Όλοι είναι πεπεισμένοι ότι ο σιδηρόδρομος είναι και θα είναι το μεταφορικό μέσο του μέλλοντος για πολλούς αιώνες. Το γεγονός ότι δαπανώνται τεράστια ποσά στις αναπτυγμένες χώρες για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών τους δικτύων, δείχνει το στίγμα των τρένων που θα υπάρχουν στις επόμενες δεκαετίες. Τρένα που μόνο αντίπαλο στις χερσαίες μεταφορές, θα έχουν το αεροπλάνο. Ήδη πρώτα δείγματα τα βλέπουμε, τα πρώτα μαγνητικά τρένα τα ιπτάμενα τρένα όπως τα λένε είναι γεγονός. Σε Ευρώπη και Ασία γίνονται οι πρώτες επίσημες διαδρομές και οι ταχύτητες ξεπερνούν τα 300 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ πριν από λίγες εβδομάδες οι Ιάπωνες έσπασαν το φράγμα των 500 χλμ την ώρα. Οι αποστάσεις γίνονται πλέον μικρογραφίες στον χάρτη. Μέσα σε αυτό το σιδηροδρομικό γίγνεσθαι η Ελλάδα καλείται να ανασυνταχθεί και να αναπροσαρμόσει τα σχέδια στον τομέα των σιδηροδρομικών Μεταφορών στα νέα δεδομένα. Ήρθε η ώρα η λεγόμενη «Σιδηροδρομική Εγνατία» να λάβει σάρκα και οστά. Την αναγκαιότητα της κατασκευής αυτού του οριζόντιου σιδηροδρομικού άξονα που θα ενώνει την Ανατολή με την Δύση και τον Βορρά με το Νότο, σήμερα όλοι την αποδέχονται και όλοι την αναγνωρίζουν. Την σπουδαιότητα αυτού του έργου είχαμε επισημάνει από το 1988 με δημοσιεύματα μας στον τύπο και στα ηλεκτρονικά μέσα καθώς και με τις εκδόσεις μας, την εφημερίδα «Σιδηροδρομικά Νέα» και το περιοδικό «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ» στο οποίο στην 2η έκδοση της κλήθηκαν και κατέθεσαν την άποψη τους, πολιτικοί, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης. Μεταξύ των πολιτικών που κατέθεσαν τις απόψεις τους τότε, ήταν και ο κ. Γιάννης Μαγκριωτης σήμερα υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Ο κ. Μαγκριωτης σημείωνε μεταξύ των άλλων : « …Γίνεται σαφές επίσης ότι απαιτείται ο σχεδιασμός και εκτέλεση έργων για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου σ΄ όλη την χώρα και η πραγματοποίηση του άξονα της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας». Είναι έργο με μεγαλόπνοους στόχους για την οριζόντια σύνδεση του δυτικού και του ανατολικού άκρου της χώρας που μαζί με την ολοκλήρωση και της Εγνατίας οδού θα αλλάξει οριστικά τον επικοινωνιακό και μεταφορικό χάρτη της Ελλάδας. Ειδικά η ύπαρξη αυτού του σιδηροδρομικού άξονα θα δώσει τη δυνατότητα για σύγχρονες συνθήκες σε εμπορικούς διαμετακομιστικούς σταθμούς και για ασφαλή και γρήγορη μεταφορά επιβατών και προϊόντων με ένα μεταφορικό μέσο άνετο στη μετακίνηση, προσιτό οικονομικά και χωρίς περιβαλλοντική επιβάρυνση. Η ένταξη του έργου αυτού στα κοινοτικά προγράμματα πρέπει να είναι αυτονόητη για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας τις επόμενες δεκαετίες και δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε καθυστέρηση η αναβολή. Η επιθυμία για την υλοποίηση της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας» είναι μια κορυφαία επιλογή που θα διασφαλίσει τον εφοδιασμό της Βόρειας Ελλάδας με μέσα που θα προσφέρουν μια νέα δυναμική