Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Η γέννηση του… Adam!


281524-mediumΗ αντίστροφη μέτρηση άρχισε: στις αρχές του 2013 το νέο Opel ADAM θα διατίθεται στις εκθέσεις των Διανομέων και αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση στους δρόμους της πόλης. Το κομψό, μικρό αυτοκίνητο πόλης της Opel, ασυναγώνιστο σε δυνατότητες εξατομίκευσης προτίθεται να εντυπωσιάσει τους πάντες στο δρόμο όπως ακριβώς στην παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι του Παρισιού το Σεπτέμβριο –
με την αυτοπεποίθηση που αντλεί από μία μοντέρνα, τολμηρή και πολύχρωμη εμφάνιση και τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που κάνουν το κάθε ADAM πραγματικά μοναδικό.
Με το νέο ADAM, η Opel κάνει την είσοδό της στο ραγδαία αναπτυσσόμενο life-style κομμάτι της κατηγορίας Α.  Με μήκος σχεδόν 3,70 m (πλάτος 1,72 m χωρίς καθρέπτες), το Opel ADAM είναι ένα ευέλικτο και μοδάτο, τρίθυρο όχημα, ιδανικό για αστικά περιβάλλοντα και δυναμική οδήγηση εκτός ορίων πόλης χάρη στις ρυθμίσεις πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης που εστιάζουν στην απόλαυση και την ευελιξία. Μέσα στην καμπίνα, το Opel ADAM μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα σε ένα premium περιβάλλον και με ευρυχωρία ασυνήθιστη για μικρό αυτοκίνητο. Το cockpit του ADAM μπορεί να διαμορφωθεί σύμφωνα με τα γούστα του ιδιοκτήτη του χάρη στην πλούσια ποικιλία χρωμάτων, διακοσμητικών, κομψών επενδύσεων οροφής και φωτιστικών εφέ.
Το Opel ADAM προσφέρει επίσης τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες. Με το νέο σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink που ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android και Apple iOS) γίνεται το απόλυτα ‘συνδεδεμένο’ μικρό. Άλλα στοιχεία ιδανικά για το φυσικό αστικό περιβάλλον του ADAM είναι νέα γενιά του Park Assist που παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο, η Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert) και ένα σύστημα διεύθυνσης με “light touch” CITY mode.
Το ADAM υπερέχει από τον ανταγωνισμό στις δυνατότητες εξατομίκευσης και όχι μόνο: με ένα υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού, προσφέρει επίσης καλύτερη σχέση αξίας/τιμής. Η βασική τιμή για το ADAM με βενζινοκινητήρα 1200 κυβ. εκατ. 51 kW/70 hp είναι 11.500 Ευρώ (συνιστώμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία). Ακόμα και οι premium τεχνολογίες και οι τεράστιες δυνατότητες εξατομίκευσης είναι προσιτές. Παραδείγματα είναι το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας IntelliLink και η επένδυση οροφής με φωτισμό από 64 λυχνίες LED που δημιουργεί την εικόνα ενός έναστρου ουρανού.

Γεμάτο ζωντάνια
Το ADAM έρχεται σε μία εποχή σημαντική για την προϊοντική επίθεση της Opel. Από το 2008, η Opel έχει αναμορφώσει πλήρως τη γκάμα της, ξεκινώντας με το  Insignia και συνεχίζοντας με τα μεγάλου όγκου πωλήσεων μοντέλα της, ενώ τώρα κάνει είσοδο ή εγκαινιάζει νέες κατηγορίες της αγοράς: Το Ampera (το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με επέκταση της αυτονομίας), το Mokka (μικρό SUV), το ADAM (μοδάτο μικρό) και το μελλοντικό Cascada (μεσαίο cabrio) αποτελούν όλα τμήμα του τρίτου κύματος αυτού του τεράστιου προγράμματος ανάπτυξης και συμβάλλουν στην επέκταση της προϊοντικής γκάμας Opel.
Το ADAM δεν αντιγράφει απλά γνώριμες συνταγές. Παρά το ότι σημαντικοί ανταγωνιστές του στην κατηγορία έλκονται από μία ‘ρετρό’ σχεδιαστική προσέγγιση, το ίδιο παραμένει φρέσκο και τολμηρό. «Το ADAM αποδεικνύει ότι το ρετρό δεν είναι ο κανόνας του παιχνιδιού. Ορίζει σαν βασικές αξίες του την καινοτομία, ευρηματικότητα, εξατομίκευση και ποιότητα» σχολιάζει ο Dr. Thomas Sedran. Πρωτίστως, η μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση συνδυάζεται με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, το ADAM λανσάρει χαρακτηριστικά που συνήθως προσφέρονται μόνο σε premium μοντέλα της ανώτερης κατηγορίας, όπως επιβεβαιώνεται από την υψηλή ποιότητα κατασκευής του cockpit και τις τεχνολογίες που αυξάνουν την ασφάλεια, άνεση και τον παράγοντα απόλαυσης. Ταυτόχρονα, η Opel διατηρεί την τιμή του ADAM σε προσιτά επίπεδα, με ένα υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού σε όλες τις εκδόσεις.
Η Opel προβλέπει ότι σχεδόν το 80% των αγοραστών του ADAM θα είναι ιδιώτες, από τους οποίους οι μισοί και πλέον νέοι πελάτες. Το ADAM θα έχει επίσης απήχηση και σαν εταιρικό όχημα (για εταιρίες και επιχειρήσεις) αφού το 20% των πωλήσεων αναμένεται να απορροφάται από το εταιρικό και επαγγελματικό τμήμα της αγοράς. Γενικά, το ADAM θα προσελκύσει πελάτες και των δύο φύλων, νέους στην ηλικία και την καρδιά, με άποψη: θέλουν το αυτοκίνητό τους να εκφράζει το χαρακτήρα τους. Είναι λάτρεις του μοδάτου και της ατομικότητας: δεν ακολουθούν απλά τάσεις, τις δημιουργούν οι ίδιοι και είναι καθοδηγητές κοινής γνώμης (opinion-leaders).

Photo Gallery

Video