Σε ισχυρό μοχλό εξωστρέφειας και ανταγωνιστικότητας φιλοδοξεί να μετατρέψει τον κλάδο των μεταφορών η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με το σχέδιο νόμου που έθεσε υπό δημόσια διαβούλευση και κατόπιν αυτής το προωθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα από τη συνέντευξη που παρεχώρησε στο "Logistics & Management" ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Χάρης Τσιόκας. Τα βασικά θέματα που θίγονται με το σχέδιο νόμου προβλέπουν επιχειρηματικές προϋποθέσεις, πιστοποιήσεις και εκπαιδευτικές βεβαιώσεις, μεταρρυθμίσεις ως προς τη γεωγραφική κάλυψη ενός δικτύου οδικών μεταφορών, φορολογικά κίνητρα, αλλά και ώθηση για την ανάπτυξη συνεργειών σε συνδυασμένες μεταφορές, υπηρεσίες logistics και επενδύσεις σε σύγχρονα μέσα, υποδομές και τεχνολογικές εφαρμογές. Ο κ. Τσιόκας μιλά ευθέως για τα σχέδια της κυβέρνησης σχετικώς με τις ρυθμίσεις για τις άδειες μεταφορών Δημόσιας Χρήσεως, θίγει ζητήματα που απασχολούν τους αυτοκινητιστές σχετικώς με τις αλλαγές που φέρνει η διοικητική μεταρρύθμιση με το σχέδιο «Καλλικράτης» στα λεγόμενα νομαρχιακά φορτηγά ενώ δεν διστάζει να απαντήσει στις καταγγελίες για τα λεγόμενα «φορτηγά-μαϊμού».
Δημοσιογράφος :Πώς θα γίνει η αλλαγή και με ποιο τρόπο θα περάσουμε στο νέο καθεστώς των οδικών μεταφορών;
Χάρης Τσιόκας: Με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας έδωσε μια κατεύθυνση ώστε να προχωρήσουμε σ' αυτήν την αναγκαία μεταρρύθμιση, η οποία θα ωφελήσει την οικονομία και την επιχειρηματικότητα. Έγινε έκκληση για την έναρξη διαλόγου, ο οποίος ξεκίνησε και κορυφώνεται με τη δημόσια διαβούλευση που ανακοινώθηκε με τη συνέντευξη Τύπου που παρεχώρησε η ηγεσία του υπουργείου. Με τα αποτελέσματα της διαβούλευσης και προφανώς με τις βελτιώσεις επί του σχεδίου νόμου θα προχωρήσουμε στη θέσπιση του νέου καθεστώτος. Όσον αφορά τώρα στις επιμέρους κατηγορίες, γνωρίζουμε ότι στη χώρα μας υπάρχουν περί τις 1.500 άδειες διεθνών μεταφορών, περίπου τις 14 χιλιάδες άδειες στις εθνικές μεταφορές, υπάρχουν 12 με 13 χιλιάδες άδειες νομαρχιακών φορτηγών και άλλες οκτακόσιες για τα αποκαλούμενα «καραγωγέικα». Όλο αυτό το παζλ συνθέτει το κλάδο των μεταφορών, ο οποίος ήταν κατηγοριοποιημένος αναλόγως με τα γεωγραφικά όρια και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μεταφορικών όγκων. Τώρα λαμβάνουμε υπ' όψιν την κατάσταση στην αγορά και θεωρούμε ότι εκείνος που ασκεί το επάγγελμα του εθνικού μεταφορέα ουσιαστικώς εξασκεί την ίδια δουλειά μ' εκείνον που δραστηριοποιείται πλέον ως αυτοκινητιστής διεθνών μεταφορών. Επομένως και οι δύο μπορούν να εργασθούν στην ίδια βάση, κάνοντας ουσιαστικώς το ίδιο επιχειρηματικό αντικείμενο. Η δεύτερη πρότασή μας συνδέεται άμεσα με το σχέδιο διοικητικής μεταρρύθμισης. Βάσει των νέων διοικητικών ορίων που προτείνει ο «Καλλικράτης» μπορεί να δει κανείς πώς θα λειτουργήσει ο κλάδος των λεγόμενων νομαρχιακών μεταφορέων.Θεωρώ ότι δίνουμε οξυγόνο σε μια αγορά που διαβιώνει σε συνθήκες ασφυξίας τόσο εξαιτίας του ξεπερασμένου καθεστώτος, όσο και από τους κραδασμούς που προκαλεί η οικονομική κρίση.
