Δεν χρειάζεται να το… φιλοσοφήσει κανείς πολύ, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το Μέγαρο Μαξίμου κινείται σε προεκλογικούς ρυθμούς. Μόνο που αντίστοιχα αυταπόδεικτη είναι η… θολούρα που φαίνεται να έχει προσβάλει την οπτική του πρωθυπουργικού επιτελείου, το οποίο χαραμίζει επικοινωνιακές δράσεις και ευκαιρίες, με άσφαιρες βολές.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, δυο πρωτοβουλίες του Σαββατοκύριακου, που υπό άλλες συνθήκες θα βοηθούσαν την Κυβέρνηση να εδραιώσει ένα πλαίσιο πολιτικής ανάκαμψης. Έφτιαξαν και έδωσαν στη δημοσιότητα ένα βίντεο, με τον τίτλο «Αλλάζουμε μαζί», που «αφηγείται» την πρόοδο η οποία έχει συντελεστεί στην Ελλάδα τον τελευταίο χρόνο. Σύμφωνα πάντα με το… πως βλέπει τα πράγματα το πρωθυπουργικό επιτελείο.
Στη συνέχεια, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εξέδωσε μια ανακοίνωση-καταγγελία των ΜΜΕ επειδή… διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, και διαμορφώνουν δυσμενή για την Κυβέρνηση εικόνα στην κοινωνία. Η κατηγορία αφορά τα ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας, περί εγκατάστασης «επιτρόπων» από την τρόικα στα υπουργεία, καθώς και περί «δημοσιονομικής κατοχής».
Και οι δυο δράσεις προκάλεσαν αντιδράσεις, που προφανώς δεν επεδίωκαν. Η ανάρτηση του βίντεο οδήγησε τους χρήστες του διαδικτύου στο να σκαρφιστούν… απαντήσεις, με ευρηματικό περιεχόμενο και ουσία.
Η δημόσια καταγγελία των ΜΜΕ είχε αντίστοιχα αρνητικό αποτέλεσμα. Έδειξε μια Κυβέρνηση που, όταν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί της, εγκαλεί… την πραγματικότητα. Αποκαλύπτει ωστόσο και κάτι ακόμη.Την έμμεση προειδοποίηση της Κυβέρνησης προς τις ιδιοκτησίες των ΜΜΕ, ότι «στον αγώνα της Κυβέρνησης για τη σωτηρία της Ελλάδας οφείλουν εν πολλοίς την επιβίωσή τους και τα Μέσα Ενημέρωσης, καθώς η κατάρρευση της χώρας θα σήμαινε και τη δική τους κατάρρευση».
Μάλλον αυτή η τελευταία αποστροφή ήταν ο πραγματικός λόγος για την «αγανάκτηση» της Κυβέρνησης. Ήθελε να στείλει δημοσίως ένα απολύτως κατανοητό μήνυμα, σε εκείνους που επηρεάζουν καθοριστικά τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
Και να θυμίσει ότι από την Κυβέρνηση εξαρτάται το αν θα προχωρήσει ρυθμίσεις και πρωτοβουλίες στον χώρο του Τύπου, όπως οι συγχωνεύσεις ΜΜΕ, που θα αποτρέψουν τα λουκέτα. Ένα… προεκλογικό μήνυμα.