Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Χάρης Παμπούκης: «Αμετάκλητη η παραίτησή μου»

«Αμετάκλητη είναι η παραίτησή μου και πρόκειται για αυτονόητη πράξη αξιοπρέπειας» αναφέρεται στην επιστολή παραίτησής του που υπέβαλε στον ρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρης Παμπούκης.
Ο μέχρι χθες στενός συνεργάτης του κ. Παπανδρέου ήταν απογοητευμένος από τον ίδιο τον πρωθυπουργό διότι δεν τον στήριξε στη σύγκρουσή του με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή, σχετικά με την πρότασή του για τη δημιουργία αυτόνομου υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και για την επαναφορά της εποπτείας του Λιμενικού Σώματος που τελεί υπό την αρμοδιότητα του κ. Παπουτσή.
Στην επιστολη αναφέρει ο κ. Παμπούκης ότι «Η παραίτησή μου είναι αμετάκλητη και είναι αυτονόητη πράξη αξιοπρέπειας. Σε μια κρίσιμη στιγμή για τον τόπο οφείλουμε να μην υπακούμε σε δογματικές πολιτικές. Δεν μπορούσαμε να έχουμε τα επιδίωκόμενα αποτελέσματα χωρίς τη επαναφορά του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, κάτι που επικροτούν όλοι οι φορείς πέρα από τον κλάδο της ναυτιλίας. Θεωρώ αυτονόητη την υποχρέωση να διατυπώνω την άποψή μου υπέρ του δημοσίου συμφέροντος».
Ο Χάρης Παμπούκης δημοσιοποίησε χθες αυτό που συζητιόταν εδώ και αρκετό καιρό στους κόλπους της κυβέρνησης, μεταφέροντας το αίτημα που υπάρχει από όλους τους παράγοντες της Ναυτιλίας για την ανασύσταση του υπουργείου, θέτοντας παράλληλα θέμα επαναφοράς της εποπτείας του Λιμενικού Σώματος.
Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή της ΝΕΤ, επεσήμανε ότι ο κλάδος της Ναυτιλίας έχει μια ιδιαιτερότητα, χρειάζεται υποστήριξη και διοικητική συνέχεια και πως έχει ενημερώσει τον πρωθυπουργό και κυβερνητικά στελέχη για τις θέσεις του. "Εγώ έχω θέσει", τόνισε, "τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Εχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα, το πρόβλημα δεν είναι δικό μου!".
Προσέθεσε, μάλιστα, πως είναι καθολικό αίτημα, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν καχεξία και δυσλειτουργία της Ναυτιλίας. Τάχθηκε, ακόμη, υπέρ της επαναφοράς στο υπουργείο της εποπτείας του Λιμενικού Σώματος και της ακτοφυλακής, λέγοντας πως χρειάζεται υποστήριξη από ένοπλο σώμα, προσθέτοντας με νόημα ότι "είναι σαν να διευθύνεις το υπουργείο Εξωτερικών χωρίς διπλωμάτες".
Το θέμα, το οποίο είναι σε γνώση του πρωθυπουργού, δεν απασχολεί μόνο το Μέγαρο Μαξίμου, αλλά αφορά και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χρ. Παπουτσή, στον οποίο μετά τον ανασχηματισμό ανατέθηκε η ευθύνη της λειτουργίας του Λιμενικού Σώματος, ο οποίος αποδοκίμασε την πρόταση του κ. Παμπούκη.