Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Ως πότε το ΙΚΑ θα ταλαιπωρεί τους ασφαλισμένους του;

Πρέπει επιτέλους σε αυτόν το τόπο η τεχνολογία να αξιοποιηθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό έτσι ώστε οι πολίτες να παύσουν να ταλαιπωρούνται προσερχόμενοι στις δημόσιες υπηρεσίες.
Αφορμή για αυτήν μας την αναφορά στάθηκε το γεγονός ότι ασφαλισμένος που προσήλθε στο υποκατάστημα ΙΚΑ Πύλης Αξιού Θεσσαλονίκης για δήλωση αλλαγής Ταυτότητας δεν κατέστη αυτό δυνατό να γίνει, διότι όπως δήλωσαν οι δυο γυναίκες υπάλληλοι, ο φάκελος του ασφαλισμένου βρίσκεται στο ΙΚΑ της Αριστοτέλους.

Όπως αναφέρει ο ασφαλισμένος,  την περασμένη Τρίτη του ενημέρωσε η υπάλληλος ότι για την αλλαγή χρειάζεται την νέα ταυτότητα και μια φωτοτυπία. Σήμερα Πέμπτη 22-6-2017 με τα σχετικά έγγραφα πήγε στο υποκατάστημα και αφού περίμενε να ανοίξει το γραφείο, όπως ενημερώθηκε λειτουργεί μετά τις 11 το πρωί και με λίστα ονομάτων για προτεραιότητα σε μια κόλλα χαρτί, εκεί τόσο η υπάλληλος όσο και η προϊσταμένη του γραφείου του δήλωσαν ότι δεν μπορεί να γίνει αλλαγή γιατί ο φάκελος του βρίσκεται στο ΙΚΑ της Αριστοτέλους . Όταν τους επισημάνθηκε ότι υπάρχει το διαδίκτυο και μπορεί χωρίς ταλαιπωρία να γίνει η αλλαγή του είπαν ότι δεν γίνεται και το μόνο που μπορούν να κάνουν του είπαν να αφήσει ο ασφαλισμένος τα χαρτιά του και να τα στείλουν αυτοί στο ΙΚΑ Αριστοτέλους.

Αναρωτιόμαστε αν είναι δυνατόν εν έτη 2017 να μην μπορεί ένας οργανισμός να κάνει μια αλλαγή ταυτότητος μέσω διαδικτύου ; Τι λέει το ΙΚΑ Τι λέει υπουργείο Κοινωνικής Ασφάλισης

Περιμένουμε απάντηση…

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης