Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Σταύρος Καλαφάτης: «Για το ΠΑΣΟΚ το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μέσο επικοινωνίας και όχι μέσο συγκοινωνίας»

Ο Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας και Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, αναφορικά με τη συνέντευξη τύπου που παρέθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης με θέμα την πορεία του έργου «Μετρό Θεσσαλονίκης», έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το ενδιαφέρον της Νέας Δημοκρατίας για το Μετρό είναι δεδομένο. Εκφράστηκε δε και σήμερα με βάση δύο γεγονότα:
1. Αν και η σημερινή πρόσκληση για ενημέρωση από την κυβέρνηση είχε έντονο χρώμα επικοινωνίας (έγινε σε εργοτάξιο και όχι σε γραφεία ή χώρο συσκέψεων), βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ήταν παρόντες.
2. Η παρουσία των βουλευτών της αντιπολίτευσης ήταν μαζικότερη από αυτή της συμπολίτευσης.
Δυστυχώς σ’ ένα μεγάλο βαθμό και μάλιστα λόγω και της έλευσης του Πρωθυπουργού σε λίγες ημέρες στη Θεσσαλονίκη, το Μετρό αντιμετωπίζεται από το ΠΑΣΟΚ περισσότερο ως μέσο επικοινωνίας παρά ως μέσο συγκοινωνίας.
Το έργο οφείλουμε να το υπερασπιστούμε όλοι στην πόλη. Δεν μπορούμε όμως να μην επισημάνουμε ότι οι επιδόσεις της Κυβέρνησης σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζονται από παλινωδίες, αναξιοπιστία και καθυστερήσεις.
Παλινωδίες που αποτυπώνονται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, με την απόσυρση της ιδέας της επαναχάραξης της βασικής γραμμής. Ιδέα που είχε «πέσει» στο τραπέζι ένα χρόνο μετά τις εκλογές του 2009. Τότε είχα επισημάνει με τοποθέτησή μου στη Βουλή τους κινδύνους που αφορούσαν την ομαλή ροή χρηματοδότησης από την ΕΕ από μια τέτοια αλλαγή. Σήμερα η κυβέρνηση επαναφέρει στο σχεδιασμό της την αρχική χάραξη που είχε γίνει επί Νέας Δημοκρατίας.
Αναξιοκρατία που εκφράζεται από τη μη εκπλήρωση προεκλογικής δέσμευσης της κυβέρνησης για μεταφορά της διοίκησης της Αττικό Μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Καθυστερήσεις που πιθανότερα θα είναι μεγαλύτερες και από τις προβλεπόμενες αφού η κυβέρνηση δίνει ως τελική ημερομηνία το 2015 παρότι λίγους μήνες νωρίτερα μιλούσε για το 2013 και 2014.
Σε κάθε περίπτωση το Μετρό είναι έργο το οποίο πίστεψε και ξεκίνησε να υλοποιεί η Νέα Δημοκρατία, έργο που θα βοηθήσει σημαντικά τόσο την ανάπτυξη, όσο και την καθημερινή λειτουργία της πόλης και ως τέτοιο θα πρέπει στην πράξη και όχι στα λόγια να το υπερασπιζόμαστε.»