Επαναλαμβάνουμε διαρκώς, ότι πρέπει να υπάρξει Εθνική καμπάνια για την προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού, που με κατάλληλα μηνύματα θα εξισορροπεί τον αρνητικό αντίκτυπο από την οικονομική κρίση, τις απεργίες, τις διαδηλώσεις και τα επεισόδια. Καμία ενέργεια δεν έγινε.
Εδώ και δυο χρόνια, λέμε ότι δεν υπάρχει επαρκής μηχανισμός για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. Κανένας δεν ανησύχησε, κανένας δεν αντέδρασε, κανένας δεν ενοχλείται.
Για μια ακόμα φορά, η ιδιωτική πρωτοβουλία παίρνει πάνω της αυτή την τεράστια προσπάθεια. Πριν από λίγο καιρό με την καμπάνια “Give Greece a Chance” Έλληνες επιχειρηματίες επιχείρησαν να αλλάξουν την εικόνα της χώρας στο Διεθνή Τύπο. Αυτές τις ημέρες, στη Νέα Υόρκη, η πρωτοβουλία “Up Greek Tourism”, κατόρθωσε -με δωρεές πολιτών- να συγκεντρώσει πόρους για την ανάρτηση γιγαντοαφίσας στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, στην Times Square, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Στη Γερμανία, από την άλλη, ενεργοποιούνται, αυτή τη στιγμή, παράλληλα έξι (6) μεγάλοι Tour Operators, σε συνεννόηση με Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού, για την υλοποίηση έντυπης καμπάνιας, που θα αναθερμάνει το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας.
Με άλλα λόγια, η ιδιωτική πρωτοβουλία, έρχεται και αντισταθμίζει το τεράστιο έλλειμμα πολιτικής από την πλευρά του αρμόδιου Υπουργού, που δυστυχώς βρίσκεται σε πλήρη αφασία, αδράνεια και  ευθυνοφοβία. (Δήλωση που έκανε η  Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη).