Ο πολιτικός μαραθώνιος για την εκλογική αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου, είναι μεταξύ άλλων και μάχη ψυχολογίας. Ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και τον ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή τις δυο παρατάξεις που εκφράζουν πλέον τον νέο διπολισμό στη χώρα.
Στη Συγγρού γνωρίζουν ότι η Νέα Δημοκρατία καλείται να εκφράσει τις προσδοκίες και τα οράματα μιας μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας πολιτών, οι οποίοι πιστεύουν στην ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, και δεν θα ήθελαν να δουν την Ελλάδα να περιθωριοποιείται, και να καταδικάζεται σε ένα μέλλον μιζέριας και παρακμής, με δημοσιονομικό όχημα την επιστροφή στη δραχμή.
Γι’ αυτό και προχωρούν σε εξαιρετικά προσεκτικά βήματα, σε αυτή την προεκλογική εκσρατεία. Ξεκάθαρα μηνύματα και διλήμματα στα οποία καλούνται να απαντήσουν οι πολίτες, προσμετρώντας τις συνέπειες που θα έχει η ψήφος της 17ης Ιουνίου στο μέλλον του τόπου. Τα τηλεοπτικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής στρατηγικής, και δείχνουν το πως σκοπεύει να κινηθεί το επιτελείο του Αντώνη Σαμαρά και στο διάστημα που απομένει μέχρι την αναμέτρηση της Κυριακής 17 Ιουνίου.
Στο πλαίσιο αυτό, η Συγγρού δίνει μεγάλη έμφαση και στις δυο κεντρικές προεκλογικές συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιήσει η Νέα Δημοκρατία την επόμενη εβδομάδα, στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Στο επιτελείο των συνεργατών του Αντώνη Σαμαρά εκτιμούν ότι δυο ογκώδεις συγκεντρώσεις θα στείλουν μήνυμα νίκης και θα επηρεάσουν καθοριστικά τους αναποφάσιστους, από την επιλογή των οποίων θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό η εκλογική αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου.