Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Αναγκαίες, εξαιτίας της χιονόπτωσης που σημειώθηκε, είναι οι αντιολισθητικές αλυσίδες σε τμήματα του οδικού δικτύου της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου.


Αλυσίδες χρειάζονται οι οδηγοί που κινούνται από Φλώρινα προς Καστοριά, μέσω Βίγλας (εθνική οδός) και Βιτσίου (επαρχιακή οδός), καθώς και από Καστοριά προς Ιωάννινα, μέσω Νεστορίου. Με αντιολισθητικές αλυσίδες γίνεται, επίσης, η κυκλοφορία των οχημάτων από το ύψος του Παλιού Αγ. Αθανασίου προς το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν, στην Πέλλα.
Στα Ιωάννινα
Χιονίζει στα ορεινά των Ιωαννίνων και κατά διαστήματα σε ολόκληρο το νομό και την πόλη. Κατά την διάρκεια της νύκτας αναμένεται επιδείνωση του καιρού.Η συγκοινωνία σε ορεινές περιοχές με υψόμετρο πάνω από 1.200 μέτρα γίνεται μόνο με αλυσίδες. Η τροχαία συνιστά στους οδηγούς που θα ταξιδέψουν κατά την διάρκεια της νύχτας να έχουν μαζί τους αντιολισθητικές αλυσίδες.



Ο αγώνας για την κατάργηση όλων των διοδίων πρέπει να ενταθεί, χωρίς συμβιβασμούς και υποχωρήσεις.

Ο αγώνας αυτός μπορεί να κερδηθεί σπάζοντας αρχικά έναν από τους κρίκους της αντιλαϊκής αλυσίδας, για να ακολουθήσει το σπάσιμο και άλλων.
Αυτήν τη στιγμή είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση και η πολιτική της, που εξασφαλίζει τυπική νομική κάλυψη σ’ αυτούς, που άγρια μας εκμεταλλεύονται, έχει απέναντί της την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και αυτό αργά η γρήγορα θα εκφραστεί δυναμικά.
Το κίνημα κατά των διοδίων, κατά της πολιτικής τους, κατά της άγριας εκμετάλλευσης, ήδη έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Ούτε η πολυποίκιλη τρομοκρατία, ούτε η σκανδαλώδης διαστρέβλωση της πραγματικότητας, θα σταθούν ικανές για να ανακόψουν αυτήν την πορεία.
Η πρόκληση είναι μεγάλη!“
Δημήτρης Τσιμούρας
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)

Σε κατάσταση συναγερμού η ρωσική πρωτεύουσα. Πολύνεκρη έκρηξη σε αεροδρόμιο της Μόσχας

Ισχυρή έκρηξη με τουλάχιστον 35 νεκρούς και περισσότερους από 100 τραυματίες σημειώθηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα ώρα Μόσχας (4.00 το απόγευμα ώρα Ελλάδας) στο αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο της ρωσικής πρωτεύουσας, στον τομέα των διεθνών πτήσεων. Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης η έκρηξη σημειώθηκε σε χώρο αναμονής στον τερματικό σταθμό.
Η αστυνομία της Μόσχας έχει τεθεί σε κατάσταση συναγερμού και πραγματοποιεί ελέγχους στο δίκτυο μετρό της πρωτεύουσας, καθώς και σε άλλα σημεία με μεγάλη συγκέντρωση πολιτών, καθώς φαίνεται να υπάρχουν εκτιμήσεις και για νέες επιθέσεις. Σε ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας προχώρησαν οι Αρχές στα άλλα αεροδρόμια της Μόσχας, Βνούκοβο και Σερεμέντγεβο.
Από τους τραυματίες τουλάχιστον 20 αναφέρεται ότι βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Οι Αρχές αναζητούν τρία άτομα που, κατά τις ίδιες, εμπλέκονται στη βομβιστική ενέργεια.
Το αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο είναι το μεγαλύτερο της Μόσχας και βρίσκεται 22 χλμ. νοτιοανατολικά της πόλης.
Το κεφάλι ενός άνδρα βρήκαν οι αρχές
Ένα κεφάλι, το οποίο οι ρωσικές αρχές εικάζουν ότι ενδέχεταί να ανήκει στον δράστη της επίθεσης βρέθηκε στο χώρο που έγινε η έκρηξη.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφαξ ανήκει σε έναν άνδρα "αραβικής εμφάνισης", ηλικίας 30-35 ετών.



Με ανοιχτή επιστολή του, εργαζόμενος του ΟΣΕ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε θέματα ασφάλειας κυκλοφορίας των τρένων και της ζωής των εργαζομένων. Όλη η επιστολή δημοσιεύεται στο blog sidirodromikanea.blogspot.com





Τροποποίηση του άξονα στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Σε λίγες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί η τροποποίηση του βασικού άξονα του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, που ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς.
Εκεί θα δημιουργηθεί και το αμαξοστάσιο και όχι στην Πυλαία, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, στο περιθώριο σύσκεψης που έγινε υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, στη Θεσσαλονίκη.
Όπως επεσήμανε ο κ. Τσίτουρας, το θέμα της επαναχάραξης «ήταν υποχρέωσή μας να το εξετάσουμε για το δημόσιο συμφέρον, με δεδομένο ότι με την επανεξέταση εξοικονομούνται 250 εκατ. ευρώ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλες εργασίες του Μετρό».
Με την επαναχάραξη, όπως σημείωσε ο κ. Τσίτουρας δεν καταργείται καμία γραμμή, απλώς επιτυγχάνονται ορθολογικές μετατοπίσεις.
Στο μεταξύ, στόχος του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό Γιάννη Μαγκριώτη, είναι ο βασικός άξονας να είναι έτοιμος στο τέλος του 2014 ή στις αρχές του 2015, ενώ ως το τέλος του 2011 θα υπάρχει ανάδοχος για την επέκταση των 5 χλμ. στην Καλαμαριά μέχρι τη Μίκρα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015.
Απώτερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί το Μετρό των 33 χλμ., με τους 33 σταθμούς, που θα καλύπτει το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, όπως είπε ο κ. Μαγκριώτης.
Zougla.gr

Θέμα αποζημίωσης θέτει ο Χ. Παμπούκης, με επιστολή του προς τη Siemens

Θέμα αποζημίωσης του ελληνικού Δημοσίου και των ΔΕΚΟ από τη Siemens για τη ζημιά που υπέστησαν «από τις φαύλες πρακτικές που ακολουθήθηκαν στο παρελθόν από την εταιρία», θέτει ο υπουργός Επικρατείας, Χ. Παμπούκης με επιστολή που απηύθυνε σήμερα προς τη διοίκηση της εταιρίας.
Με την ίδια επιστολή ο κ. Παμπούκης:
 Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής κυρώσεων στην εταιρία για παράβαση του νόμου για τον ανταγωνισμό και τις υποχρεώσεις διαφάνειας.
 Ζητά τη συμβολή της εταιρίας προκειμένου να επισπευσθεί η έρευνα, κάτι που όπως επισημαίνει «θα εκτιμηθεί δεόντως τόσο από την ελληνική κυβέρνηση και τα άλλα πολιτικά κόμματα όσο και από τον ελληνικό λαό».
«Θα θέλαμε να μπει ένα τέλος στη δυσάρεστη και εξοργιστική αυτή υπόθεση. Και αυτό το τέλος δεν θα μπορέσει να υπάρξει χωρίς την εξάντληση κάθε περιθωρίου απόδοσης συγκεκριμένων και τεκμηριωμένων ευθυνών σε πρόσωπα που αναμείχθηκαν αποδεδειγμένα στην συγκεκριμένη υπόθεση. Στο πεδίο αυτό αναμένουμε μία ενεργητική στήριξη της προσπάθειας αυτής», αναφέρει μεταξύ άλλων ο υπουργός Επικρατείας, και δηλώνει ανοιχτός σε συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Siemens, Π. Ξυνή «εφόσον κριθεί χρήσιμο».
«Αγγελιοφόρος»