Δημοσιογράφος: Ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που προωθούνται;
Χάρης Τσιόκας: Έχουμε να συζητήσουμε στη χώρα μας περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες σχετικώς με τις οδικές μεταφορές και την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για τις μεταφορές τόσο σε νομοθετικό, όσο και σε διοικητικό επίπεδο. Πρόκειται για μία πολιτική πρόκληση κι επιλογή να προχωρήσουμε σε μια τόσο σημαντική και σημαδιακή μεταρρύθμιση.Το πλέγμα των μεταφορικών δικτύων σε ολόκληρο τον κόσμο έχει διευρύνει τα χαρακτηριστικά του στο νέο μοντέλο που απαιτεί η αγορά σήμερα για την υποστήριξη των εφοδιαστικών αλυσίδων. Όπως γνωρίζετε, οι σύγχρονες απαιτήσεις θέλουν μεταφορά προϊόντων από τη γραμμή παραγωγής μέχρι το σημείο πώλησης για να μην πω στο σημείο κατανάλωσης, δηλαδή στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας.
Καλούμαστε να διαδραματίσουμε ένα σημαντικό ρόλο ως χώρα. Λαμβάνουμε υπ' όψιν αυτές τις εξελίξεις, διεκδικούμε μερίδιο αγοράς, στηρίζουμε εκείνους που υπηρέτησαν και υπηρετούν το επάγγελμα, αλλά και τους οδηγούμε ανταγωνιστικά στο νέο περιβάλλον.
Δημοσιογράφος : Πρόκειται για μία τομή στα δεδομένα που προέκυψαν από τη θέσπιση του εμπορικού νόμου «περί αγωγίου και αγωγιάτου» το 1835! Πώς θα οδηγηθούμε στην νέα κατάσταση; Θα υπάρξει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα;
Χάρης Τσιόκας: Σίγουρα έχει ορισθεί συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο ώστε να περάσουμε στο νέο καθεστώς λειτουργίας των οδικών μεταφορών. Μιλάμε για μια αλλαγή που συμπυκνώνει ουσιαστικά όλες τις ποσοτικές μεταβολές που σημειώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια «επανάσταση». Παλαιότερα, ο θεσμός του μεταφορέα συνδυαζόταν με μια πελατειακή αντίληψη γύρω από την εκχώρηση του δικαιώματος εκτέλεσης ενός δημοσίου αγαθού όπως είναι οι μεταφορές σε κάποιο συγκεκριμένο φυσικό πρόσωπο. Ας μην ξεχνούμε ότι σε άλλες δεκαετίες οι μεταφορείς χρησιμοποιήθηκαν από τον σκληρό πυρήνα της εξουσίας προκειμένου να την υπηρετήσει για μικροκομματικούς σκοπούς. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες που θυσίασαν τους κόπους μιας ζωής και δανειοδοτήθηκαν για να αποκτήσουν μια άδεια. Οι μεταφορείς έχουν υποθηκεύσει τη ζωή τους διεκδικώντας ένα αξιοπρεπές μεροκάματο για εκείνους και τις οικογένειές τους. Πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας ότι σ' αυτό το έως σήμερα κλειστό επάγγελμα οι επαγγελματίες δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ως μεμονωμένοι αυτοκινητιστές στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σε άλλες χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει γίνει ήδη η απελευθέρωση των κομίστρων ώστε ο πελάτης να επιλέγει τον μεταφορέα που θα παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες με το καλύτερο δυνατό κόστος. Μεταξύ των άλλων δόθηκαν άδειες με συγκεκριμένα κριτήρια για να λειτουργήσει σωστά ο κλάδος. Μιλάμε δηλαδή για προϋποθέσεις όπως είναι η οικονομική επιφάνεια του μεταφορέα ώστε να διασφαλισθεί και η αξία του εμπορεύματος που διακινεί. Σ' αυτήν την κατεύθυνση βρίσκονται και οι προτάσεις της κυβέρνησης. Σκοπός μας είναι να τονώσουμε την αγορά δίνοντας κίνητρα ενίσχυσης του ανταγωνισμού κι όχι με την έννοια των ολιγοπωλίων.
