Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΑΙΓΙΝΙΟ “Είμαστε σε απομόνωση” καταγγέλλει πρώην δήμαρχος

Οικονομικό κόστος και ταλαιπωρία βαραίνουν τους κατοίκους του δήμου Πύδνας - Κολινδρού που θέλουν να μετακινηθούν προς τη Θεσσαλονίκη μετά την κατεδάφιση της γέφυρας Αιγινίου και τη λειτουργία του σταθμού διοδίων στην εθνική οδό.

ΤΟΥ ΦΩΤΗ ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗ

Σοβαρά είναι και τα ζητήματα οδικής ασφάλειας από την αύξηση της κυκλοφορίας φορτηγών μέσα από τον οικισμό Αιγινίου και την ελλιπή φωτοσήμανση.
Τα παραπάνω περιγράφονται σε ανοικτή επιστολή του παλαιού δημάρχου Αιγινίου (1975-1986) Αναστάσιου Τερζή, συγγραφέα, προς τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, από τον οποίο ζητά παρέμβαση για την επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν την περιοχή. “Παραμένουμε σε πραγματική απομόνωση με τη Θεσσαλονίκη μετά την καθαίρεση της γέφυρας του οδικού κόμβου Αιγινίου με την ΠΑΘΕ, η οποία συνετελέσθη το Σεπτέμβριο του 2013. Έκτοτε πρέπει να διανύουμε (μετ’ επιστροφής) για τη μετάβασή μας στη Θεσσαλονίκη επιπλέον 26 χιλιόμετρα (με επιλογή του κόμβου Αγαθούπολης), πληρώνοντας ταυτόχρονα και τέλη διοδίων 4,40 ευρώ (2Χ2,40 ευρώ)”, επισημαίνει ο κ. Τερζής. Εάν οι κάτοικοι επιλέξουν να μετακινηθούν μέσω της Εγνατίας οδού, από τον κόμβο Νησελίου, θα αποφύγουν τα διόδια, αλλά θα διανύσουν απόσταση μεγαλύτερη κατά 40 χιλιόμετρα. Ο αποστολέας εξηγεί ότι έπρεπε να γίνουν προσβάσεις προς την ΠΑΘΕ και καταγγέλλει ότι εδώ και καιρό δεν εκτελούνται εργασίες για την κατασκευή της νέας γέφυρας στο Αιγίνιο, όπως προβλέπεται.
Όσον αφορά την οδική ασφάλεια, “μεγάλα φορτηγά αυτοκίνητα, επικαθήμενες νταλίκες και πολλά άλλα βαρέα και λοιπά τροχοφόρα επιλέγουν τον παλιό εθνικό δρόμο Θεσσαλονίκης-Αθηνών κατερχόμενα προς νότο. Αυτό σημαίνει τεράστιο φόρτο κυκλοφορίας τροχοφόρων που διέρχονται διά του οικισμού Αιγινίου, σε μήκος 3 χλμ., με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται το περιβάλλον με έντονους θορύβους, αέρια ρύπανση κ.λπ. αλλά και με υπαρκτούς κινδύνους για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων”.
Ο παλαιός δήμαρχος αναφέρεται και στις υποδομές του ΟΣΕ, σημειώνοντας ότι το κτίριο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αιγινίου με τις λοιπές εγκαταστάσεις “καταρρέουν στην κυριολεξία, βρίσκονται σε απόλυτη εγκατάλειψη”. Επίσης η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ χαρακτηρίζεται άδικη εξαιτίας του υψηλού κόστους εισιτηρίου. Ο κ. Τερζής ζητά από τον υπουργό να προωθήσει λύσεις στα παραπάνω ζητήματα.