Η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας

ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΡΑ, ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ!
Η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας, μετά την επιτυχημένη ανοικτή συνέλευση στην Αλμυρό Μαγνησίας, διοργανώνει δύο νέες συνελεύσεις με σκοπό τη προώθηση της αυτό-οργάνωσης των εργαζομένων, των αγροτών, των φτωχών επαγγελματιών και της νεολαίας, προωθώντας τα συνθήματα «Ελεύθεροι δρόμοι για όλους- Όλοι στους δρόμους για την ελευθερία-Δεν πληρώνουμε τη κρίση τους-Οργανωνόμαστε!».
Οι δύο νέες συνελεύσεις για τη συγκρότηση τοπικών Επιτροπών Αγώνα γίνονται, όχι τυχαία, στις αγροτικές περιοχές του Βελεστίνου Μαγνησίας και Νίκαιας της Λάρισας.
Ο σχεδιασμός μας, στην τωρινή φάση του αγώνας μας, επικεντρώνεται στη δημιουργία τοπικών επιτροπών σε όλο το μήκος των οδικών αξόνων και στη διεύρυνση των κοινωνικών συμμαχιών, καθώς είναι φανερό ότι στη μεταμνημονιακή εποχή, κανένας κλάδος ή κίνημα δεν μπορεί να νικήσει μόνο με τις δικές του δυνάμεις. Μονάχα η ενότητα των εργαζομένων, των αγροτών, των φτωχών επαγγελματιών και της νεολαίας μπορεί να δώσει κοινωνική διέξοδο από το αδιέξοδο των μπαρών στους δημόσιους δρόμους, στα χαράτσια στις συγκοινωνίες ή τα νοσοκομεία και την ανίατη νόσο του συστήματος, την ανεργία. Σύνθημά μας είναι «Σηκώνουμε όλες τις μπάρες που φράζουν τη ζωή μας-Δεν πληρώνουμε!».
Γι αυτό το λόγο, η Επιτροπή Αγώνα Θεσσαλίας, όπως και το Πανελλαδικό Συντονιστικό των Επιτροπών Αγώνα, δεν έχει σπεύσει να δηλώσει συμμετοχή στην κινητοποίηση της 6ης Φλεβάρη που έχει αναγγελθεί από την εκτελεστική γραμματεία άλλων κινήσεων, αναμένοντας τις εξελίξεις στο μέτωπο των αγροτών, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα απελευθερώσουν τους εθνικούς δρόμους από τους διοδάρχες διεκδικώντας, όπως κι εμείς, τη ζωή που μας κλέβουν κάθε μέρα.
Θα σταθούμε στο πλευρό των αγροτών για να σταθούν κι αυτοί στο δικό μας.
Η ακριβής ημέρα των κινητοποιήσεών μας θα καθοριστεί μέσα από τις τοπικές μας συνελεύσεις, καθώς οι Επιτροπές Αγώνα δεν λειτουργούν με γραμματείς, φαρισαίους ή με εντολές γραφειοκρατικών οργάνων.
24 Γενάρη 2011
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Βουλή. Ερώτηση της κ. Ευαγγελίας Αμμανατίδου Πασχαλίδου προς τους κ.κ. Υπουργούς:-Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Θέμα: Υπολειτουργία και έλλειψη συντονισμού στις νέες διευθύνσεις αγροτικής ανάπτυξης του Καλλικράτη

