Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Σταύρος Καλαφάτης: «ΠΑΣΟΚ αδυνατεί να συντονισθεί και να εκφράσει μια ενιαία πολιτική».

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με τις διαφορετικές θέσεις που διετύπωσαν σε συνεντεύξεις τους ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΥ κ. Δ. Ρέππας, ο Υφυπουργός κ. Σπ. Βούγιας και ο Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Χ. Τσιόκας σε ζητήματα που αφορούν τις αστικές συγκοινωνίες, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μέχρι σήμερα, είχαμε γίνει μάρτυρες της τραγελαφικής κατάστασης, να διαφωνούν δημοσίως οι υπουργοί της κυβέρνησης για καίρια ζητήματα της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Τώρα διαφωνούν αναμεταξύ τους και στο εσωτερικό των υπουργείων.
Οι δηλώσεις του Υφυπουργού κ. Σπ. Βούγια σύμφωνα με τις οποίες η τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες δεν πρέπει να ξεπεράσει το 1,20 €, συγκρούονται με αυτές του Γενικού Γραμματέα κ. Χ. Τσιόκα ο οποίος κάνει σαφές ότι το εισιτήριο θα αυξηθεί από 30% έως 50%. Και οι δύο όμως, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τον προϊστάμενό τους Υπουργό κ. Ρέππα, ο οποίος υποστηρίζει ότι δε χρειάζεται να γίνει αύξηση των εισιτηρίων αν περιορισθεί η εισιτηριοδιαφυγή.Παράλληλα, ο Υφυπουργός κ. Βούγιας έκανε λόγο και για άνοιγμα ορισμένων γραμμών των συγκοινωνιών σε ιδιώτες. Ταυτίζονται άραγε οι απόψεις του στο ζήτημα αυτό με τον προϊστάμενό του Υπουργό κ. Ρέππα ;
Πέραν, λοιπόν, του συντονιστή Υπουργού της κυβέρνησης, ο Πρωθυπουργός θα πρέπει να αναζητήσει επιμέρους συντονιστές για να ελέγχει τις αντιφάσεις των κυβερνητικών του στελεχών μέσα στα ίδια τους τα Υπουργεία. Όταν, έπειτα από δεκατρείς (13) μήνες διακυβέρνησης, το ΠΑΣΟΚ αδυνατεί να συντονισθεί και να εκφράσει μια ενιαία πολιτική θέση δια των αρμοδίων Υπουργών, τελικά το πρόβλημα είναι τεράστιο για την κυβέρνηση. Γίνεται, όμως, εξαιρετικά επικίνδυνο και για την ίδια τη χώρα, η οποία βρίσκεται στη σημερινή δυσχερή θέση».