Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Δαμιανός - Χρήστος Αφεντουλίδης -Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την παράταξη Τζιτζικώστα: «Αυτές είναι οι δεσμεύσεις μου»

Οι συγγενείς και οι φίλοι του στη Νυμφόπετρα ας τον στηρίξουν σε αυτή την προσπάθειά του  
Ο Δαμιανός – Χρήστος Αφεντουλίδης συστήνεται στους πολίτες ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του Οκτωβρίου. Θα είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Θεσσαλονίκης με την παράταξη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολου Τζιτζικώστα.

Συνέντευξη στον Δημήτρη Συρμάτση

Πώς θα συστήνατε τον εαυτό σας στους πολίτες;

Γέννημα θρέμμα θεσσαλονικιός και κάτοικος των δυτικών συνοικιών, στα 38 έτη της ζωής μου. Ανήσυχο πνεύμα, από νεαρή ηλικία θυμάμαι τον εαυτό μου να έχω διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες με τις οποίες γέμιζα ασφυκτικά την καθημερινότητά μου με κυριότερες την εκμάθηση ξένων γλωσσών αλλά και τον αθλητισμό. Πτυχιούχος Αγγλικών, Γερμανικών, Γαλλικών, Ισπανικών και παρακολούθηση σε βασικό επίπεδο Ιαπωνικών είναι ο απολογισμός μέχρι στιγμής ενώ σε αθλητικό επίπεδο , ΤΑΕ ΚWON DO (με συμμετοχές σε πανελλήνιο πρωτάθλημα) , μπάσκετ στον Αθλητικό Όμιλο Σταυρούπολης (Α.Ο.Σ.) και ξιφασκία στη Λέσχη Ξιφασκίας Θεσσαλονίκης (με συμμετοχή σε πανελλήνιο πρωτάθλημα). Σε μορφωτικό επίπεδο, είμαι απόφοιτος της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Διεθνούς Πανεπιστήμιου Ελλάδος και πτυχιούχος Χρηματοοικονομικής ενώ εργάζομαι ως Οικονομικός σύμβουλος. Παράλληλα είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα προηγμένα συστήματα Υπολογιστών και Επικοινωνιών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Λάτρης της μουσικής και της ψυχικής ανάτασης που αυτή προσφέρει , στον ελεύθερό μου χρόνο παίζω πιάνο. Είμαι παντρεμένος με τη δικηγόρο Ειρήνη Λαντίτσου κι έχουμε έναν γιο τον Κωνσταντίνο.

Γιατί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου;

Η υποψηφιότητά μου στις επερχόμενες εκλογές ήρθε μετά από προσεκτική σκέψη αλλά και προτροπή των οικείων μου προσώπων, ώστε να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις προς τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μου. Δεν είναι λίγες οι φορές που γίνεται έκκληση από τους ψηφοφόρους για νέους ανθρώπους με θέληση , πυγμή, όραμα αλλά και την ικανότητα να φέρουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της τοπικής αυτοδιοίκησης. Προσωπικά, δεσμεύομαι ότι στο πρόσωπό μου θα βρίσκουν υπευθυνότητα λόγου χωρίς φανφάρες και φληναφήματα του κακού παρελθόντος, ευήκοα ώτα ως προς τους προβληματισμούς τους, αλλά και αμεσότητα στην αντιμετώπισή τους.

Γιατί με τον Απόστολο Τζιτζικώστα;

Διότι με δυο λόγια, ο Απόστολος Τζιτζικώστας αποτελεί την εγγύηση για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας. Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε τόσο σταθερά ανοδική πορεία σε όλα τα επίπεδα , από την καθημερινότητα μέχρι τα μεγάλα έργα, και αυτό πρέπει να πιστωθεί στον Απόστολο και το όραμα το οποίο έχει για τον τόπο μας. Ο λόγος του είναι καθαρός και μετρημένος καταδεικνύοντας τη σοβαρότητα που τον διακατέχει στα χρόνια της πολιτικής του διαδρομής. Προσωπική μου άποψη και βαθιά μου πεποίθηση είναι πως θα αποτελέσει μεγάλο κεφάλαιο στην πολιτική της χώρας στις δεκαετίες που έπονται.

Τι χρειάζεται η Θεσσαλονίκη;

Όπως συνήθιζε να μου υπενθυμίζει ένας καλός μου καθηγητής , εχθρός του καλού είναι πάντοτε το καλύτερο. Έχουν γίνει βήματα προς τα εμπρός ιδιαιτέρως με την αρωγή της ΠΚΜ αλλά η αλήθεια είναι πως αν η Θεσσαλονίκη μας θέλει και πάλι να λέγεται συμπρωτεύουσα με την πραγματική έννοια της λέξης και όχι ως ευφυολόγημα θα πρέπει να στηριχθεί έτη περισσότερο με τα επονομαζόμενα μεγάλα έργα από την πολιτεία αλλά και να αναδειχθεί πλέον στο μέγιστο βαθμό η στρατηγική της θέση. Η περαιτέρω ανάπτυξη του λιμανιού σε συνδυασμό με την αναβάθμιση του αεροδρομίου Μακεδονία , την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του μετρό αλλά και την δημιουργία του fly over στην εσωτερική περιφερειακή είναι απαραίτητα και ζωτικής σημασίας έργα που όχι μόνον θα δώσουν μία νέα πνοή στην πόλη για την καθημερινότητα των συμπολιτών μας αλλά και θα αποτελέσουν πόλο έλξης για ποιοτικό τουρισμό. Η δημιουργία των δυο νοσοκομείων που δρομολογούνται (παίδων και νέο ογκολογικό) επιβάλλεται να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα χωρίς κωλυσιεργίες για την εξυπηρέτηση όλης της ΠΚΜ. Σε αθλητικό επίπεδο τα νέα γήπεδα ποδοσφαίρου των Άρη και ΠΑΟΚ δεν πρέπει να παραμείνουν μακέτες και πέρα από την ποιοτική αναβάθμιση για τους φιλάθλους η πόλη να μπορέσει να μπει στον αθλητικό χάρτη με διοργανώσεις μεγάλων αθλητικών δρώμενων.

Στα δυτικά, που έχω μια παραπάνω ευαισθησία η υποβάθμιση πρέπει να σταματήσει εδώ. Η επίσπευση των διαδικασιών για τη δημιουργία γραμμών μετρό αλλά και η ολοκλήρωση του μητροπολικού πάρκου Παύλου Μελά πρέπει να αποτελέσουν την αρχή ώστε επιτέλους να μη νιώθουν αυτοί οι άνθρωποι πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

karfitsa.gr

«Ε. Ν»: Ο Δαμιανός –Χρήστος Αφεντουλίδης είναι ένας δικός μας άνθρωπος και χρειάζεται την στήριξή μας. Οι νέοι μας είναι το μέλλον και το αύριο αυτού του τόπου. Ας μην τους απογοητεύσουμε.

Οι συγγενείς και οι φίλοι του στη Νυμφόπετρα ας τον στηρίξουν σε αυτή την την προσπάθειά του  

Χρήστος Γιαννακίδης
Δαμιανός Αφεντουλίδης.