Με τον νέο νόμο για την τοπική αυτοδιοίκηση «Καλλικράτη» οι αρμοδιότητες διαφόρων υπηρεσιών μεταφέρονται. Μεταξύ αυτών είναι και όσες αφορούν την αγροτική ανάπτυξη και τη γεωργία γενικότερα σε επίπεδο περιφέρειας.
Ειδικότερα, με τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων οξύνθηκε στο έπακρο η γραφειοκρατική σύγχυση και η έλλειψη συντονισμού μεταξύ υπηρεσιών που ανήκαν στο παρελθόν στα τμήματα γεωργίας των νομαρχιών και όσων διαμορφώθηκαν με τον νέο νόμο στην περιφέρεια.
Λίγο πριν την συμπλήρωση ενός μήνα από την εφαρμογή της διοικητικής μεταρρύθμισης, εξακολουθεί να παραμένει ασαφές το τι γίνεται με τις υπηρεσίες του αγροτικού τομέα της οικονομίας. Οι διευθύνσεις αγροτικής ανάπτυξης, κτηνιατρικής, αλιείας, μπορεί να συνενώθηκαν στη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής αλλά υπάρχουν τόσες πολλές γραφειοκρατικές εκκρεμότητες στην οργάνωση και στην κατανομή αρμοδιοτήτων, που ουσιαστικά μέχρι σήμερα υπολειτουργούν.
Η κατάσταση παραμένει θολή και με το οργανόγραμμα που είχε υπογραφεί δεν έχουν τακτοποιηθεί τα πράγματα. Όλες οι υπηρεσίες αλλά και οι υποθέσεις παραμένουν σε εκκρεμότητα. Το πρόβλημα είναι ότι οι γεωτεχνικές υπηρεσίες συρρικνώνονται, ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώθηκαν δεν αποδίδει, με συνέπεια να μην εξυπηρετούνται ούτε οι υπάλληλοι, ούτε οι αγρότες και οι καταναλωτές, τουλάχιστον ως προς τους ελέγχους που θα έπρεπε να γίνονται για τις πληρωμές, καθώς και για άλλες υποθέσεις.
Συγκεκριμένο παράδειγμα η περιφέρεια Αττικής, όπου οι υπηρεσίες γεωργικής ανάπτυξης δεν έχουν κανένα συντονισμό με τις υπηρεσίες που έχουν απομείνει από τις παλιές νομαρχίες.
Έτσι, η προώθηση διαφόρων προγραμμάτων στη βιολογική γεωργία του πρώην νομού Πειραιά, όπου εκτός των άλλων δυσκολιών λόγω της διάλυσης των γεωργικών ενώσεων, της ανάθεσης της περίφημης ψηφιοποίησης σε ιδιώτες που δημιούργησε δεκάδες λάθη στην εξατομίκευση των δηλώσεων του κάθε αγρότη, προστέθηκε τελευταία και η πλήρης έλλειψη συντονισμού των διαφόρων υπηρεσιών. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι πολλοί αγρότες βιολογικής γεωργίας στην Τροιζηνία να μην μπορούν να εισπράξουν ούτε και αυτές τις μικρές επιδοτήσεις που τους αναλογούν από το 2009, ενώ παράλληλα τρέχουν οι υποχρεώσεις τους σε οργανισμούς πιστοποίησης, σε ιδιώτες μελετητές και σε εμπόρους αγροτικών εφοδίων για τις καλλιέργειές τους.
Κατόπιν των παραπάνω,

ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
• Αν προτίθενται να παρέμβουν άμεσα ώστε να υπάρχει ένας αποτελεσματικός συντονισμός των παλιών υπηρεσιών με τις καινούριες, οι υπάλληλοι να έχουν συγκεκριμένο ρόλο και αρμοδιότητες, και τελικά οι ενδιαφερόμενοι να εξυπηρετούνται;
Η ερωτώσα βουλευτής
Ευαγγελία Αμμανατίδου-Πασχαλίδου





Η λέξη της εβδομάδας από τα 24γράμματα: Πλαγκτόν: η ιστορία της λέξης.