για τη σύνδεση της με βιομηχανικές μονάδες και με λιμάνια και θα συμβάλει ώστε η περιοχή μας να βρεθεί στη αιχμή της ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ποιότητας των Ελληνικών σιδηροδρόμων απαιτεί τη συλλογική και συντονισμένη προσπάθεια όλων μας γιατί δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποτελεσματική παρουσία και συμμετοχή της περιοχής μας στο οικονομικό και αναπτυξιακό γίγνεσθαι. Είναι η ευκαιρία για να βγουν οι απομακρυσμένες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας από την γεωγραφική τους απομόνωση και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του αιώνα που ήδη διανύουμε. Η μεθοριακή ζώνη που αποτελείται από την Ήπειρο, την Μακεδονία και την Θράκη μπορεί σήμερα να καθορίσει την εφαρμογή των νέων αναπτυξιακών σχεδιασμών της χώρας μας. Είναι ο πιο κοντινός χώρος της Ε,Ε στα Βαλκάνια και αν θέλουμε με αποτελεσματικότητα να εκμεταλλευτούμε αυτό το πλεονέκτημα χρειάζεται να υπάρξουν όλες οι απαραίτητες υποδομές και κυρίως αυτές που αφορούν το συγκοινωνιακό δίκτυο. Η ανάγκη λοιπόν της αναβάθμισης και της επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου είναι αδήριτη και αναγκαία προϋπόθεση για την ενίσχυση αναπτυξιακών και οικονομικών συνεργασιών, με σταθερές βάσεις και μακρινούς ορίζοντες». Σήμερα ο Μακεδόνας κ. Γιάννης Μαγκριώτης είναι υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και δικτύων και θα ήταν ευχής έργων ένα τόσο σημαντικό έργο για την Β. Ελλάδα να έχει την δική του υπογραφή υλοποίησης.
Η «Σιδηροδρομική Εγνατία» ξεκολλά;
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Sportime.gr υπάρχει κινητικότητα για το έργο αυτό και αναφέρει: «Κάτι αρχίζει να κινείται, έστω και με αργούς ρυθμούς, στο πολύπαθο έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας που εξαγγέλθηκε πριν από πολλά χρόνια και παραμένει στα χαρτιά. Σύμφωνα με τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας κανονική είναι η πορεία σύνταξης που ακολουθούν οι μελέτες του έργου, ενώ εκείνο που απομένει είναι να καθοριστεί αν υπάρχει η δυνατότητα το συγκεκριμένο έργο ή τμήμα του, να ενταχθεί για υλοποίηση τη νέα προγραμματική περίοδο. Το θέμα της χρηματοδότησής τους εξακολουθεί απ΄ ότι φαίνεται να αποτελεί το μεγάλο «αγκάθι» και προς αυτή την κατεύθυνση πριν από λίγες ημέρες έγινε μια ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με σκοπό το συγκερασμό των διαφορών ΟΣΕ- Εγνατία ΑΕ και απώτερο στόχο τη δημιουργία της «Σιδηροδρομικής Εγνατίας». Με το έργο σύνδεσης θα συντομευτεί δραστικά ο χρόνος διαδρομής μεταξύ των πόλεων της Δυτικής Μακεδονίας και της περιοχής πρωτευούσης. Με την ολοκλήρωση των έργων σύνδεσης, οπότε θα υπάρχει πλήρης αξιοποίηση του άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης, η διαδρομή Καλαμπάκας - Κοζάνης θα διαρκεί 50 λεπτά και η διαδρομή Τρικάλων - Κοζάνης 1 ώρα. Ο χρόνος διαδρομής Αθήνας - Κοζάνης μέσω Καλαμπάκας θα είναι 3 ώρες και 45, Αθήνας - Φλώρινας μέσω Καλαμπάκας 4 ώρες και 55 και Αθηνών - Ιωαννίνων μέσω Καλαμπάκας 3 ώρες και 30.
