Ο δορυφόρος «Icaromenippus 3D», που δημιούργησαν οι Έλληνες μαθητές, κατάφερε να βρεθεί ένα χιλιόμετρο πάνω από το έδαφος της Γης και να απεικονίσει, τρισδιάστατα τις λήψεις, που έλαβε. Το «ταξίδι» του «Icaromenippus 3D» πραγματοποιήθηκε στην χιονισμένη περιοχή Άντεα, στο βορειότερο τμήμα της Νορβηγίας, στον Αρκτικό κύκλο.
Από πού, όμως, εμπνεύστηκαν οι μαθητές το όνομα του δορυφόρου; Το όνομα του «Icaromenippus 3D», προκύπτει από ένα λογοπαίγνιο μεταξύ του αριθμού «τρία» (αφού είναι ο τρίτος δορυφόρος, που κατασκευάζει το συγκεκριμένο σχολείο) και της αποστολής, που ανατέθηκε στον δορυφόρο και όφειλε να φέρει σε πέρας.
«Ήταν μια φοβερή εμπειρία!» ανέφερε ενθουσιασμένος ο μαθητής Ηλίας Ψυρούκης, υπεύθυνος για την τρισδιάστατη απεικόνιση και την ανάπτυξη λογισμικού. «Δύο ημέρες δεν κοιμηθήκαμε καθόλου, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Είμαστε συνέχεια μέσα στα χιόνια, σε ένα πολύ ωραίο τοπίο, καταφέραμε να κολυμπήσουμε κιόλας στα παγωμένα νερά. Νομίζω πως όσα είδαμε και ζήσαμε δεν τα έχει δει κανένας άλλος και νιώθουμε πολύ τυχεροί» τόνισε χαρακτηριστικά ο Ηλίας Ψυρούκης.
Επικεφαλής της ομάδας του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης, που συνόδευσαν την αποστολή, η οποία αποτελείται από συνολικά δέκα μαθητές είναι ο καθηγητής Γιώργος Κοντέλλης και ο διευθυντής του σχολείου Μιχάλης Καπιωτάς. Ο δήμαρχος Λέσβου Δημήτρης Βουνάτσος συνεχάρη τους μαθητές και τους καθηγητές του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης για την επιτυχία τους. Να σημειωθεί ότι με απόφαση του δημάρχου Λέσβου, ο δήμος στάθηκε αρωγός στο εγχείρημα, χρηματοδοτώντας με το ποσό των 3.500 ευρώ, την αποστολή του σχολείου στη Νορβηγία.