Παρουσίαση με λίγα λόγια: Δαιμόνιος τηλεοπτικός ρεπόρτερ απεφάνθη: “το πλαγκτόν είναι μία ξένη λέξη, που καθιερώθηκε στη χώρα μας, επειδή έτσι ονομάζεται ένας ήρωας από τη σειρά του Μπομπ Σφουγγαράκη”. Με την ελπίδα ότι θα περιοριστούν τέτοια “μαργαριτάρια”, ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα 24γράμματα :
Η ελληνική λέξη το πλαγκτόν (γεν: του πλαγκτού, δίχως πληθυντικό) είναι το ουδέτερο του επιθέτου της αρχαίας ελληνικής λέξης πλαγκτός (< πλάζομαι < πλανώμαι) και σημαίνει “ο περιπλανώμενος”, “ο φερόμενος εδώ και εκεί”. Μάλιστα, στα Αρχαία Ελληνικά απαντάται και η λέξη η πλαγκτοσύνη (: περιπλάνηση), ομόρριζα: πλήττω, πλήγμα, πληγή και πιθ. Συμπληγάδες. Μόνο και μόνο από τη σημασία της λέξης καταλαβαίνουμε ότι ως πλαγκτόν, ή ως plankton, δηλώνεται το σύνολο των εμβίων οργανισμών, φυτικών και ζωικών, οι οποίοι πλέουν παθητικά εντός των υδάτων και παρασύρονται από τα ρεύματα. Το πλαγκτόν είναι η βασική τροφή των ψαριών και τροφοδοτεί ασταμάτητα όλους τους υδρόβιους οργανισμούς. Για την Ιστορία της λέξης αναφέρουμε ότι πρώτος που καταγράφει την ύπαρξη του αόρατου, δια γυμνού οφθαλμού, πλαγκτού είναι ο Ολλανδός Anton van Leewenhoek, το 1676, όταν έκανε την πρώτη μικροσκοπική ανάλυση ύδατος. Παρατήρησε κάτι «περίεργα κινούμενα σχήματα» αλλά ούτε και ο ίδιος μπορούσε να υποπτευτεί τη σημασία τους στην τροφική αλυσίδα. Διακόσια χρόνια, αργότερα, ο Γερμανός Victor Hensen (1835-1924), ο ίδιος θα πλάσει και τη λέξη οικολογία, θα δανειστεί μία ελληνική λέξη για να αποκαλέσει αυτά τα «περίεργα σχήματα» ως plankton. Στην Ελληνική Γλώσσα θα φτάσει ως αντιδάνειο (Γιώργος Δαμιανός). Περισσότερα, καθώς και η μετάφραση του άρθρου σε 4 γλώσσες, στα 24γράμματα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ. "Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι για εμάς όσοι υποχρεωθούν σε μετάταξη θεωρούνται «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ» και δεσμευόμαστε να παλέψουμε για την αποκατάσταση όλων των συναδέλφων μας με την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού".

Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της η ΔΑΚΕ  Σιδηροδρομικών και συνεχίζει
"Έπειτα από τρεις συναντήσεις του Προεδρείου της Ομοσπονδίας με τις Διοικήσεις των Εταιρειών για τη διαπραγμάτευση της ειδικής κατ' εξαίρεσης Σ.Σ.Ε. και το ζήτημα αυτό είναι ακόμη στο «ΜΗΔΕΝ»»*
Τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ως κίνημα είναι άμεσα και πολύ σοβαρά.
Το 1° πρόβλημα είναι ότι με την πολιτική απόφαση της Κυβέρνησης έκλεισαν ίο ιστορικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, υποβάθμισαν τα δρομολόγια αφήνοντας μόνο δύο δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη!!!
Το 2° πρόβλημα είναι ότι με το κλείσιμο του δικτύου «περισσεύει» το προσωπικό αυτών των τμημάτων και καλέσθηκαν βάση του Νόμου να μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες και όσοι δεν το πράξουν, θα μετατεθούν σε πόλεις που λειτουργεί ο οργανισμός!!!
Το 3° πρόβλημα είναι ότι οι σιδηροδρομικοί καλούνται να απολέσουν από 600 - 1000 € από τις τακτικές τους αποδοχές και αυτό έχει ως συνέπεια την οικονομική εξαθλίωση των οικογενειών μας αλλά και την παράλληλη μείωση των συντάξεων και του εφάπαξ έως και 40%!!!
Το 4° πρόβλημα είναι ότι οι προτεινόμενοι κανονισμοί, αφορούν κυρίως την άσκηση διευθυντικού δικαιώματος, την κατάργηση των κλάδων, τη σύνδεση αμοιβής βαθμού, την κατάργηση της ιεραρχίας και μια σειρά άλλων ζητημάτων που στην ουσία κλείνουν το σιδηρόδρομο, μιας και οι προτάσεις αυτές μπορούν να εφαρμοσθούν μόνο σε εμποροϋπαλλήλους και όχι σε επαγγελματίες εξειδικευμένους σιδηροδρομικούς»}
Τα τέσσερα αυτά πολύ σοβαρά ζητήματα, που έχουν ψηφισθεί με το Ν.5891 δεν μπορούν να αποτελέσουν πρόταση διαπραγμάτευσης.
Η πρόταση που κατέθεσε η ομοσπονδία στις Διοικήσεις και η οποία είναι σχεδόν ομόφωνη, αφορά την επαναλειτουργία και τον εξορθολογισμό των δρομολογίων ώστε να μην υπάρξουν υποχρεωτικές μετατάξεις, να διατηρηθεί στο ακέραιο ο όρος 20 της εςςε του 1996 όπως ίσχυε στις 31/12/2010, ώστε κανείς να μην χάσει από τις τακτικές του αποδοχές και από τη σύνταξή του καθώς για τα όποια επιδόματα που υπολογίζονται στη σύνταξη οι εργαζόμενοι και ο εργοδότης έχουν καταβάλλει εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία και τέλος οι κανονισμοί πρέπει να διατηρηθούν και να εκσυγχρονισθούν στην κατεύθυνση της λειτουργίας του σιδηροδρόμου και της ανάπτυξής του και όχι στην κατεύθυνση κατάργησης του".

