Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση στον Δήμο Βόλβης από το MyKEPlive.

Οι υπηρεσίες των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, μέσω βιντεοκλήσης με τον αρμόδιο υπάλληλο, μεταφέρονται στο σπίτι κάθε δημότη, όπου κι αν βρίσκεται .
Άμεση, γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των δημοτών του, μέσω βιντεοκλήσης, προσφέρει ο δήμος Βόλβης, με την υπηρεσία myKEPlive του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το myKEPlive διεκπεραιώνει διαδικασίες για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση-Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Ειδικότερα, δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες: να εξυπηρετούνται με μια προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών, να υποβάλλουν τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να παραστούν οι ίδιοι στον χώρο του ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν (έγγραφο, πιστοποιητικό, βεβαίωση κ.α.) με ηλεκτρονικό τρόπο ή με συστατική επιστολή.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο δήμαρχος Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, «εξακολουθούμε να προσφέρουμε εξ αποστάσεως ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες μας, ειδικά αυτή την περίοδο, όπου η πανδημία δεν επιτρέπει τις μετακινήσεις. Για τον δήμο Βόλβης με τη μεγάλη έκταση και τους διασκορπισμένους οικισμούς, έχει μεγάλη σημασία η εξυπηρέτηση κάθε δημότη, όσο μακριά κι αν ζει, από τα κτίρια των δημοτικών ή δημόσιων υπηρεσιών. Συνεχίζουμε να είμαστε στην πρωτοπορία σε ότι σχετίζεται με τις ψηφιακή διευκόλυνση κάθε πολίτη».
Κάθε δημότης Βόλβης, μπορεί να συνδεθεί με τους κωδικούς του TAXISnet στο www.gov.gr → Πολίτης και καθημερινότητα (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta) ή στο mykeplive.gov.gr, να επιλέξει θεματική κατηγορία υπηρεσιών που θέλει να εξυπηρετηθεί, επιλέγει τον χρόνο του ραντεβού, όταν και με βιντεοκλήση θα εξυπηρετηθεί από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.