Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευαγγ.
Αμμανατίδου – Πασχαλίδου και αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ αποτελούμενη από τον Γραμματέα.
ΣΥΝ Β’ Θεσσαλονίκης Χρ. Ρώσσιο και τον δημοτικό σύμβουλο Δ.Θερμαϊκού Β.
Κουκουρίκο πραγματοποίησαν συνάντηση με εκπροσώπους του Συλλόγου Εργαζομένων
Πολιτικής Αεροπορίας Θεσσαλονίκης και τον Αερολιμενάρχη του Αεροδρομίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»
κ. Τοπούζα.
Οι εργαζόμενοι εξέφρασαν την αντίθεση
τους στην επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου, η οποία θα στερήσει
πολύτιμους δημόσιους οικονομικούς πόρους και θέσεις εργασίας, ενώ τόνισαν ότι
είναι σκανδαλώδες την ίδια στιγμή που προετοιμάζεται το ξεπούλημα του
αεροδρομίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ν’ αναγγέλλονται έργα αναβάθμισης του χερσαίου τμήματος
ύψους 38,75 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ και θα δοθούν ως δώρο
στον επίδοξο επενδυτή.
Το αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» εντάσσεται
στον σχεδιασμό ιδιωτικοποίησης 28 αεροδρομίων της χώρας με σκοπό την «εξεύρεση
πόρων» για την αποπληρωμή των τοκογλύφων δανειστών της χώρας. Οι θαλάσσιες και
χερσαίες πύλες της Ελλάδας που μπαίνουν στον πλειστηριασμό των τροϊκανών και
πολυεθνικών συμφερόντων των εταιριών διαχείρισης αεροδρομίων (τύπου Hochtief) αποτελούν σημαντικό
κεφάλαιο για την οικονομική και αμυντική θωράκιση ιδιαίτερα των άγονων γραμμών
και της ακριτικής Ελλάδας και προσφέρουν χιλιάδες θέσεις εργασίας, ενώ ο
σχεδιασμός για την ιδιωτικοποίηση και παράδοση τους προϋποθέτει τόσο την
συρρίκνωση του έργου τους όσο και την μείωση των θέσεων εργασίας.
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευαγγ.
Αμμανατίδου-Πασχαλίδου δήλωσε μεταξύ άλλων: «υπερασπιζόμαστε τις θέσεις
εργασίας και είμαστε αντίθετοι στον διαχωρισμό των εργαζομένων εντός της Υπηρεσίας
Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ των «παλιών» εργαζομένων και των πρώην εργαζομένων του δημόσιου εθνικού μεταφορέα που εισήλθαν ή
μεταφέρθηκαν το τελευταίο διάστημα. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας επιτελεί
σημαντικό έργο, το οποίο ωφελεί με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ το ελληνικό
δημόσιο, θωρακίζει οικονομικά την ακριτική Ελλάδα και αποτελεί βασικό πυλώνα του
αεροπολιτικού ελέγχου της χώρας στηρίζοντας δυναμικά τον εισερχόμενο και
εξερχόμενο τουρισμό. Είναι αναγκαία όχι η απαξίωση της ΥΠΑ, αλλά αντίθετα, η
διεύρυνση και επέκταση του έργου της για την εξυπηρέτηση της πολιτικής,
οργανωτικής και διοικητικής της
αποτελεσματικότητας. Τέλος, δεν πρέπει να παραβλεφθεί ότι η διατήρηση
του δημόσιου χαρακτήρα της πολιτικής αεροπορίας και άμυνας είναι εξαιρετικά
κρίσιμη σε μία ιστορική περίοδο γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην ευρύτερη
περιοχή, καθώς με την πολιτική της εκχώρησης εθνικής και οικονομικής κυριαρχίας
θα διευκολύνονται ακόμα περισσότερο οι επικίνδυνοι σχεδιασμοί του τριγώνου
ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΙΣΡΑΗΛ, αλλά και οι αμφισβητούμενες «γκρίζες» θαλάσσιες και εναέριες
ζώνες».