Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

«Να» στην διαφήμιση, «όχι» στα… πάρτι αδιαφάνειας των κρατικών επιχειρήσεων

«Λέμε ναι στις διαφημιστικές ανάγκες των οργανισμών και των επιχειρήσεων του Δημοσίου, λέμε όχι όμως στα… πάρτι διασπάθισης εκατομμυρίων ευρώ χωρίς έλεγχο και διαφάνεια» τονίζει ο Τομεάρχης Εργασίας της Ν.Δ. και βουλευτής Αχαίας, Νίκος Ι. Νικολόπουλος.

Τελευταία αφορμή για τη δήλωση του Αχαιού πολιτικού, η διαφημιστική προβολή της ΔΕΗ, με προϋπολογισμό ύψους 12 εκ. ευρώ, που προωθείται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, την ώρα που η ΝΔ έχει ζητήσει έλεγχο αυτών των διαγωνισμών από διακομματικές επιτροπές.
Η ΔΕΗ επικαλείται την ανάγκη διαφήμισής της, λόγω της απώλειας πελατών που υφίσταται  από άλλους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, σημειώνοντας ότι παρά το γεγονός πως αποτελεί την επιχείρηση με τους περισσότερους πελάτες, αλλά και την σχετικά μικρότερη διαφημιστική δαπάνη.
«Δεν διαφωνούμε σε ενέργειες εμπορικής πολιτικής των οργανισμών και των επιχειρήσεων που βρίσκονται υπό κρατικό έλεγχο. Διαφωνούμε κάθετα όμως, στη συνέχιση μιας λογικής που θέλει εκατομμύρια ευρώ να διατίθενται χωρίς διαφάνεια, ιδίως την ώρα που ο Έλληνας πολίτης πληρώνει ολοένα και ακριβότερα το ρεύμα» υπογραμμίζει ο κ. Νικολόπουλος.