Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με τον ετήσιο απολογισμό του έργου της κυβέρνησης στον Τομέα των Μεταφορών , έκανε την ακόλουθη δήλωση:
1. Απελευθέρωση Αγοράς Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών
Το ΠΑΣΟΚ με τις παλινωδίες και την έλλειψη σχεδιασμού που το χαρακτηρίζει «κατάφερε» να μετατρέψει ένα σημαντικό μεταρρυθμιστικό εγχείρημα, όπως είναι η απελευθέρωση της αγοράς των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, σε κεφαλαιώδες πρόβλημα, τόσο για τον κλάδο όσο και για την ελληνική κοινωνία. Παραπλανώντας τους μεταφορείς και τον ελληνικό λαό, άλλο νομοσχέδιο έθεσε σε διαβούλευση και άλλο κάτω από τη δαμόκλεια σπάθη της τρόικας έφερε προς ψήφιση, με αποτέλεσμα την πυροδότηση κοινωνικών εντάσεων. Ο τραγικός χειρισμός του ζητήματος εγκλώβισε για πολλές εβδομάδες την Ελλάδα και επέφερε δυσμενείς επιπτώσεις πυροδοτώντας κοινωνικές εντάσεις στην επιχειρηματικότητα και στην ελληνική κοινωνία.
2.Σχέδιο Εξυγίανσης του ΟΣΕ
Επί εννέα μήνες η κυβέρνηση έμεινε απαθής και αδρανής απέναντι στο πρόβλημα διευρύνοντας τα ήδη τεράστια ελλείμματα του Οργανισμού, υιοθετώντας την τακτική των αποσπασματικών ανακοινώσεων και διαρροών στα ΜΜΕ. Τελικά κάτω υπό την πίεση της Ε.Ε. και του ΔΝΤ έφερε σε διαβούλευση ένα νομοσχέδιο, το οποίο στην ουσία αποτελεί, στους στρατηγικούς άξονες, επανάληψη του σχεδίου εξυγίανσης που είχε παρουσιάσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αρχικά το 2008 και αναλυτικότερα το 2009. Σχέδιο το οποίο είχε καταγγείλει τότε το ΠΑΣΟΚ από τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μέχρι σήμερα δεν έχει «συζητηθεί» στη Βουλή.
3. Προκήρυξη διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού για την ανάθεση με σύμβαση παραχώρησης της ανάπτυξης Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ άφησε αδικαιολόγητα να παρέλθουν άπρακτοι 8 μήνες, δεδομένου ότι ήδη από τον Ιούλιο του 2009 είχε ληφθεί απόφαση άμεσης επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού σε μία φάση με μόνο κριτήριο την οικονομική προσφορά. Η κυβέρνηση για ακόμη μια φορά καθυστερεί δραματικά μέχρι να ακολουθήσει τελικά μια πολιτική που αναιτιολόγητα είχε παγώσει από τη στιγμή που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας.
Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών της Θεσσαλονίκης
Πρόκειται για ένα γενικόλογο σχέδιο προθέσεων χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο με τον τίτλο «Πλούσια τα λόγια φτωχά τα έργα» καθώς απουσιάζουν:
Α. Συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα
Β. Σαφείς δεσμεύσεις για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν περιέλθει σε αδράνεια (Μετρό, Ζώνη Καινοτομίας, Προαστιακός, αεροδρόμιο, εμπορευματικό κέντρο)
Γ. Η συμμετοχή στο διάλογο και στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων των εκπροσώπων των τοπικών κοινωνιών (Δήμοι).
4. Νομοσχέδιο για την Οδική Ασφάλεια
Μέχρι σήμερα η κυβέρνηση δεν έχει φέρει ουσιαστικά μέτρα για τη βελτίωση λειτουργίας των ΚΤΕΟ ενώ καθυστερεί την υλοποίηση των μέτρων για την οδική ασφάλεια που είχε εξαγγείλει ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων το Δεκέμβριο του 2009 στο Υπουργικό Συμβούλιο.
Προφανώς για το ΠΑΣΟΚ οι προθέσεις θεωρούνται ολοκληρωμένα έργα, οι γενικολογίες στρατηγική στόχευση, τα αυτονόητα επιτεύγματα, ο αυτοθαυμασμός και η αυταρέσκεια ως αποδοχή από την κοινωνία, και ο επικοινωνισμός κυβερνητικό έργο.
Όσο για αυτά που το ΠΑΣΟΚ έλεγε ως αντιπολίτευση , κουβέντα.
Δυστυχώς για τη χώρα, το ΠΑΣΟΚ εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να είναι άριστος συγγραφέας μνημονίων γενικολογίας, αοριστολογίας και αναποτελεσματικότητας. Μιας πολιτικής δηλαδή της οποίας τις δραματικές συνέπειές τους τις υφίσταται ο κάθε Έλληνας και η κάθε Ελληνίδα.