Μπορεί το αντίτιμο του εισιτηρίου να είναι ίδιας αξίας αστικής συγκοινωνίας αλλά ουδεμία σχέση έχει με την εξυπηρέτηση των επιβατών σε λειτουργικότητα. Αναφερόμαστε στα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Λαγκαδά και ειδικότερα σε αυτά που κυκλοφορούν στην γραμμή Λαγκάδα – Ρεντίνας.
Η επιβίβαση και αποβίβαση σε αυτά όχι μόνο είναι δύσκολη αλλά θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε και επικίνδυνη, εξαιτίας της υπερυψωμένης δομής αυτών των λεωφορείων.
Κατά την διαδρομή μας με αυτού του τύπου τα λεωφορεία διαπιστώσαμε το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες και κυρίως οι υπερήλικες και οι έχοντες κινητικά προβλήματα.
«Είναι μεγάλο το πρόβλημα αλλά και τι να κάνουμε. Ποιος μας ακούει και που να απευθυνθούμε» μας είπε υπερήλικας επιβάτης ο οποίος χρειάστηκε την βοήθεια των συνεπιβατών του για κατέλθει.
«Εδώ και τριάντα χρόνια δεν βρέθηκε κάποιος να κάνει κάτι με αυτά τα λεωφορεία» μας επισήμανε κάτοικος της Νυμφόπετρας με κινητικά προβλήματα.
«Τις σκάλες του λεωφορείου δεν μπορώ να τις ανέβω και αναγκάζομαι να πληρώνω ταξί η κάποιο Ι.Χ. για την μεταφορά μου για να πάω στο Λαγκαδά» μας είπε επίσης κάτοικος της Νυμφόπετρας.
Αυτά του τύπου τα λεωφορεία είναι κατάλληλα μόνο για υπεραστικά δρομολόγια και όχι για αστική χρήση. Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Λαγκαδά χρησιμοποιούνται κυρίως από υπερήλικες ανθρώπους που έχουν ανάγκη αυτού του μέσου για να μεταβούν τόσο για ιατρικούς λογούς όσο και τραπεζικές εργασίες στην πόλη του Λαγκαδά. Δεν είναι πλούσιοι ούτε έχουν την δυνατότητα να έχουν δικό τους μέσω μεταφοράς και χρειάζονται καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) έχει στα σχέδιά του την αντικατάσταση αυτών τύπων λεωφορείων;
Περιμένουμε μια απάντηση
Χρήστος Γιαννακίδης
emvolimanea.blogspot.com