Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Στις φυλακές Κορυδαλλού και η κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου

Κρίθηκε προσωρινά κρατούμενη για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.

Στις φυλακές Κορυδαλλού μεταφέρθηκε και η κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου, Αρετή, μετά την απολογία της στον ανακριτή. Το υπόμνημα που παρέδωσε στον ανακριτή, σύμφωνα με το οποίο δεν έχει ουδεμία σχέση με τις Off shore εταιρείες που χρησιμοποιήθηκαν για το ξέπλυμα μαύρου πολιτικού χρήματος, δεν έπεισε τις δικαστικές αρχές που διέταξαν την προφυλάκισή της. Επιπλέον οι αρχές δεν πείστηκαν και για τους ισχυρισμό της κας Τσοχατζοπούλου αναφορικά με το ακίνητο στην οδό Δεινοκράτους στο Κολωνάκι.
Σύμφωνα με το δικηγόρο της κόρης του πρώην υπουργού, Μ. Δημητρακόπουλο, «το συγκεκριμένο ακίνητο προέρχεται από χρήματα που έχουν δηλωθεί στην εφορία και επίσης είναι χρήματα προερχόμενα από την εργασία της σαν αρχιτεκτόνισσα και σαν κατασκευάστρια οικοδομών».

Στο απολογητικό της υπόμνημα η κα Τσοχατζοπούλου προσπαθεί αφενός να αποσυνδέσει το πρόσωπό της από την επαγγελματική πορεία και τον τρόπο ζωής του πατέρα της, τονίζοντας ωστόσο ότι εξακολουθεί να τρέφει συναισθήματα για εκείνον.

«Το πρόσωπό μου όχι μόνο δεν εμπλέκεται στις πολυσέλιδες εκτυπώσεις των νομιμοποιητικών εγγράφων και των τραπεζικών κινήσεων παντελώς αγνώστων σε εμένα εταιρειών και προσώπων, οι οποίες συνθέτουν την πολυσέλιδη ποινική δικογραφία, αλλά το όνομά μου δε συνδέεται καν με την επαγγελματική πορεία, δραστηριότητα και διαβίωση του πατρός μου, κ. Απόστολου-Αθανασίου Τσοχατζόπουλου.

Βεβαίως αυτό δε θα πρέπει να ερμηνευτεί ότι φείδομαι συναισθημάτων έναντι του πατέρα μου, τον οποίο αγαπώ ειλικρινώς και για τον οποίο αγωνιώ. Ωστόσο, οι προσωπικές επιλογές του με έφεραν, δυστυχώς, αντιμέτωπη με τη νέα σύντροφό του και μου αποστέρησαν από πολύ νωρίς την καθημερινή επαφή μαζί του».