Δημοσιογράφος: Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις που θα μας οδηγήσουν στη νέα μορφή των οδικών μεταφορών και της ελληνικής αγοράς;
Χάρης Τσιόκας: Το πρώτο και κύριο θέμα που θέτουμε αφορά σε μια αρχή: Για να έχει κανείς πρόσβαση στο επάγγελμα του μεταφορέα πρέπει να έχει σκοπό να υπηρετήσει τις δημόσιες μεταφορές και να διαθέτει άδεια μεταφορέα, την οποία μπορεί να λάβει κανείς με στοιχειώδεις γνώσεις του Εμπορικού και του Εμπράγματου Δικαίου, καθώς και του ελαχίστου δυνατού επιπέδου κανόνων ασφαλούς μεταφοράς. Μία ακόμα προϋπόθεση αφορά στην ύπαρξη κεφαλαίου, όπως ορίζει και η σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία. Για το πρώτο αυτοκίνητο ορίζεται ως προϋπόθεση η ύπαρξη κεφαλαίου ύψους 10 χιλιάδων ευρώ ενώ για το δεύτερο, εννέα χιλιάδων ευρώ. Και δεν σταματάμε εκεί. Όπως το γνωρίζετε, οι σύγχρονες μεταφορικές επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκρίνονται σε ορισμένες προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών logistics. Πρέπει να έχουν δυνατότητα εφοδιαστικής τροφοδοσίας στην αγορά παρέχοντας υπηρεσίες ανασυσκευασίας, διανομής, ιχνηλάτησης. Το «κλειδί» για την ανάπτυξη υγιούς ανταγωνισμού είναι η οργάνωση σύγχρονων εταιρειών που θα μπορούν με αξιόπιστο τρόπο να διακινούν αγαθά και εμπορεύματα με ασφάλεια στη χώρα μας και όχι μόνο. Οι σύγχρονες ελληνικές μεταφορικές εταιρείες πρέπει καταστούν αξιόπιστοι και ασφαλείς συνεργάτες και εταίροι με άλλες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις.
Δημοσιογράφος: Θα ενισχυθούν με κάποιο τρόπο οι νέες μεταφορικές επιχειρήσεις;
Χάρης Τσιόκας : Για πρώτη φορά έρχεται μια κυβέρνηση να αγκαλιάσει τον κλάδο των οδικών μεταφορών και τον βοηθήσει ώστε να επενδύσει και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Όλοι θα ενταχθούν στον Αναπτυξιακό Νόμο. Θα κάνουμε προσεκτικές κινήσεις ώστε να μην καλλιεργηθεί κλίμα ανασφάλειας, όπως και σε ένα ακόμα ευαίσθητο ζήτημα που εξετάζουμε παράλληλα, αυτό των νησιωτικών μεταφορών. Με τον εκσυγχρονισμό του καθεστώτος των οδικών μεταφορών, θα επιχειρηθεί συνολική ρύθμιση των επιχειρήσεων ΙΜΕ, πρακτορείων κι άλλων επιχειρηματικών μορφωμάτων που καλύπτουν δραστηριότητες μεταφοράς, διαμεταφοράς και logistics; Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είδους εταιρείες θέλουμε. Κάθε πολίτης είναι ελεύθερος να συστήσει επιχειρήσεις είτε ΙΜΕ, είτε οποιασδήποτε άλλης μορφής. Από εκεί και πέρα πρέπει να κινηθούμε σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Υποστηρίζουμε ως πολιτική άποψη και την ενισχύουμε με κίνητρα τη δυνατότητα καθενός να δημιουργήσει εταιρεία αλλά εμείς στον Αναπτυξιακό Νόμο αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε τις κεφαλαιουχικές επιχειρήσεις. Αναφερόμαστε στις εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα εξασφάλισης κεφαλαίων προκειμένου να ασφαλίζουν τα αγαθά που διακινούν. Επίσης, οι επιχειρήσεις που θα έχουν δομημένες εγκαταστάσεις, βάσει του Αναπτυξιακού Νόμου. Δηλαδή στεγασμένους χώρους που θα είναι εξοπλισμένοι με τις απαραίτητες βιομηχανικές και τεχνολογικές υποδομές, ανταποκρινόμενοι με όσα χρειάζονται για να υποστηριχθούν οι εφοδιαστικές αλυσίδες σήμερα.