Υπολογίζεται επίσης ότι κατά το πρώτο χρόνο λειτουργίας των τμημάτων του δυτικού σιδηροδρομικού άξονα, η μέση επιβατική κίνηση θα ανέρχεται: * στο τμήμα Ηγουμενίτσα - Κοζάνη σε περίπου 4.000 επιβάτες την ημέρα, * στο τμήμα Ιωάννινα - Ρίο σε 5.000 επιβάτες την ημέρα και
* στο τμήμα Πάτρα - Καλαμάτα σε 1.500 επιβάτες την ημέρα Για τη γραμμή Καλαμπάκας - Ιωαννίνων – Ηγουμενίτσας το έργο αποτελείται από δύο διαδρομές: Καλαμπάκα - Ιωάννινα και Ιωάννινα -Ηγουμενίτσα.».
Κινητικότητα:
Από τον Λιάπη και τον Χατζηδάκη
η σκυτάλη στον Γιάννη Μαγκριώτη
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από την πολιτεία για την ανάπτυξη ενός ευρύτερου σιδηροδρομικού δικτύου στην Β. Ελλάδα. Τον Σεπτέμβριο του 2006 με αφορμή την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Θεσσαλονίκης – Λάρισας, ο τότε υπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Λιάπη σε δηλώσεις του μεταξύ των άλλων είπε:
« Εξετάζεται η δημιουργία νέας γραμμής: Θεσσαλονίκη - Αεροδρόμιο - Νέος Μαρμαράς, Χαλκιδικής, μελετώντας τη σκοπιμότητα περιφερειακής σύνδεσης: - Θεσσαλονίκης με Αεροδρόμιο - Μουδανιά, Θεσσαλονίκης με Λαγυνά - Αγ. Βασίλειο - Αεροδρόμιο και - Θεσσαλονίκης με Αγ. Βασίλειο - Σταυρό - Αμφίπολη - Μυρίνη Ν. Ζίχνη. Θεσσαλονίκης με Γιαννιτσά - Σκύδρα με την κατασκευή νέας υποδομής. Ο Προαστιακός αποτελεί το πιο κατάλληλο εργαλείο για την υλοποίηση μιας αποτελεσματικής αποκέντρωσης και δημιουργεί νέα οικιστικά δεδομένα, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη των περιοχών. Η ακρίβεια και συνέπεια των δρομολογίων προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και δυνατότητα προγραμματισμού μειώνοντας έτσι το άγχος των καθημερινών μετακινήσεων. Παράλληλα συντελεί στην προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από τη χρήση ΙΧ στις προαστιακές μετακινήσεις. Στόχος του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών είναι ο Προαστιακός να αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης, σε συνδυασμό και με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρέχοντας ποιοτικές, υπηρεσίες με επίκεντρο τις ανάγκες των επιβατών¨» .
Ο κ. Κωστής Χατζηδάκης σε επίσκεψη του στην Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο του 2008 ανακοινώνει ότι: «Υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας σε εξέλιξη , πρώτον για τη διαδρομή μέχρι Αμφίπολη και Καβάλα, δεύτερον προς την κατεύθυνση της Χαλκιδικής μέχρι τα Μουδανιά και τρίτον προς Πέλλα, μέχρι Αριδαία». Σήμερα ο νέος υφυπουργός για θέματα υποδομών του υπουργείου Μεταφορών κ. Γιάννης Μαγκριωτης καλείται να υλοποίηση το ταχύτερο δυνατόν τα έργα αυτά προς όφελος της ανάπτυξης και της οικονομίας της Βόρειας Ελλάδας. Οι καιροί δεν περιμένουν .
Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009
Νοέμβριος της σποράς
Τοπίο στην ομίχλη είναι μήνας ο Νοέμβριος με τις συχνές καιρικές μεταβολές και τα απρόβλεπτα του. Πότε με τις ομίχλες του πότε με τις βροχές του πότε με τα μικρά καλοκαιράκια αλλά καμιά φορά και με τις παγωνιές του και τα χιόνια του. Όμως για τον γεωργό είναι ο μήνας της σποράς, αφού πρώτα έχει προετοιμάσει το έδαφος με τα πρώτα πρωτοβρόχια του φθινοπώρου. Η προετοιμασία του εδάφους που στα παλαιοτέρα χρόνια ήταν επίπονη και κουραστική, χρειάζονταν μέρες για την προετοιμασία τόσο για τους αγρούς που θα καλλιεργούνταν όσο και τα μέσα που θα χρησιμοποιούσε. Τα ζώα και τα μεταφορικά μέσα έπρεπε να είναι σε καλή κατάσταση. Το αλέτρι με τα ινία σφυρηλατημένα από τα χέρια του ειδικού μάστορα να είναι έτοιμα να σχίσουν το έδαφος. Η σβάρνα και αυτή έτοιμη να ομαλοποίηση το έδαφος, για να υποδεχθεί στο γόνιμο έδαφος τους σπόρους για να ριζώσουν γέρα και να φέρουν τους καρπούς τους. Η κάθε μέρα της σποράς ήταν σαν πανηγύρι. Πρωί - πρωί φόρτωναν τα κάρα με τα αλέτρια, τους σπόρους, τα αδιάβροχα, για καμία βροχή και τα τρόφιμα τους και ξεκινούσαν για τα χωράφια τους. Μέχρι που να βραδιάσει όργωναν και έσπερναν μόνο το μεσημέρι ξαπόσταιναν για λίγο για το κολατσιό τους. Την άλλη μέρα πάλι το ίδιο σκηνικό. Η σπορά για ορισμένους αγρότες είχε και την άλλη πλευρά, αυτής της περιπέτειας, αφού ήταν υποχρεωμένοι να ΄΄μεταναστεύσουν΄΄ σε άλλες περιοχές μια και τα χωράφια τους ήταν μακριά από τον τόπο την διαμονής τους. Η μέρα του τελειωμού της σποράς για τον αγρότη ήταν μια ιδιαίτερη ημέρα και πολλές φορές γιορτάζονταν με τρικούβερτο γλέντι. Ήταν για αυτόν μέρα ανακούφισης αφού κατόρθωνε να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο του αλλά ταυτόχρονα και μέρα ελπίδας διότι η κόποι του δεν θα πήγαιναν χαμένοι και όταν θα έρχονταν το πλήρωμα του χρόνου θα γεύονταν τους καρπούς της προσπάθειας του. Η ευχή για αυτόν καλά μπερεκέτια είχε πραγματικό νόημα και άξια.
Οι Φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τον φωτογράφο κ. Γιώργο Γαλανούση το 1962, αποτυπώνει αγρότες της Νυμφόπετρας εν ώρα εργασίας.
Ο κυρ Γιώργος, o φωτογράφος των αναμνήσεων μας

Ο Κυρ Γιώργος, ο φωτογράφος του χωριού έτσι τον ξέρουν έτσι τον θυμούνται έτσι γνώρισαν οι κάτοικοι στα χώρια Προφήτη, Νυμφόπετρα Ευαγγελισμό, και Σχολάρι, μόνο η αναφορά στο όνομα του φωτογράφου αρκεί, για να ξεδιπλώσουν απο τις μνήμες τους στιγμές που καταγράφηκαν και αποτυπώθηκαν σε εκατοντάδες φωτογραφικά στιγμιότυπα απο την ζωή τους. Είχαμε με την χαρά και την ευτυχή συγκυρία να επισκεφτούμε το κύριο Γιώργο Γαλανούση στο σπίτι του στο χωριό Προφήτη Λαγκαδά και να μοιραστούμε μαζί τις στιγμές και τις αναμνήσεις του απο τα πρώτα χρόνια που πρωτοκράτησε την φωτογραφική μηχανή και να μας επιστρέψει νοερά σε μια άλλη περίοδο. Το συγκινησιακό στοιχείο είναι έκδηλο στα μάτια του 83χρονου σήμερα φωτογράφου. Με συγκινήσει μαζί με την σύζυγο του Κυρία Πασχαλιά μας δείχνουν με περηφάνια τις δεκάδες φωτογραφίες που έχουν στα χέρια τους και μας ταξιδεύουν σε τόπους και χώρους μια άλλης εποχής. Κάθε φωτογραφία και μια μικρή η μεγάλη ιστορία Ο κυρ Γιώργος για μισό αιώνα με την φωτογραφική του μηχανή αποθανάτισε μικρές και μεγάλες στιγμές των απλών καθημερινών ανθρώπων της υπαίθρου. Των ανθρώπων που τον αγάπησαν και τους αγάπησε. Είναι η ώρα η τοπική αυτοδιοίκηση να τίμηση με τον πρέποντα σεβασμό για την πολιτιστική του προσφορά.
