώσεις για τη χώρα που θα αντιδράσει. Επίσης η χώρα εκείνη δε θα μπορεί να εισάγει ή να εξάγει κανένα προϊόν διατροφής. Στην Ελλάδα εισάγουμε το 60% της διατροφής μας. Μια αντίσταση λοιπόν στον κώδικα θα σήμαινε οικονομική καταστροφή. Λύση υπάρχει αν αξιοποιήσουμε τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις αλλά πλέον δεν υπάρχουν κίνητρα εξασφάλισης και διαβίωσης του αγρότη κι έτσι η γη ηθελημένα ερημώνει για να δοθεί μια νύχτα σε επιτηδείους.Η Ελλάδα εκτός του ότι συμμετέχει στον ΠΟΕ , τυγχάνει να είναι μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης, που σημαίνει ότι επίσημος διαπραγματευτής σε όλες τις συμφωνίες είναι η ευρωπαϊκή επιτροπή. Οι υπεύθυνοι στην Ελλάδα τηρούν σιγή ιχθύος. Γνωρίζουν αλλά επικαλούνται τη θέση τους και δε θέλουν να μιλήσουν (πρόεδρος ΕΦΕΤ κ.α.)

ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ

Με την εφαρμογή του κώδικα, βιταμίνες A, B, C, D, ιχνοστοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο θα είναι παράνομα, όταν οι ποσότητές θα είναι θεραπευτικές. Ο νέος κώδικας θα απαγορεύει τη χρήση θρεπτικών ουσιών όπως βιταμίνες ή μέταλλα οι οποίες λαμβάνονται για πρόληψη ή την αντιμετώπιση κάποιας πάθησης. Αυτές οι ουσίες θα χαρακτηρίζονται ως τοξικές και δηλητήρια. Αυτό σημαίνει ότι θα απαγορεύεται ακόμη και η συνταγή γιατρού, που δίνει συμπληρώματα διατροφής ή φάρμακα με βιταμίνες, ακόμα κι αν κάποιος τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Συγκεκριμένα η δοσολογία θα περιορίζεται μονό στο 15% της συνιστώμενης ποσότητας. Η θεραπεία θα υπάρχει με άλλα φάρμακα των εταιριών τα οποία θα κοστίζουν πολύ περισσότερο. Το ίδιο απαγορευμένες θα είναι και οι διατροφικές συμβουλές που έχουν να κάνουν με την ενίσχυση της διατροφής, μέσω της λήψης θρεπτικών ουσιών. Τα τρόφιμα θα υποβάλλονται υποχρεωτικά σε ελέγχους για τις ποσότητες που εμπεριέχουν και θα τροποποιούνται με ακτινοβολία, έτσι ώστε να αποβάλλουν οποιαδήποτε πλεονάζουσα "τοξική" ουσία. η λίστα των θρεπτικών ουσιών που θα επιτρέπονται θα είναι αρκετά περιορισμένη.Εκτός του ότι ο κώδικας θα θέσει εκτός λίστας, σημαντικά συστατικά για την ανθρώπινη διατροφή, την ίδια στιγμή προστίθενται σ' αυτές κάποιες επιβλαβείς ουσίες, όπως για παράδειγμα το φθόριο, το οποίο παράγεται από βιομηχανικά απόβλητα. Ήδη το 66% του νερού των ΗΠΑ φθοριώνεται.
