Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Μια εκπληκτική συζήτηση του Γιώργου Παπανδρέου με τον ... πατέρα του!!!

Αθανάσιος Τσίγκας
aegeantimes.gr
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες. Η Ελλάδα είναι επίσημα πλέον προτεκτοράτο της Μερκελ και του Σαρκοζί.
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Χθες από τις Κάννες οι δύο «σκληροί» της Ευρωπαϊκής Ένωσης ρίχνοντας τις μάσκες, έδειξαν τον πραγματικό τους εαυτό. Ιδιαίτερα σκληροί και με αυταρχικότητα (όπως αρμόζει άλλωστε σε ολοκληρωτικούς ηγέτες) με αυταρχικότητα και σκληρότητα, αφού θέλησα να παίξω μαζί τους, απαίτησαν την
 πλήρη υποταγή μας, υποδεικνύοντας την ημερομηνία και το ερώτημα του δημοψηφίσματος, γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια τον ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΛΑΟ. Ξεκάθαρα πλέον δείχνουν στους Έλληνες πως χάσανε την Εθνική τους κυριαρχία. Τι κι αν τους το λέγαμε εμείς απʼ έξω-απʼ έξω. Τι κι αν γεννήθηκε στην χώρα μας η έννοια της Δημοκρατίας. Ξεχάσαμε πως στην χώρα της Μέρκελ γεννήθηκε η έννοια του φασισμού, η έννοα της δικτατορίας;;;;; Η «φίλτατη» Μερκελ το μόνο που δεν μας είπε, είναι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Χθες στις Κάννες, η ξεφτίλα της χώρας μας ξεπέρασε κάθε όριο. Όλοι οι «φίλοι μου» ευρωπαίοι ηγέτες δεν μπήκαν στο κόπο να με προϋπαντήσουν και να με χαιρετήσουν. Ακόμη και ο «Έλληνας φίλος μας» Νικολά Σαρκοζί ενώ υποδέχονταν όλους τους αρχηγούς κρατών στην είσοδο του κτιρίου, εμένα με περίμενε μόνο ένας χαμηλόβαθμος διπλωματικός υπάλληλος.
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Χθες στις Κάννες μου ξεκαθάρισαν πως αν δεν συμμορφωθώ, τέλος στην 6η δόση, τέλος στην επόμενες δόσεις. Και ενώ δεν υπάρχουν λεφτά για μισθούς και συντάξεις, ΥΠΑΡΧΟΥΝ πατέρα και τα δώσαμε για την ενίσχυση των κομμάτων. ΝΑΙ πατέρα, μην ανησυχείς, πήραν την δόση ους τα πολιτικά κόμματα και δεν κινδυνεύουν προς το παρόν. Τι κι αν οι Έλληνες δεν θάχουν να φάνε σε λίγο ….. Εμείς φροντίσαμε να πάρουν σήμερα οι αντίπαλοι πολιτικοί ηγέτες την δόση τους. Μην κοιτάς και μην ακούς τις αντιρρήσεις τους στα άλλα θέματα. Στο φαγοπότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ οι εθνοπατέρες ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Μετά το χάος που προκάλεσα σε ολόκληρο τον πλανήτη με την δήλωση για δημοψήφισμα, προκαλώ σήμερα ΧΑΟΣ ακόμη και στους συνεργάτες μου κυβερνητικούς φίλους. Θα μάθεις σήμερα για τις αντιδράσεις του ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ, ΛΟΒΕΡΔΟΥ και των άλλων παιδιών, θα μάθεις για το «άδειασμα» που μου κάνουν στην συνεργασία μας. Θα μάθεις για την αχαριστία τους…Εγώ που τους έδινα απλόχερα την ελπίδα πως θα γίνουν ΧΑΛΙΦΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΗ και αυτοί οι αχάριστοι ….
Έμαθες τα νέα πατέρα;;; Μετά την διπλή «ζαριά» που θέλησα να ρίξω, όλοι οι φίλοι μου στο κόμματα, ετοιμάζονται να με «ρίξουν», φέρνοντας αντίρρηση στα «θέλω μου», ανεξαρτητοποιούνται ο ένας μετά τον άλλον. Ετοιμάζονται να ρίξουν «μαχαιριές», ετοιμάζονται να μου δείξουν την πόρτα εξόδου.
Έμαθες τα νέα πατέρα ……. Ενώ προχθές στην συνεδρίαση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, όλοι με χειροκροτούσαν και με στήριζαν, σήμερα όλοι μου γυρίζουν την πλάτη. Υπουργοί μου ετοιμάζονται να παραιτηθούν, χωρίς βεβαίως να γνωρίζουν τι τους περιμένει.
Έμαθες τα νέα πατέρα ... Μην ανησυχείς, δεν θα με τρελάνουν αυτοί, εγώ θα τους στείλω αδιάβαστους ...