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009
Πεδίο βολής Ασκού – Προφήτου. Οι κάτοικο των γύρω χωριών ζητούν την απομάκρυνση του
Την αναγκαιότητα απομάκρυνσης του πεδίου βολής Ασκού – Προφήτου από την περιοχή τους ζητούν επιτακτικά τα τελευταία χρόνια οι κάτοικοι των χωριών Ασκού, Νυμφόπετρας, Προφήτη, Μικροκώμης και Σοχού. Οι κάτοικοι ζουν εδώ και πολλά χρόνια με τον φόβο των βλημάτων που πέφτουν συχνά κοντά στα σπίτια τους, στις καλλιέργειές τους και πολλές φορές οι συνέπειες είναι καταστροφικές (από άσκαστα βλήματα υπήρξαν και δύο θάνατοι). Να σημειωθεί ότι η περιοχή αυτή είναι ενταγμένη στη συνθήκη Ramsar και ότι περνάει η Εγνατία οδός με πολύ αυξημένη κίνηση οχημάτων. Κατ’ επανάληψη Βουλευτές της β΄ Περιφέρειας της Θεσσαλονίκης έφεραν το θέμα της απομάκρυνσης του πεδίου βολής στην βουλή ενώ ο δήμος Σοχού με υπόμνημα του προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας εξηγεί του λόγους που επιβάλουν στην απομάκρυνση του πεδίου βολής. Μεταξύ των λόγων που επικαλούνται οι κάτοικοι της περιοχής είναι τα διάσπαρτα βλήματα που δεν έχουν εκραγεί κατά την διάρκεια των βολών και τα οποία στοίχισαν τον τραγικό θάνατο δυο ανθρώπων τα τελευταία χρόνια, τον «εκτροχιασμό» των βλημάτων τα οποία πέφτουν κοντά σε κατοικημένες περιοχές, την διέλευση των βλημάτων πάνω από τα χωριά τους, την υποψία ότι μπορεί να υπάρχει μόλυνση του περιβάλλοντος και του υδροφόρου ορίζοντα, με συνέπεια να υπάρχουν φόβοι για επιπτώσεις την υγεία τους, για τα αδέσποτα βλήματα που βρίσκουν οι αγρότες μέσα στα χωράφια τους και κινδυνεύουν να πάθουν ατύχημα, ρωγμές στα σπίτια τους από το ωστικό κύμα, ενώ συχνές είναι και οι πυρκαγιές που σημειώνονται κατά την διάρκεια των βολών τις οποίες κλείνονται να κατασβήσουν με κίνδυνο της ζωής τους οι πυροσβέστες. Δεν κρύβουν επίσης και τον φόβο τους για υπάρξει απεμπλοτισμένο ουράνιο στα βλήματα που χρησιμοποιούνται κάτι που ο καθηγητής πυρηνικής φυσικής του ΑΠΘ κ. Κωνσταντίνος Παπαστεφάνου δεν αποδέχεται. Από την πλευρά του το υπουργείο Εθνικής Άμυνας με μια σειρά επιχειρημάτων αναφέρεται στην αναγκαιότητα ύπαρξης και λειτουργίας του πεδίου βολής καθώς και στα μέτρα και τις διευκολύνσεις που λαμβάνονται από πλευράς στρατού για την εξυπηρέτηση των κατοίκων τη περιοχής. Τις τελευταίες μέρες τίθεται από τους κάτοικους και ερώτημα αν έχουν γίνει μετρήσεις τα τελευταία χρόνια στο πεδίο βολής και ποια είναι τα αποτελέσματα τους.

