Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) δημοσίευσε το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου. Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές θα πρέπει να καταθέσεις τις προτάσεις τους μέχρι τις 5 Ιουνίου.
Την «αντίθεσή» του για την απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ, εκφράζει το ΠΑΣΟΚ, δηλώνοντας ότι «δεν κατανοεί αυτή την εσπευσμένη απόφαση» και ότι «θα παρακολουθεί τη διαδικασία καθ' όλη τη διάρκειά της».
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το ΠΑΣΟΚ τονίζει ότι «κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) παρουσίασε αναλυτικά την πρότασή του για την παραχώρηση δραστηριοτήτων και πώληση μικρού πακέτου μετοχών, πιστεύοντας ότι αυτή οδηγεί στη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος για το Δημόσιο».
«Το ΤΑΙΠΕΔ», συνεχίζει το ΠΑΣΟΚ, «παρότι κανένα κόμμα στην ίδια συζήτηση δεν συμφώνησε με την πρόταση της πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου, προχώρησε σήμερα δυστυχώς στη σχετική προκήρυξη».
«Το ΠΑΣΟΚ δεν κατανοεί αυτή την εσπευσμένη απόφαση (η οποία είναι αντίθετη όχι μόνο στο σύνολο της Βουλής, αλλά και στην άποψη των παραγωγικών φορέων της πόλης), εκφράζει την αντίθεσή του και δηλώνει ότι θα παρακολουθεί τη διαδικασία καθ' όλη τη διάρκειά της», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Την παραχώρηση της διαχείρισης των κοντέινερ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε παραχωρησιούχο εγνωσμένης αξίας και όχι την πώληση μετοχών ζήτησε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ.Μπουτάρης πρότεινε να παραχωρηθούν οι χρήσεις σε εταιρίες που έχουν σχέση με τον κλάδο των λιμανιών, όπως έγινε και στον Πειραιά με την Cosco. "Εάν είναι να πουληθεί το λιμάνι για να κλείσουν τρύπες από τα ελλείμματα, τότε να μην πουληθεί. Είμαστε κάθετα αντίθετοι. Αν πουληθεί θα έχει όφελος το κράτος, ενώ αν παραχωρηθεί θα ωφεληθεί ο δήμος", είπε χαρακτηριστικά.
Στο ζήτημα τοποθετήθηκαν και φορείς της πόλης μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι θα πρέπει να υπάρξει ειδικός παραχωρησιούχος, που θα μετακυλίσει στο λιμάνι όλη την εμπορική του δραστηριότητα.
"Εθνος"