Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Ποια είναι τα «κόλπα» των εστιατορίων για να ξοδέψουμε παραπάνω χρήματα

Ποιο είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης και συγκεκριμένα ενός εστιατορίου; Προς έκπληξη πολλών, δεν είναι ούτε τα μηχανήματα ούτε οι εγκαταστάσεις ούτε η τοποθεσία ούτε και το “μυαλό” του επιχειρηματία αλλά...οι πελάτες αφού καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς αυτούς.
Σύμφωνα με μια νέα λίστα του Business Insider, τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια για να “πάρουν” από τους πελάτες τους όσα περισσότερα γίνεται, συμπεριλαμβάνουν από τη μουσική έως και τον τρόπο που έχει γραφτεί ένα μενού. Είναι όλα μέρος ενός τέχνασματος, κατευθυνόμενο από όρους του σύγχρονου marketing.
Έρευνα του Πανεπιστημίου του Leicester έδειξε ότι όταν το εστιατόριο παίζει κλασική μουσική προδιαθέτει τον πελάτη να αγοράσει το πιο ακριβό μπουκάλι κρασί. Η κλασική μουσική συνδέεται με πλούσια γεύματα και χλιδάτη ατμόσφαιρα.

Ένα άλλο τέχνασμα των εστιατορίων είναι η εσκεμμένη απουσία των νομισμάτων από τις τιμές του μενού καθώς με τον τρόπο αυτό οι πελάτες ξεχνούν πόσα χρήματα ξοδεύουν. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell του τμήματος ξενοδοχειακής διοίκησης αναφέρει ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν ακόμα περισσότερα χρήματα όταν γίνεται αυτό το “κόλπο”.


protothema.gr