[Το φθόριο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στο Γκουλάγκ επειδή ανακαλύφθηκε ότι οι κρατούμενοι που έπιναν νερό με φθόριο ήταν συγκαταβατικοί κ μπορούσες έτσι εύκολα να τους ελέγξεις και να τους χειραγωγήσεις. Πλέον το συναντάμε σχεδόν σε όλες τις οδοντόκρεμες κ αρκετά κράτη πλέον φθοριώνουν το νερό].
Πέρα από τη λίστα των παράνομων "τοξικών" συστατικών των τροφών, η επιτροπή Alimentarius ανοίγει το δρόμο στα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα, αλλά και ζώα που θα παράγουν την τροφή μας. Ο νέος κώδικας προβλέπει ότι οι αγελάδες που θα παράγουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, θα λαμβάνουν υποχρεωτικά την αυξητική ορμόνη rBGH της διαβόητης πολυεθνικής Monsato. Ήδη το αγελαδινό γάλα αποτελεί το νούμερο 1 κίνδυνο ασθενειών του πλανήτη. Κάθε ζώο που θα χρησιμοποιείται για τη διατροφή μας θα υφίσταται αγωγή με υποκλινικά αντιβιοτικά και αυξητικές ορμόνες επίσης υποχρεωτικά. Ο κώδικας απαιτεί κάθε είδους τροφής να υφίσταται επεξεργασία με ακτινοβολία εκτός κ αν καταναλώνεται ωμό και σε τοπικό επίπεδο. Ο κώδικας συμπεριλαμβάνει φυσικά και τα βιολογικά προϊόντα που πλέον βιολογικά θα θεωρούνται όταν και σε αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί κτηνιατρικά φάρμακα, αυξητικές ορμόνες κτλ. κατά συνεπεία μάλλον οποίος θέλει θα το βαφτίζει βιολογικό. Ακόμη και εξαιρετικά επικίνδυνα εντομοκτόνα όπως το DDT, για το οποίο στο παρελθόν είχε δημιουργηθεί σάλος όταν αποδείχτηκε η καρκινογόνα επίδρασή του, θα εισαχθούν και πάλι στο εμπόριο. Το DDT, η διελδρίνη η αλδρίνη, το εξαχλωροβενζόλιο και το camphechlor κρίθηκαν από 176 χώρες επικίνδυνα και απαγορευτήκαν το 1991 στη σύνοδο της Στοκχόλμης. Και όμως, επιστρέφουν κανονικά και με το νόμο 7 απ' τα 9 απαγορευμένα επικίνδυνα εντομοκτόνα!!! Πολλές λειτουργίες και συστήματα ενζύμων του ανθρώπου μοιάζουν με αυτά των εντόμων, οπότε ο νοών νοητό...διαφορές παθήσεις που οφείλονται στην υποδιατροφη και στους προαναφερθέντες παράγοντες, είναι οι πλέον επικερδείς όπως ο καρκίνος, ο ζαχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις κ.α. Άλλη μια ουσία που θα επιτρέπεται με το νέο κώδικα, είναι η αφλατοξίνη, καθώς επίσης και η συσσώρευσή της σε υψηλά ποσοστά στο γάλα. Η συγκεκριμένη ουσία είναι η δεύτερη πιο καρκινογόνα και συναντάται σε μουχλιασμένες ζωικές τροφές. Είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος τα τεράστια οικονομικά συμφέροντα που κρύβονται πίσω απ' τον κώδικα. θυμίζουμε, ότι ο εμπνευστής του κώδικα ήταν ο ιδρυτής τριών πανίσχυρων σήμερα φαρμακοβιομηχανιών.

ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ 1-4-2011

ο κώδικας διατροφής εδώ κ περισσότερο από 10 χρονιά επιταχύνεται κ επεκτείνεται. 185 χώρες έχουν ενσωματώσει τον κώδικα διατροφής στα νομικά τους συστήματα. στην πλήρη εφαρμογή του αν καταφέρουν να περιορίσουν τις αντιδράσεις μας, θα είναι καταστρεπτικές για την ανθρωπότητα και γενικά για τη ζωή μας. Προς το παρόν γίνονται "εμβολιασμοί" με οδηγίες προς τα κράτη, με θέσπιση νόμων που καλλιεργούν το έδαφος για την πλήρη εφαρμογή του. Ίσως απ' το 2017 να δούμε πράματα κ θάματα. Από 1 Απριλίου 2011 μπαίνει σε εφαρμογή μια οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης η οποία θα εφαρμοστεί και απ' την Αγγλία, η οποία περιλαμβάνει τα φαρμακευτικά παραδοσιακά προϊόντα φυτικής προέλευσης. Στην Ελλάδα ψηφίστηκε από "επιτροπή", κατά τον προσφιλή τρόπο, προκειμένου να διατηρείται η ανωνυμία. Απ' τις 1 Απριλίου 2006 και για τα επόμενα 5 χρονιά δόθηκε περιθώριο να κατοχυρωθούν φυτικά προϊόντα. Κατοχυρώθηκαν λοιπόν μόλις 183. Μονό αυτά τα προϊόντα αποτελούν εμπορεύσιμο είδος κ κατά "ναπολεόντειο" νομό το εμπόριο άλλων φυτικών προϊόντων που δεν περιλαμβάνει η λίστα είναι παράνομο, επομένως δε θα υπάρχει στα ράφια των καταστημάτων. Αν υπάρξει κατανάλωση κάποιου φυτικού προϊόντος στο σπίτι, που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα και ως εκ τούτου δεν έχει περάσει από έλεγχο φαρμακοβιομηχανίας, ο καταναλωτής μπορεί να έχει πρόβλημα με το νόμο. Ναι, μπορεί να μηνυθεί π.χ. μια μητέρα για το τσάι που έφτιαξε στο παιδί κ αυτό έπαθε ενδεχομένως μια άσχετη αρρώστια κτλ. Επίσης η οδηγία απαγορεύει συμπληρώματα διατροφής, απαγόρευση εναλλακτικών μεθόδων θεραπείας, κλείσιμο των σχολών ομοιοπαθητικής που ως γνωστό αυτός ο τρόπος θεραπείας είναι φιλικός προς το σώμα μας κ όχι επιθετική ιατρική με παρενέργειες. Απαγόρευση βιβλίων σχετικά με τη χρήση βοτάνων και ιχνοστοιχείων κ.α. Το φυτικά προϊόντα έχουν ελάχιστο κόστος παραγωγής καθώς είναι προϊόντα της φύσης. εφόσον όμως εμπορευτούν ως εκχύλισμα, επεξεργασία, συσκευασία κτλ από τις φαρμακευτικές εταιρίες, ανεβαίνει 1000 φορές πάνω η αξία τους. 1 στρέμμα ελληνικής αγρίας φύσεως η φαρμακευτική εταιρία υπολογίζεται ότι μπορεί να έχει κέρδος το χρόνο από 10000-20000 ?. Πρόσφατα η κυβέρνηση θέλησε να ψηφίσει νομό για τις περιοχές νατούρα οι οποίες ήδη καταλαμβάνουν το 23% της Ελλάδος όταν στα υπόλοιπα κράτη του κόσμου δεν υπερβαίνει το 4%. Αυτές οι περιοχές είναι έτοιμες να παραδοθούν προς εκμετάλλευση από φαρμακευτικές κ λοιπές εταιρίες και για τον ίδιο λόγο πρέπει να σκεφτούμε αν είναι τυχαία η απελευθέρωση του επαγγέλματος των φαρμακοποιών καθώς εμπεριέχει ορούς που τείνουν στα παραπάνω. Αξίζει ακόμα να σημειωθούν οι ενέργειες του πρωθυπουργού μας Γ.Α.Π. που δε χάνει ευκαιρία να δίνει πρώτος το καλό παράδειγμα κ να αποδεικνύει για ποιους δουλεύει. Πριν λίγους μήνες υπέγραψε την εισαγωγή μεταλλαγμένο σπόρο πατάτας, ειδικώς για τη χωρά μας και όχι για τα κράτη της ευρωπαϊκής ένωσης. Έρευνες γνωστών έδειξαν πως ο μεταλλαγμένος αυτός σπόρος πατάτας προκαλεί γεννητικές μεταλλάξεις. Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως η νέα τάξη πραγμάτων τα τελευταία λίγα χρονιά προχωράει με βήματα γοργά. Κάτω απ' το δόγμα του σοκ που υποβάλλουν τον άνθρωπο μας περιμένουν αλλαγές που δε μπορεί ο μέσος νους να συνειδητοποιήσει. Ενδεχομένως ο μέσος νους να είναι αποχαυνωμένος απ' τον έλεγχο κ την προπαγάνδα που του ασκείται με ποικίλους τρόπους . Έτσι αδυνατούν να αντιληφθούν το βαθμό έλλειψης συνειδητότητας. Στον «κώδικα διατροφής» ταιριάζει περισσότερο η ονομασία «κώδικας διαστροφής». Σε κάποιους θα φανούν ακραία όλα αυτά που διάβασαν. Μήπως όμως δε γνωρίζουμε την ιστορία του παρανοϊκού συλλογικού νου; Ας είμαστε λοιπόν σε εγρήγορση κ ας μοιραστούμε τις γνώσεις μας υπερασπιζόμενοι τα φυσικά δικαιώματα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ























Πρωτοσέλιδο της εφημερίδας "ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ"

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων της Θεσσαλονίκης