Απευθυνόμενη στην ανακοίνωση της η ΔΑΚΕ-Σιδηροδρομικών  στους συνάδελφους της σιδηροδρομικούς καταλήγει
"Η παράταξη μας με υπεύθυνη σχάση και προτάσεις προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη λαίλαπα των κυβερνητικών εντολών που στόχο έχουν την κατακόρυφη μείωση των αποδοχών μας και την επιστροφή των εργασιακών σχέσεων στο μεσαίωνα.
Θεωρούμε ότι οι μετατάξεις των συναδέλφων μας κυρίως οι υποχρεωτικές, είναι κοινωνικά ανάλγητες αφού «πετιούνται» στο δρόμο επαγγελματίες σιδηροδρομικοί μετά από 33 και 34 χρόνια προσφοράς στο σιδηρόδρομο και τη χώρα ως στημένες λεμονόκουπες.
καταγγέλουμε τη διαδικασία που ακολουθεί η κυβέρνηση, το αρμόδιο Υπουργείο αλλά και οι Διοικήσεις των Εταιρειών και διαχωρίζουμε τη θέση μας γιατί δεν θέλουμε να είμαστε συνένοχοι στο έγκλημα που διενεργείται εις βάρος των συναδέλφων μας και του σιδηροδρό μου.
καλούμε τα μέλη των δ.ς. των Εταιρειών πέρα από τη συλλογική ευθύνη να αναλογισθούν και τις προσωπικές τους ευθύνες και τους προτρέπουμε να μη συμβάλλουν στη διάλυση του σιδηροδρόμου και την εξόντωση των σιδηροδρομικών προς όφελος των κρατικοδίαιτων εργολάβων.
Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι για εμάς όσοι υποχρεωθούν σε μετάταξη θεωρούνται «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ» και δεσμευόμαστε να παλέψουμε για την αποκατάσταση όλων των συναδέλφων μας με την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.
Τονίζουμε ότι πέρα από τους αγώνες μας που εκδηλώνονται με τις κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών, θα ακολουθήσουν δικαστικοί αγώνες μέχρι τελικής δικαίωσης.
Τους προειδοποιούμε ότι θα παρακολουθούμε στενά όλες τις αποφάσεις τους και θα τις αναλύουμε νομικά και νομικά θα παρεμβαίνουμε.
Ο αγώνας δεν σταματά με την ψήφιση και την εφαρμογή του Νόμου!!! Ο αγώνας θα συνεχισθεί, στους δρόμους, στα πεζοδρόμια και στις αίθουσες της ανεξάρτητης δικαιοσύνης".
 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ





Διάσπαρτες κολώνες του ΟΣΕ στην Μοναστηρίου εγκυμονούν κινδύνους.

