Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών και συνεχίζει
"Έπειτα από τρεις συναντήσεις του Προεδρείου της Ομοσπονδίας με τις Διοικήσεις των Εταιρειών για τη διαπραγμάτευση της ειδικής κατ' εξαίρεσης Σ.Σ.Ε. και το ζήτημα αυτό είναι ακόμη στο «ΜΗΔΕΝ»»*
Τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ως κίνημα είναι άμεσα και πολύ σοβαρά.
Το 1° πρόβλημα είναι ότι με την πολιτική απόφαση της Κυβέρνησης έκλεισαν ίο ιστορικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, της Δυτικής Μακεδονίας και της Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, υποβάθμισαν τα δρομολόγια αφήνοντας μόνο δύο δρομολόγια για Αλεξανδρούπολη!!!
Το 2° πρόβλημα είναι ότι με το κλείσιμο του δικτύου «περισσεύει» το προσωπικό αυτών των τμημάτων και καλέσθηκαν βάση του Νόμου να μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες και όσοι δεν το πράξουν, θα μετατεθούν σε πόλεις που λειτουργεί ο οργανισμός!!!
Το 3° πρόβλημα είναι ότι οι σιδηροδρομικοί καλούνται να απολέσουν από 600 - 1000 € από τις τακτικές τους αποδοχές και αυτό έχει ως συνέπεια την οικονομική εξαθλίωση των οικογενειών μας αλλά και την παράλληλη μείωση των συντάξεων και του εφάπαξ έως και 40%!!!
Το 4° πρόβλημα είναι ότι οι προτεινόμενοι κανονισμοί, αφορούν κυρίως την άσκηση διευθυντικού δικαιώματος, την κατάργηση των κλάδων, τη σύνδεση αμοιβής βαθμού, την κατάργηση της ιεραρχίας και μια σειρά άλλων ζητημάτων που στην ουσία κλείνουν το σιδηρόδρομο, μιας και οι προτάσεις αυτές μπορούν να εφαρμοσθούν μόνο σε εμποροϋπαλλήλους και όχι σε επαγγελματίες εξειδικευμένους σιδηροδρομικούς»}
Τα τέσσερα αυτά πολύ σοβαρά ζητήματα, που έχουν ψηφισθεί με το Ν.5891 δεν μπορούν να αποτελέσουν πρόταση διαπραγμάτευσης.
Η πρόταση που κατέθεσε η ομοσπονδία στις Διοικήσεις και η οποία είναι σχεδόν ομόφωνη, αφορά την επαναλειτουργία και τον εξορθολογισμό των δρομολογίων ώστε να μην υπάρξουν υποχρεωτικές μετατάξεις, να διατηρηθεί στο ακέραιο ο όρος 20 της εςςε του 1996 όπως ίσχυε στις 31/12/2010, ώστε κανείς να μην χάσει από τις τακτικές του αποδοχές και από τη σύνταξή του καθώς για τα όποια επιδόματα που υπολογίζονται στη σύνταξη οι εργαζόμενοι και ο εργοδότης έχουν καταβάλλει εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία και τέλος οι κανονισμοί πρέπει να διατηρηθούν και να εκσυγχρονισθούν στην κατεύθυνση της λειτουργίας του σιδηροδρόμου και της ανάπτυξής του και όχι στην κατεύθυνση κατάργησης του".
Απευθυνόμενη στην ανακοίνωση της η ΔΑΚΕ-Σιδηροδρομικών στους συνάδελφους της σιδηροδρομικούς καταλήγει
"Η παράταξη μας με υπεύθυνη σχάση και προτάσεις προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη λαίλαπα των κυβερνητικών εντολών που στόχο έχουν την κατακόρυφη μείωση των αποδοχών μας και την επιστροφή των εργασιακών σχέσεων στο μεσαίωνα.
Θεωρούμε ότι οι μετατάξεις των συναδέλφων μας κυρίως οι υποχρεωτικές, είναι κοινωνικά ανάλγητες αφού «πετιούνται» στο δρόμο επαγγελματίες σιδηροδρομικοί μετά από 33 και 34 χρόνια προσφοράς στο σιδηρόδρομο και τη χώρα ως στημένες λεμονόκουπες.
καταγγέλουμε τη διαδικασία που ακολουθεί η κυβέρνηση, το αρμόδιο Υπουργείο αλλά και οι Διοικήσεις των Εταιρειών και διαχωρίζουμε τη θέση μας γιατί δεν θέλουμε να είμαστε συνένοχοι στο έγκλημα που διενεργείται εις βάρος των συναδέλφων μας και του σιδηροδρό μου.
καλούμε τα μέλη των δ.ς. των Εταιρειών πέρα από τη συλλογική ευθύνη να αναλογισθούν και τις προσωπικές τους ευθύνες και τους προτρέπουμε να μη συμβάλλουν στη διάλυση του σιδηροδρόμου και την εξόντωση των σιδηροδρομικών προς όφελος των κρατικοδίαιτων εργολάβων.
Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι για εμάς όσοι υποχρεωθούν σε μετάταξη θεωρούνται «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ» και δεσμευόμαστε να παλέψουμε για την αποκατάσταση όλων των συναδέλφων μας με την αλλαγή του πολιτικού σκηνικού.
Τονίζουμε ότι πέρα από τους αγώνες μας που εκδηλώνονται με τις κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών, θα ακολουθήσουν δικαστικοί αγώνες μέχρι τελικής δικαίωσης.
Τους προειδοποιούμε ότι θα παρακολουθούμε στενά όλες τις αποφάσεις τους και θα τις αναλύουμε νομικά και νομικά θα παρεμβαίνουμε.
Ο αγώνας δεν σταματά με την ψήφιση και την εφαρμογή του Νόμου!!! Ο αγώνας θα συνεχισθεί, στους δρόμους, στα πεζοδρόμια και στις αίθουσες της ανεξάρτητης δικαιοσύνης".
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