Στο Baltic Roadshow, με στάσεις στο Ταλίν, στη Ρίγα και στο Βίλνιους, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ενίσχυση της τουριστικής εξωστρέφειας και την προβολή της περιοχής σε νέες αγορές, όπως η Εσθονία, η Λετονία και η Λιθουανία.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες B2B συναντήσεις με τουριστικά γραφεία και πράκτορες της Βαλτικής, που εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για τις παράκτιες περιοχές και τις παραλίες της Κεντρικής Μακεδονίας, για τη Θεσσαλονίκη ως city break προορισμό, αλλά και για θεματικές εμπειρίες που συνδυάζουν πολιτισμό, γαστρονομία, οινοτουρισμό, φύση και ευεξία.
Η απευθείας αεροπορική σύνδεση Ρίγας – Θεσσαλονίκης διευκολύνει τη σύνδεση με τις αγορές αυτές και καθιστά την Κεντρική Μακεδονία ιδανική επιλογή για τουρίστες από τη Βαλτική, που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες σε έναν ασφαλή και ελκυστικό προορισμό.
«Με πρωτοβουλίες, όπως το Baltic Roadshow, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει να χτίζει γέφυρες συνεργασίας και να αναδεικνύει το πολυδιάστατο τουριστικό της προϊόν σε νέες και δυναμικές αγορές. Οι επισκέπτες από τη Βαλτική προτιμούν να ταξιδεύουν εκτός υψηλής περιόδου και επιλέγουν εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Στις εκδηλώσεις που συμμετείχαμε, διαφάνηκε ότι η περιοχή μας αποτελεί έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό για αυτούς, καθώς συνδυάζει όσα αναζητούν», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.