 Εδώ και χρόνια οι τσιμεντένιες κολώνες που έχουν τοποθετηθεί από τον ΟΣΕ στην ενωτική σιδηροδρομική γραμμή επί της οδού Μοναστηρίου 220 παραμένουν στις θέσεις τους χωρίς καμία χρησιμότητα. Όπως μα πληροφόρησαν καταστηματάρχες ζήτησαν από την ΔΕΗ την απομάκρυνση των κολώνων αλλά τους απάντησαν ότι ανήκουν στον ΟΣΕ. « Δημιουργούν πρόβλημα τόσο στου καταστηματάρχες όσο και στην διέλευση των οχημάτων» μας ανέφερε καταστηματάρχης. Επίσης πολύ σοβαρό θέμα είναι και αυτό της σήμανσης της διέλευσης σιδηροδρομικής γραμμής. «Τα σήματα προειδοποιήσεις για την διέλευση τρένου είναι σε λάθος θέση» μας επισήμανε κάτοικος της περιοχής. Οι υπηρεσίες του ΟΣΕ πρέπει να παρέμβουν προκειμένου να δοθεί τέλος στο πρόβλημα που δημιουργείται από την ύπαρξη αυτών των κολώνων. Φωτογραφικά στιγμιότυπα με τις διάσπαρτες κολώνες στην οδό Μοναστηρίου.

• Λεφτά υπάρχουν … για τους αστέγους … αλλά δεν τα ζητάμε!!

• Χαμηλή η απορροφητικότητα για προγράμματα απασχόλησης μακροχρόνια ανέργων, μετανάστών, Ρομ, ατόμων με αναπηρία
• Απάντηση της Κομισιόν στον Ν. Χουντή για τη Χρηματοδότηση προγραμμάτων υπέρ αστέγων
Λεφτά υπάρχουν για προγράμματα υπέρ των αστέγων και μάλιστα από πολλαπλές πηγές … αλλά δεν τα ζητάμε! Αυτό προκύπτει από την απάντηση του Επιτρόπου για θέματα Απασχόλησης Κοινωνικών Υποθέσεων και Ένταξης κ. Andor, σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή.
Στην ερώτησή του ο Ν. Χουντής αφού παρουσίαζε στοιχεία της «Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Εθνικών Οργανώσεων ασχολούμενων με τους αστέγους (FEANTSA)», ότι «ο αριθμός των ανθρώπων που στερούνται στέγη στην Ελλάδα προσεγγίζει τις 20.000, χωρίς να περιλαμβάνονται οι εγκλωβισμένοι μετανάστες από το Δουβλίνο ΙΙ.» ζητούσε να πληροφορηθεί αν στο ΕΣΠΑ υπάρχουν δράσεις υπέρ των αστέγων και τη δυνατότητα πρόσθετων παρεμβάσεων.
Στην απάντησή του ο κ. Andor, τονίζει ότι η «ελληνική κυβέρνηση δεν έχει υποβάλει καμία αίτηση χρηματοδότησης για προγράμματα υπέρ αστέγων» παρά το γεγονός ότι τέτοια προγράμματα μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Πιο συγκεκριμένα, στην απάντησή του ο κ. Andor σημειώνει:

