Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Κρήτη: Η εξομολόγηση ενός τζογαδόρου - ''Είχα τα πάντα και έχασα μέχρι την οικογένειά μου''!

Η ιστορία του 62χρονου Ηρακλειώτη, δίνει τη διάσταση των επιπτώσεων τέτοιου είδους εξαρτήσεων και ταυτόχρονα, στέλνει μηνύματα για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών.''Έχω δύο παιδιά αλλά στη πραγματικότητα είναι σαν να μην έχω κανέα'' λέει ο κ.Γιάννης στο flashnews.gr και συνεχίζει...

''Με τη σύζυγο μου, έχουμε χωρίσει εδώ και αρκετά χρόνια και με τα παιδιά μου δεν έχω καθόλου επαφές. Ο γιός μου μένει με τη μητέρα του και η κόρη μου παντρεύτηκε, έκανε τη δική της οικογένεια. Εξαιτίας ενός θέματος, δεν θέλουν να με βλέπουν στα μάτια τους, να φανταστείτε ούτε τα εγγόνια μου δεν μου επιτρέπουν να δω...

Είχα μπλέξει με παράνομα παιχνίδια, χαρτοπαιξία και τέτοια. Δν ήταν βέβαια τόσο απλό όπως το λέω τώρα. Είχα παθιαστεί πολύ και στο μυαλό μου δεν υπήρχε τίποτε άλλο πέρα από αυτό… όταν έπαιζα, ξεχνούσα οτιδήποτε άλλο, τη σύζυγο, τα παιδιά, τις υποχρεώσεις του σπιτιού, τα θέματα της δουλειάς μου τα πάντα. Τα είχα όλα και τα έχασα'' καταλήγει ο 62χρονος.

Newsit.gr