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009
Νερόμυλος Νυμφόπετρας. Ερείπια που μαρτυρούν μια άλλη ξεχασμένη εποχή
Για δεκαετίες δέσποζε και πρόσφερε τις υπηρεσίες του στους κατοίκους των γύρων χωριών ο γνωστός στην περιοχή νερόμυλος "Μπαχαράκη". Δεν είναι γνωστό ποτέ ξεκίνησε την λειτουργία του αλλά είναι γνωστό ότι την δεκαετία του ΄΄ 60 ήταν ακόμη σε πλήρη λειτουργία. Κινητήρια δύναμη το νερό, το οποίο διοχετεύονταν με κανάλι από τα νερά της λίμνης Κορώνειας το οποίο έπεφτε με δύναμη πάνω σε πτερωτές δίδοντας μηχανική κίνηση στις μεγάλες μυλόπετρες, τρίβοντας τα σιτηρά παράγοντας την πρώτη ύλη για την παρασκευή του αναγκαίου τροφίμου του ανθρώπου τον άρτο. Σήμερα βλέποντας τα χαλάσματα και τα ερειπωμένα κτίσματα έρχονται στον νου άλλες ξεχασμένες εποχές… Στις φωτογραφίες τα χαλάσματα του νερόμυλου και δίπλα του ο γέρικος πλάτανος να «θλίβεται» στην μοναξιά του. Θα ήταν ευχής έργων οι δήμοι Εγνατίας και Νέας Απολλωνίας καθώς και οι σύλλογοι της περιοχής να αναλάβουν πρωτοβουλία για αναστήλωση του νερόμυλου και αξιοποίηση της γύρω περιοχής.
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009
Επισκεφθείτε την Νυμφόπετρα και χαρείτε την ομορφιά του «πέτρινου δάσους»
Γνωρίστε και ζήστε για λίγο την μοναδικότητα που σας προσφέρει το τοπίο με τις γνωστές για τον μύθο τους Νυμφόπετρες. Ζήστε και αναπολήστε και εσείς μαζί με τους ντόπιους κατοίκους του χωριού Νυμφόπετρα, τον θρύλο που αιώνες τώρα τις συνοδεύουν. Επισκεφθείτε και περπατήστε στα πλακόστρωτα δρομάκια και αφήστε σε έξαψη την φαντασίας σας. Οι ντόπιοι θρύλοι μιλούν για γαμήλια πομπή που ξαφνικά πέτρωσε από άδικη φθονερή κατάρα της μάνας. Ένας μύθος που δεν άφησε ασυγκίνητους ούτε τους συγγραφείς ούτε τους περιηγητές. Σήμερα πολλά τουριστικά πρακτορεία συμπεριλαμβάνουν στα προγράμματα τους και επισκέψεις στις Νυμφόπετρες. Η πρόσβαση στον χώρο είναι εύκολη και γρήγορη. Χρησιμοποιώντας την Εγνατία οδό, από την Θεσσαλονίκη κατεβαίνετε στον κόμβο του Προφήτη η όταν έρχεστε από Καβάλα τον κόμβο της Νυμφόπετρας.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009
Στον ΟΣΕ: Φύγε εσύ έλα εσύ
Ανακατατάξεις στην στελέχωση των γραμματειών των συγκροτημάτων του ΟΣΕ παρατηρούνται αυτές τις ημέρες ενώ αλλαγές αναμένονται και σε διευθυντικές θέσεις. Οι αλλαγές αυτές γίνονται κάθε φορά, ως είθισται, όταν υπάρχει κυβερνητική αλλαγή. Έχει γίνει πλέον καθεστώς όπως λένε εργαζόμενοι, και είναι δύσκολο να αλλάξει, παρότι δεν εγκρίνουν την λογική αυτή των κομματικών επιλογών. Είναι απαράδεκτο τονίζουν στον 21ο αιώνα να υπάρχουν τέτοιες αναχρονιστικές αντιλήψεις. Είναι αντιλήψεις που δεν συνάδουν με τον πολιτισμό και τον αποκομματισμό που επαγγέλλεται η κυβέρνηση. Συμφωνούμε απόλυτα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)