Πρώτο) «Η στέγαση δεν είναι επιλέξιμη για συγχρηματοδότηση στο πλαίσιο του κανονισμού που διέπει το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Ωστόσο, επειδή το ΕΚΤ συμβάλλει στην ένταξη των ευάλωτων ομάδων στην αγορά εργασίας, οι άστεγοι πληρούν τις προϋποθέσεις. Αν και η Επιτροπή δεν έχει λάβει καμία αίτηση για χρηματοδότηση ειδικά των αστέγων, η επιλογή των έργων για χρηματοδότηση αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα της διαχειριστικής αρχής του επιχειρησιακού προγράμματος». Και συνεχίζει:
Δεύτερο) «Ένα άλλο χρηματοοικονομικό μέσο της ΕΕ στο οποίο μπορεί να ενταχθεί η αντιμετώπιση του προβλήματος της στέγης είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) το οποίο, το 2010, τροποποιήθηκε και επιτρέπει την επιλεξιμότητα της παροχής βοήθειας στέγασης σε περιθωριοποιημένες κοινότητες. Τα ελληνικά επιχειρησιακά προγράμματα για την περίοδο 2007-2013 που συγχρηματοδοτούνται από το ΕΤΠΑ δεν προβλέπουν τέτοιου είδους ενέργειες. Μέχρι σήμερα η Επιτροπή δεν διαθέτει συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με το εάν οι εθνικές αρχές προβλέπουν να χρησιμοποιήσουν τη νέα αυτή διάταξη στο μέλλον ούτε για ποιες περιθωριοποιημένες ομάδες».
Εξάλλου ο κ. Andor αναφερόμενος στο πρόγραμμα του ΕΚΤ και του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλησης «Ανάπτυξη Άνθρώπινου Δυναμικού» που αφορά την προώθηση της κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης των ευάλωτων ομάδων όπου περιλαμβάνονται άτομα που αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού, όπως οι μετανάστες, οι Ρομ, οι μακροχρόνια άνεργοι, τα άτομα με αναπηρία και άτομα με ιδιαίτερα πολιτιστικά ή θρησκευτικά χαρακτηριστικά, που ανέρχεται σε 309 826 121 ευρώ, τόνισε πως «Η απορρόφηση αυτών των κονδυλίων είναι αργή».
Η πλήρης απάντηση στον δικτυακό τόπο www.chountis.gr
Το Γραφείο Τύπου



Σήμερα το πόρισμα για τα «μαύρα ταμεία» της Siemens

Σήμερα Δευτέρα δημοσιοποιείται στην ολοκληρωμένη του μορφή το πόρισμα σχετικά με το «μαύρο χρήμα» της Siemens και τις διαδρομές του προς τα κομματικά ταμεία, χωρίς να υπάρχει κάποια πειστική απάντηση.



Ζευγάρι συνελήφθη με ναρκωτικά στην Καλαμαριά.

Ένας 43χρονος και μία 40χρονη συνελήφθησαν από τους άνδρες της ασφάλειας καθώς σε έρευνα που έγινε στο αυτοκίνητο αλλά και στο διαμέρισμά τους βρέθηκαν 4 δέματα χασίς  βάρους 152,4 γρ. και 2425 ευρώ που προέρχονταν από αγοραπωλησία ναρκωτικών ουσιών.
Seleo.gr News



Ο αδερφός ήταν ο δολοφόνος του Ν Φαλήρου

Συνελήφθη σήμερα από άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. ο δράστης της δολοφονίας του 20χρονου, που έχασε τη ζωή του στο Ν. Φάληρο, χθες τα ξημερώματα. Ο άτυχος νέος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του στην οδό Κανελλοπούλου από τους γονείς του. Το θύμα έφερε τραύματα από μαχαίρι στην πλάτη και το πρόσωπο. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. δράστης του εγκλήματος είναι ο 26χρονος αδελφός του. Όπως έγινε γνωστό τα αδέρφια μεταξύ τους είχαν οικονομικές διαφορές



Από σήμερα, αναστέλλονται τα δρομολόγια Πύργου-Καλαμάτας

Αναστέλλονται από σήμερα τα δρομολόγια του ΟΣΕ στη διαδρομή Πύργου-Καλαμάτας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011 και μέχρι νεωτέρας, αναστέλλεται η κυκλοφορία των δρομολογίων 1350, 1351, 1352, 1353 μεταξύ Πύργου - Καλαμάτας - Πύργου. Η απόφαση εντάσσεται πλαίσιο της νέας πολιτικής που καλείται να εφαρμόσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υλοποιώντας τις διατάξεις του νομοσχεδίου για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει τη διακοπή ζημιογόνων δρομολογίων.