Δημοσιογράφος: Ορισμένοι ήδη όμως αναζητούν «λύσεις» με άλλου είδους κουτοπονηριές. Δεν έχετε δεχθεί κι εσείς καταγγελίες για φορτηγά - «μαϊμού» ή για «βουλγαρικά» που εκτελούν μεταφορές;
Χάρης Τσιόκας: Ένας Έλληνας αυτοκινητιστής μπορεί να πάει σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η Βουλγαρία που αναφέρατε. Έχει τη δυνατότητα να αγοράσει μια άδεια φορτηγού Δημοσίας Χρήσεως και να έρθει στην Ελλάδα, όπου μπορεί να εκτελεί εμμέσως μεταφορικό έργο, το οποίο γίνεται άλλες φορές νομίμως κι άλλες φορές παρανόμως. Αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Όταν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, από την Κύπρο μέχρι τη Βρεταννία, έχει απελευθερωθεί η αγορά των μεταφορών θεωρώ ότι είναι αναχρονιστική η αντίληψη να κρατήσουμε απόρθητο το δικό μας «κάστρο» που έχει ήδη αρχίσει να καταρρέει. Θέλουμε να ανταποκριθούμε στο νέο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον που ορίζουν οι ευρωπαϊκές οδηγίες αλλά με τους δικούς μας όρους. Δεν μπορούμε να φορτώσουμε τους δρόμους με αυτοκίνητα χωρίς κριτήρια, όρους και προϋποθέσεις. Γι' αυτό θα γίνει ο καθορισμός του μητρώου μεταφορέων; Μια από τις μεγάλες τομές του σχεδίου νόμου είναι το μητρώο μεταφορέων. Στην υπόλοιπη Ευρώπη, την Ιταλία και τη Γαλλία για παράδειγμα, το μητρώο αποτελεί κατάκτηση που επιτεύχθηκε με αγώνες. Ως τώρα δεν ενδιαφέρθηκε κανείς, σε πολιτικό επίπεδο, να προχωρήσουμε σε απογραφή των επαγγελματιών της οδικής μεταφοράς. Τώρα τολμάμε και δίνουμε δύναμη στους επαγγελματίες που ιδρώνουν να βγάλουν το μεροκάματο.
Δημοσιογράφος : Με τους μεταφορείς καυσίμων και επικινδύνων υλικών τι θα γίνει;
Χάρης Τσιόκας: Ο κλάδος των βυτιοφόρων αποτελεί έναν ιδιαίτερο κλάδο μέσα στο σύνολο των οδικών μεταφορών, αλλά η συμπεριφορά και η αξιολόγηση θα είναι η ίδια. Ό, τι ισχύει για τα φορτηγά μεταφοράς ξηρού ή ψυχόμενου φορτίου, θα ισχύει και για τα βυτιοφόρα. Επαναλαμβάνω ότι πρόκειται για μια ειδική κατηγορία γι' αυτό και στο νομοσχέδιο το επιβεβαιώνουμε. Ενώ απελευθερώνουμε τα κόμιστρα των μεταφορών συνολικώς, γι' αυτήν την κατηγορία λέμε ότι σε εξαιρετικές και σπάνιες περιπτώσεις θα μπορεί το Δημόσιο να διαδραματίζει ρυθμιστικό ρόλο προς όφελος της κοινωνίας και της αγοράς. Δημοσιογράφος: Θα προχωρήσουν οι Συμπράξεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα που είχαν δρομολογηθεί παλαιότερα από το τέως υπουργείο Μεταφορών;
Χάρης Τσιόκας: Τα Εμπορευματικά Κέντρα αποτελούν το βασικό μοντέλο προώθησης των Συμπράξεων Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομέα. Η αρχή θα γίνει με το Θριάσιο και θα υπάρξει προγραμματισμός για την αξιοποίηση κονδυλίων από το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007 - 2013. Παράλληλα θα προχωρήσουμε θέματα που αφορούν στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών όπως είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική των λεωφορείων.
Δημοσιογράφος: Πολλές επιχειρήσεις διεθνών μεταφορών άλλαξαν την τελευταία διετία τη στόχευσή τους στην αγορά και προσαρμόζουν την πολιτική τους στην υποστήριξη των αναγκών σε εθνική μεταφορά και υπηρεσίες Logistics. Θα υπάρξει κάτι πρόσθετο προς αυτήν την κατεύθυνση;
Χάρης Τσιόκας: Βεβαίως και θα υπάρξει. Οι κεφαλαιουχικές εταιρείες θα έχουν φορολογικά και αναπτυξιακά κίνητρα, αλλά και αξιόπιστο μερίδιο αγοράς αν σκεφθεί κανείς ότι πολλοί από τους βόρειους γείτονές μας επιζητούν συνεργασίες με εταιρείες. Έχουμε θέσει έναν αντικειμενικό σκοπό, να μετατρέψουμε τη χώρα σε κόμβο του διαμετακομιστικού εμπορίου στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Αυτός ο στόχος τέθηκε ως αρχή στο προεκλογικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ κι ως μία από τις βασικές προτεραιότητες που παρουσίασε κατά τις προγραμματικές δηλώσεις ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας. Αυτή η συγκυρία δημιουργεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να υπάρξουν συνέργειες και συνεργασίες που θα αποβούν ευεργετικές ως προς την προοπτική μετατροπής της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο της ευρύτερης περιοχής με τη λογική «καθέτως και οριζοντίως». Για το λόγο αυτό -και το ανακοινώνω για πρώτη φορά με εντολή της πολιτικής ηγεσίας- έχουμε απευθύνει επιστολή σε όλες τις μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των Logistics, καθηγητές Πανεπιστημίου, νομικούς και οικονομολόγους. Καλούμε τους παραλήπτες αυτής της επιστολής να ορίσουν αντιπροσώπους τους ώστε να συγκροτήσουμε μια Ειδική Επιτροπή που θα ασχοληθεί με την έρευνα και τη διατύπωση σύγχρονου νομοθετικού πλαισίου για τα αποκαλούμενα "Logistics villages", τις διατροπικές και συνδυασμένες μεταφορές, καθώς και τα Εμπορευματικά Κέντρα.
Δημοσιογράφος: Θα αναλύσετε τον όρο περί κάθετης και οριζόντιας ανάπτυξης των Logistics στη χώρα μας;
Χάρης Τσιόκας : Το πλέγμα των μεταφορών δεν περιορίζεται σε μία δραστηριότητα αλλά αναφερόμαστε σε όλες τις δραστηριότητες που αφορούν σε μεταφορές διά των οδών, των δικτύων σταθερής τροχιάς, των θαλασσίων διαδρόμων, των αερολιμένων, καθώς και σε όλες τις σχετικές υποδομές. Σε πολύ σύντομο διάστημα από τις ημέρες που θα εκδοθεί το περιοδικό σας, θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ανακοινώσεις σχετικώς με τους σχεδιασμούς μας για το Θριάσιο Πεδίο. Έχουμε δημιουργήσει το πλαίσιο και θα ανακοινώσουμε τους όρους πραγματοποίησης του διαγωνισμού από τον οποίο θα προκύψει ένα σύγχρονο Εμπορευματικό Κέντρο, το οποίο θα λειτουργεί παράλληλα και ως κόμβος συνδυασμένων μεταφορών. Το προηγούμενο διάστημα έγιναν προσπάθειες που απέτυχαν. Τώρα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να συνδεθεί ο εμπορικός λιμένας του Πειραιά με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, τους βασικούς οδικούς άξονες της χώρας και τον αερολιμένα. Υπάρχει εντονότατο ενδιαφέρον από ξένα και ελληνικά κοινοπρακτικά σχήματα τα οποία αναμένουν τους όρους και τα κριτήρια του διαγωνισμού (σ.σ. σχετικό ρεπορτάζ δημοσιεύεται στη σελίδα 34). Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο θα αποτελέσει τον κόμβο συντονισμού, ελέγχου και διαμετακόμισης ροών από τους λιμένες του Πειραιά και της Ελευσίνας, το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τις πύλες της ΠΑΘΕ, το οδικό δίκτυο, αλλά και το αεροδρόμιο.
Το επόμενο στοίχημά μας είναι η ολοκλήρωση των έργων στη σιδηροδρομική ΠΑΘΕ που θα ενώνει την Πάτρα με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και το σιδηροδρομικό δίκτυο με τις βαλκανικές χώρες. Μέσα στην επόμενη τετραετία θεωρώ πως θα μιλάμε πλέον περί μιας σημαντικής επένδυσης. Στο ίδιο διάστημα κι αφού προχωρήσουν οι σχεδιασμοί μας για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο, θα γίνει ο σχεδιασμός για τη δημιουργία του δεύτερου Εμπορευματικού Κέντρου στη Θεσσαλονίκη, στο πρώην στρατόπεδο «Γκόνου».
Δημοσιογράφος: Μια που αναφερθήκαμε στη Θεσσαλονίκη να ρωτήσω αν θα προχωρήσει κι ο περιβόητος εκτός προβλήτας του ΟΛΘ;
Χάρης Τσιόκας: Είναι αίτημα της αγοράς για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης. Δεν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες αλλά πιστεύω πως θα μπορούσαμε να συνδέσουμε την κατασκευή του Εμπορευματικού Κέντρου με την κατασκευή του προβλήτα και να την κάνουμε θελκτική επένδυση για πολλά σχήματα.
logistics-management.