Σε λίγες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί η τροποποίηση του βασικού άξονα του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, που ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς.
Εκεί θα δημιουργηθεί και το αμαξοστάσιο και όχι στην Πυλαία, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, στο περιθώριο σύσκεψης που έγινε υπό τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, στη Θεσσαλονίκη.
Όπως επεσήμανε ο κ. Τσίτουρας, το θέμα της επαναχάραξης «ήταν υποχρέωσή μας να το εξετάσουμε για το δημόσιο συμφέρον, με δεδομένο ότι με την επανεξέταση εξοικονομούνται 250 εκατ. ευρώ, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλες εργασίες του Μετρό».
Με την επαναχάραξη, όπως σημείωσε ο κ. Τσίτουρας δεν καταργείται καμία γραμμή, απλώς επιτυγχάνονται ορθολογικές μετατοπίσεις.
Στο μεταξύ, στόχος του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με τον αρμόδιο υφυπουργό Γιάννη Μαγκριώτη, είναι ο βασικός άξονας να είναι έτοιμος στο τέλος του 2014 ή στις αρχές του 2015, ενώ ως το τέλος του 2011 θα υπάρχει ανάδοχος για την επέκταση των 5 χλμ. στην Καλαμαριά μέχρι τη Μίκρα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015.
Απώτερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί το Μετρό των 33 χλμ., με τους 33 σταθμούς, που θα καλύπτει το σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, όπως είπε ο κ. Μαγκριώτης.
Zougla.gr