Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης το τελευταίο
καιρό προχωρεί σταδιακά σε ελεγχόμενη επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών προκειμένου
να ελεγκτούν όσοι από τους επιβάτες δεν έχουν το αντίτιμο του εισιτηρίου. Ειδικότερα,
ο ΟΑΣΘ εφαρμόζει νέο τρόπο αποβίβαση και
αποβίβασης επιβατών στην γραμμή 10 της Χαριλάου. Οι επιβάτες επιβιβάζονται από
τις δυο πρώτες πόρτες και αποβιβάζονται από την τρίτη και την τέταρτη πόρτα. Στις
δυο πόρτες της επιβίβασης υπάρχουν ελεγκτές
έλεγχου των εισιτηρίων.
Οι επιβάτες μετά την είσοδο τους στο λεωφορείο και τον
έλεγχο τους, υποχρεώνονται να προωθηθούν προς πόρτες αποβίβασης με συνέπεια να
ταλαιπωρούνται και να υπάρχουν έντονες
αντεγκλήσεις μεταξύ των επιβατών για την έγκαιρη προώθηση τους προς την
αποβίβαση. Το μέτρο λένε οι επιβάτες μας γυρίζει 30 χρόνια πίσω την εποχή του
εισπράκτορα. «Τότε υπήρχαν λιγότερα
προβλήματα, γιατί η πόλη είχε λιγότερους κατοίκους. Είναι δυνατόν να εφαρμοστεί ένα τέτοιο μέτρο;
« μας είπε επιβάτης. Το μέτρο εάν επεκταθεί είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει
μποτιλιάρισμα στην βασική οδική αρτηρία της πόλη που είναι η Εγνατία. Ήδη χθες και σήμερα το μεσημέρι εν
ώρα αιχμής στην στάση Κολόμβου τα αστικά λεωφορεία είχαν σημαντική καθυστέρηση στις αναχωρήσεις
τους. Ένα σημαντικό πρόβλημα που πρέπει να δουν οι ειδικοί είναι αυτό των περιβαλλοντολογικών
επιπτώσεων που μπορεί να έχει στην πόλη και ιδιαίτερα όταν τα μετεωρολογικά
δεδομένα ευνοούν την ανάπτυξη αιθαλομίχλης.
Ελπίζουμε ο ΟΑΣΘ τις επισημάνσεις αυτές να μην τις αγνοήσει.