Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Σαμαράς: Το ποθούμενο είναι οι εκλογές

Δεν έχω πρόβλημα με τα πρόσωπα αλλά κατά το Σύνταγμα η πρωτοβουλία ανήκει στην κυβερνητική πρωτοβουλία
"Εμένα το πρόβλημά μου δεν είναι τα πρόσωπα. Είναι η υπογραφγή της δανειακής σύμβασης, να ξεπαγώσειι η 6η δόση και να πάμε σε εκλογές, ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς σε σύντομη συνομιλία που είχει με τους δημοσιογράφους επιστρέφοντας από το Προεδρικό Μέγαρο στα γραφεία του κόμματος.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δήλωσε:
«Πολλοί φαίνεται ότι θα το ήθελαν, αλλά η Νέα Δημοκρατία δεν θα γίνει μέρος του προβλήματος. Εμείς είμαστε βαθιά προσηλωμένοι στο Σύνταγμα. Την πρωτοβουλία για την πρόταση για νέο Πρωθυπουργό την έχει η κυβερνητική πλειοψηφία.
Εμένα το πρόβλημά μου δεν είναι τα πρόσωπα. Το πρόβλημά μου είναι να ξεμπλοκάρει, επιτέλους, η 6η δόση, η δανειακή σύμβαση, να αποκτήσει ο τόπος κυβέρνηση, ιδιαίτερα σε αυτή την ώρα των διεθνών κρίσιμων στιγμών. Και, δυστυχώς, των αναταράξεων που περνούν οι διεθνείς αγορές, ώστε να φτάσουμε σε αυτό που είναι το μεγάλο ποθούμενο όλων των Ελλήνων και δικό μας:
Οι εκλογές, για να μπορέσει, επιτέλους, να μιλήσει ο μόνος που δικαιούται να μιλήσει και που ζητούμε να μιλήσει, που είναι ο ελληνικός λαός».
Για το περιστατικό στο Προεδρικό Μέγαρο με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ, ο κ. Σαμαράς είπε ότι ενώ είμασταν στον προθάλαμο και συζητούσαν περί άλλων με τον κ. Παπανδρέου, η γραμματέας του Προέδρου της Δημοκρατίας τους ενημέρωσε ότι ο κ. Καρατζαφέρης αποχωρησε.
Σε παρατήρηση δημοσιογράφου ότι το είχε προαναγγείλει δύο ώρες πριν στο "Τηλεάστυ", ο κ. Σαμαράς απάντησε: "Φαινόταν".