Το χρόνιο αίτημα των κατοίκων της βορειανατολικής Θεσσαλονίκης για οδική πρόσβαση στην Βόρεια Χαλκιδική πλέον γίνεται επιτακτική ανάγκη μετά και την ανακοίνωση κατασκευής της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα.
Ειδικότερα, η οδική σύνδεση των κόμβων του Προφήτη και του Βαιοχωρίου της Εγνατίας Οδού με την παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης –Καβάλας στο ύψος των χωριών Περιστερώνα και Στίβος, θα δώσει όχι μόνο άμεση πρόσβαση στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και τις στάσεις που θα δημιουργηθούν αλλά θα φέρει και πιο κοντά τις περιοχές αυτές στη Βόρεια Χαλκιδική.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τους Δήμους Λαγκαδά και Βόλβης θα πρέπει από τώρα να εντάξουν στα κατασκευαστικά τους προγράμματα και την οδική προσβασιμότητα προ το μελλοντικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Να σημειώσουμε για την ιστορία ότι από την περιοχή αυτή περνούσε το γνωστό στους μεγάλους αλλά άγνωστο στους νέους, τρενάκι Λαγκάδα - Σταυρού και εξυπηρετούσε πολλά χωριά όχι μόνο κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής αλλά και βόρεια αυτής, όπως τα χωριά Νυμφόπετρα, Προφήτη και Σχολάρι. Όπως μας είπε ο κ. Βασίλης Κωνσταντινίδης κάτοικος Νυμφόπετρας, το τρενάκι έκανε στάση στο κτήμα του Πάρφαλου, όπου έβαζε νερό η ατμήλατη μηχανή του τρένου.
Ελπίζουμε τώρα να γίνει πραγματικότητα το όνειρο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα, όπως φαίνεται και στην εικόνα το όνειρο κρατά από το 1988 όταν γράφαμε σε εκτενές ρεπορτάζ για αυτή την σύνδεση στην εφημερίδα «24 ώρες»
Χρήστος Γιαννακίδης
Περισσότερα σιδηροδρομικά θέματα μπορείτε να διαβάσετε στη ιστοσελίδα μας https://sidirodromikanea.blogspot.com/
Ειδικότερα, η οδική σύνδεση των κόμβων του Προφήτη και του Βαιοχωρίου της Εγνατίας Οδού με την παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης –Καβάλας στο ύψος των χωριών Περιστερώνα και Στίβος, θα δώσει όχι μόνο άμεση πρόσβαση στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και τις στάσεις που θα δημιουργηθούν αλλά θα φέρει και πιο κοντά τις περιοχές αυτές στη Βόρεια Χαλκιδική.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τους Δήμους Λαγκαδά και Βόλβης θα πρέπει από τώρα να εντάξουν στα κατασκευαστικά τους προγράμματα και την οδική προσβασιμότητα προ το μελλοντικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Να σημειώσουμε για την ιστορία ότι από την περιοχή αυτή περνούσε το γνωστό στους μεγάλους αλλά άγνωστο στους νέους, τρενάκι Λαγκάδα - Σταυρού και εξυπηρετούσε πολλά χωριά όχι μόνο κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής αλλά και βόρεια αυτής, όπως τα χωριά Νυμφόπετρα, Προφήτη και Σχολάρι. Όπως μας είπε ο κ. Βασίλης Κωνσταντινίδης κάτοικος Νυμφόπετρας, το τρενάκι έκανε στάση στο κτήμα του Πάρφαλου, όπου έβαζε νερό η ατμήλατη μηχανή του τρένου.
Ελπίζουμε τώρα να γίνει πραγματικότητα το όνειρο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με την Καβάλα, όπως φαίνεται και στην εικόνα το όνειρο κρατά από το 1988 όταν γράφαμε σε εκτενές ρεπορτάζ για αυτή την σύνδεση στην εφημερίδα «24 ώρες»
Χρήστος Γιαννακίδης
Περισσότερα σιδηροδρομικά θέματα μπορείτε να διαβάσετε στη ιστοσελίδα μας https://sidirodromikanea.blogspot.com/