Προκειμένου να γλιτώσουν ένα ακόμη χαράτσι, οι ιδιοκτήτες ΙΧ, καταθέτουν τις πινακίδες στις αρμόδιες εφορίες, δεσμευόμενοι έτσι πως δε θα μετακινήσουν το όχημα μέσα στο 2012, ώστε να μην καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και τα αυξημένα ασφάλιστρα.
Σύμφωνα με τους διευθυντές των εφοριών εκείνοι που επιστρέφουν φέτος τις πινακίδες τους, είναι περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά.
Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο στη Δ΄ ΔΟΥ της Θεσσαλονίκης - όπως τόνισε στο πρακτορείο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο διευθυντής της συγκεκριμένης υπηρεσίας - ο αριθμός όσων κατέθεσαν μέχρι σήμερα τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, ξεπέρασε ήδη κατά 250 τον αντίστοιχο της περσινής χρονιάς.
Το 2012 άλλωστε προβλέπεται ότι θα είναι μια χρονιά κατά την οποία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορούν λιγότερα ΙΧ, ανέφεραν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι διευθυντές των Ά και Δ΄ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, καθώς και εκείνοι της Καλαμαριάς και της Νεάπολης.
Γενικότερη εκτίμηση είναι πως, οι έκτακτες εισφορές, η άνοδος των τιμών των καυσίμων, τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας, η επιβολή του επιπλέον φόρου 5% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (άνω των 2.000 κυβικών) αλλά και στα νεότερα των δέκα χρόνων, σε συνδυασμό με τη μείωση των μισθών και την ανεργία, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο να… απαρνηθούν κατ' ανάγκη, το μεταφορικό τους μέσο.
Πάντως, όπως αναφέρουν οι διευθυντές των εφοριών, ο σημερινός συνωστισμός, προκλήθηκε τόσο εξαιτίας της ελληνικής συνήθειας να τακτοποιούνται οι εκρεμμότητες την τελευταία στιγμή, αλλά και λόγω της απεργίας που προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΠΟΕ-ΔΟΥ), για την ερχόμενη Πέμπτη και την Παρασκευή.
Σύμφωνα με τους διευθυντές των εφοριών εκείνοι που επιστρέφουν φέτος τις πινακίδες τους, είναι περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά.
Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο στη Δ΄ ΔΟΥ της Θεσσαλονίκης - όπως τόνισε στο πρακτορείο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο διευθυντής της συγκεκριμένης υπηρεσίας - ο αριθμός όσων κατέθεσαν μέχρι σήμερα τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, ξεπέρασε ήδη κατά 250 τον αντίστοιχο της περσινής χρονιάς.
Το 2012 άλλωστε προβλέπεται ότι θα είναι μια χρονιά κατά την οποία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης θα κυκλοφορούν λιγότερα ΙΧ, ανέφεραν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι διευθυντές των Ά και Δ΄ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, καθώς και εκείνοι της Καλαμαριάς και της Νεάπολης.
Γενικότερη εκτίμηση είναι πως, οι έκτακτες εισφορές, η άνοδος των τιμών των καυσίμων, τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας, η επιβολή του επιπλέον φόρου 5% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (άνω των 2.000 κυβικών) αλλά και στα νεότερα των δέκα χρόνων, σε συνδυασμό με τη μείωση των μισθών και την ανεργία, οδηγούν ολοένα και περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο να… απαρνηθούν κατ' ανάγκη, το μεταφορικό τους μέσο.
Πάντως, όπως αναφέρουν οι διευθυντές των εφοριών, ο σημερινός συνωστισμός, προκλήθηκε τόσο εξαιτίας της ελληνικής συνήθειας να τακτοποιούνται οι εκρεμμότητες την τελευταία στιγμή, αλλά και λόγω της απεργίας που προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΠΟΕ-ΔΟΥ), για την ερχόμενη Πέμπτη και την Παρασκευή.