Τουλάχιστον σε 70.000, υπολογίζονται τα συμβόλαια ζωής που σπάνε Έλληνες πολίτες με τις ασφαλιστικές τους εταιρείες, από το 2008 και μετά και λόγω οικονομικής κρίσης, σε σύνολο 200.000 συμβολαίων που λύνονται...Αυτό εκτίμησε ο γενικός διευθυντής Ζωής και Γενικών Κλάδων, της Ευρωπαϊκής Πίστης, Νίκος Χαλκιόπουλος, στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης τύπου στη Θεσσαλονίκη.
Μιλώντας για την Ευρωπαϊκή Πίστη, ίδιος είπε ότι το λύσιμο συμβολαίων στην εταιρεία διαχρονικά εκτιμάται στο 10% και λόγω της οικονομικής κρίσης προστέθηκε άλλο ένα 5%, ποσοστό που όπως είπε, είναι χαμηλότερο του μέσου όρου στην υπόλοιπη ασφαλιστική αγορά της χώρας.
Αναφερόμενος σε θέματα της Ευρωπαϊκής Πίστης, ο κύριος Χαλκιόπουλος είπε ότι το 2012 ο αρχικός στόχος που τέθηκε είναι τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας να φθάσουν στα 7 εκατ. ευρώ, στόχος που όπως ωστόσο διευκρίνισε, σήμερα θεωρείται συντηρητικός.
Το 2011 η εταιρεία έγραψε κέρδη προ φόρων 4 εκατ. ευρώ, τα οποία ωστόσο καταγράφηκαν λιγότερα κατά 9,8 εκατ. ευρώ λόγω psi, που στέρησε από την Ευρωπααϊκή πίστη τη δυνατότητα να γράψει στον ισολογισμό της το ποσό των 14 εκατ. ευρώ.
Συνολικά η παραγωγή στην ασφαλιστική αγορά, παρουσίασε μείωση κατά 7,1% το 2011 συγκριτικά με το 2010 και διαμορφώθηκε στα 4,7 δισ. ευρώ, από 5,3 δισ. ευρώ πρόπερσι.
Όπως διευκρίνισε, κατά 7,9% έχασε ο κλάδος Ζωής στην ασφαλιστική αγορά της χώρα μας και κατά 6,5% οι γενικοί λοιποί κλάδοι, ποσοστό που θα έφθανε στο 20%, εάν δεν συμπεριλαμβανόταν σε αυτόν το αυτοκίνητο.
Για το 2012 όπως εκτίμησε, αναμένεται να συνεχιστεί η πτωτική τάση.Αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο της Ευρώπαϊκής Πίστης, τόνισε ότι το 25% των συμβολαίων αφορά τον κλάδο Ζωής, το 15% τους γενικούς λοιπούς κλάδους και το 60% το αυτοκίνητο. Γνωστοποίησε ότι φέτος η τιμή στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου είναι μειωμένη κατά 7% μόνο όμως για τα αστικά κέντρα Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αφού διαπιστώνονται μόνο υλικές ζημιές, έναντι σωματικών βλαβών στην υπόλοιπη περιφέρεια. Υπογράμμισε ότι τα ατυχήματα καταγράφονται λιγότερα κατά 3%, αφού όπως επεσήμανε, "με τη βενζίνη κοντά στα 2 ευρώ, οι Έλληνες κυκλοφορούν λιγότερο".
Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο, το χορό στις ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας, σέρνει ο κλάδος του αυτοκινήτου, παρόλο που υπάρχουν 1 εκατ. ανασφάλιστα ελληνικά οχήματα και όπως εκτίμησε αντίστοιχη θα είναι και φέτος η τάση, με τα περισσότερα συμβόλαια στις ασφαλιστικές να είναι αυτά του αυτοκινήτου
Αναφερόμενος σε θέματα της Ευρωπαϊκής Πίστης, ο κύριος Χαλκιόπουλος είπε ότι το 2012 ο αρχικός στόχος που τέθηκε είναι τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας να φθάσουν στα 7 εκατ. ευρώ, στόχος που όπως ωστόσο διευκρίνισε, σήμερα θεωρείται συντηρητικός.
Το 2011 η εταιρεία έγραψε κέρδη προ φόρων 4 εκατ. ευρώ, τα οποία ωστόσο καταγράφηκαν λιγότερα κατά 9,8 εκατ. ευρώ λόγω psi, που στέρησε από την Ευρωπααϊκή πίστη τη δυνατότητα να γράψει στον ισολογισμό της το ποσό των 14 εκατ. ευρώ.
Συνολικά η παραγωγή στην ασφαλιστική αγορά, παρουσίασε μείωση κατά 7,1% το 2011 συγκριτικά με το 2010 και διαμορφώθηκε στα 4,7 δισ. ευρώ, από 5,3 δισ. ευρώ πρόπερσι.
Όπως διευκρίνισε, κατά 7,9% έχασε ο κλάδος Ζωής στην ασφαλιστική αγορά της χώρα μας και κατά 6,5% οι γενικοί λοιποί κλάδοι, ποσοστό που θα έφθανε στο 20%, εάν δεν συμπεριλαμβανόταν σε αυτόν το αυτοκίνητο.
Για το 2012 όπως εκτίμησε, αναμένεται να συνεχιστεί η πτωτική τάση.Αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο της Ευρώπαϊκής Πίστης, τόνισε ότι το 25% των συμβολαίων αφορά τον κλάδο Ζωής, το 15% τους γενικούς λοιπούς κλάδους και το 60% το αυτοκίνητο. Γνωστοποίησε ότι φέτος η τιμή στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου είναι μειωμένη κατά 7% μόνο όμως για τα αστικά κέντρα Θεσσαλονίκη και Αθήνα, αφού διαπιστώνονται μόνο υλικές ζημιές, έναντι σωματικών βλαβών στην υπόλοιπη περιφέρεια. Υπογράμμισε ότι τα ατυχήματα καταγράφονται λιγότερα κατά 3%, αφού όπως επεσήμανε, "με τη βενζίνη κοντά στα 2 ευρώ, οι Έλληνες κυκλοφορούν λιγότερο".
Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο, το χορό στις ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας, σέρνει ο κλάδος του αυτοκινήτου, παρόλο που υπάρχουν 1 εκατ. ανασφάλιστα ελληνικά οχήματα και όπως εκτίμησε αντίστοιχη θα είναι και φέτος η τάση, με τα περισσότερα συμβόλαια στις ασφαλιστικές να είναι αυτά του αυτοκινήτου