ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
Η έλευση του Μάκη Βορίδη στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, άνοιξε από την πρώτη στιγμή ένα παράθυρο σε αλλαγές, αναφορικά με την πολιτική που ασκείται σε ένα υπουργείο-αιχμής, σε σχέση με την καθημερινότητα των πολιτών.
Το κορυφαίο στέλεχος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού έθεσε το πλαίσιο της αλλαγής πορείας, τόσο με τις εισαγωγικές εκτιμήσεις του για τις προτεραιότητες του υπουργείου, σε σχέση πάντοτε και με τις δεσμεύσεις τις οποίες έχει αναλάβει η χώρα απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συνολικά την τρόικα των δανειστών της Ελλάδας.
Σήμερα, με συνέντευξή του στον «Real Fm», ο Μάκης Βορίδης επιβεβαίωσε τις αρχικές εκτιμήσεις που συνόδευαν την υπουργοποίησή του. Και, χωρίς να διστάσει να αγγίξει το φλέγον θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί και των φορτηγών, ο νέος Υπουργός Υποδομών ελίχτηκε με νόημα.
Δήλωσε ότι θα υλοποιηθεί η απελευθέρωση του επαγγέλματος του μεταφορέα, όπως έχει συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Ένωση, πρόσθεσε ωστόσο ότι το περιεχόμενο αυτής της απελευθέρωσης, δεν προβλέπεται ρητώς στο Μνημόνιο, επομένως επιδέχεται επεξεργασίας και διαπραγμάτευσης.
Όσο για το μέτωπο που έχει ανοίξει με τους ιδιοκτήτες ταξί, ο Μάκης Βορίδης εμφανίστηκε αποφασισμένος να δώσει τη λύση που υπαγορεύει η… κοινή λογική, προκειμένου να εκτονωθεί η κατάσταση, και το κλίμα έντασης με μια ευαίσθητη επαγγελματική ομάδα.
Τόνισε λοιπόν, ότι το ζήτημα του πληθυσμιακού κριτηρίου, κάτι το οποίο είχε απορρίψει η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείο Υποδομών, θα επανεξεταστεί. Με δυο λόγια, πολιτικό άδειασμα της τακτικής που ακολούθησε ο Γιάννης Ραγκούσης, και επιστροφή στο… νόμο Ρέππα.