Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Τριανταφυλλάκος: Το νέο απόκτημα του Άρη

Ο Βασίλης Τριανταφυλλάκος, ο οποίος από την Τρίτη (12/7) ανήκει στην οικογένεια του Αρη, μίλησε την Τετάρτη (13/7) στον «ΑΡΗΣ FM 92,8», λίγες ώρες πριν αναχωρήσει για το Καρπενήσι ώστε να ενσωματωθεί με την αποστολή των «κίτρινων» που προετοιμάζεται εκεί.
.
Ο νεαρός επιθετικός αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Αρη (σ.σ. για την απόκτησή του ενδιαφέρθηκαν και οι ΑΕΚ και ΠΑΟΚ)μ εξηγώντας πως κίνητρο αποτέλεσαν τόσο ο κόσμος της ομάδας, όσο και ο Σάκης Τσιώλης
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Τριανταφυλλάκος
Το έκτο κατά σειρά μεταγραφικό απόκτημα του Αρη δήλωσε αρχικά:
«Μιλούσαμε αρκετό καιρό με τον Αρη, όπως και με άλλες ομάδες της Superleague(ΑΕΚ-ΠΑΟΚ-Ατρόμητος). Πιστεύω πως έκανα την καλύτερη επιλογή να έρθω στον ΑΡΗ που έχει έναν κόσμο μοναδικό που στηρίζει πάντα την ομάδα και έναν Έλληνα προπονητή που δουλεύει πολύ σκληρά και πιστεύει στα νέα παιδιά.
Ο κ. Τσιώλης έχει καλή γνώμη για εμένα και με πιστεύει . Από τη δική μου πλευρά πρέπει να τον ανταμείψω».
Για την θέση που του ταιριάζει μέσα στον αγωνιστικό χώρο τόνισε:
«Η θέση μου είναι επιθετικό χαφ. Έχω παίξει και σε άλλες θέσεις. Ο προπονητής μου στον Οδυσσέα Αναγέννησης πίστεψε ότι η απόδοση μου ήταν καλύτερη ως επιθετικός και τελικά μέσα σε επτά αγώνες πέτυχα 7 γκολ.
Αισθάνομαι έτοιμος να αρπάξω την ευκαιρία και ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω, Ανυπομονώ να ανέβω στο Καρπενήσι και να ενσωματωθώ στο κλίμα» ενώ συνέχισε λέγοντας:
«Έκανα ατομικές προπονήσεις, ακολουθούσα ένα πρόγραμμα και δούλευα πάνω σε αυτό. Βλέπω το γήπεδο που είναι απίστευτο. Το χόρτο είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ανυπομονώ να αγωνιστώ στο Κλεάνθης Βικελίδης. Ακολουθεί και η αναμέτρηση με την Πενιαρόλ και ο κόσμος του ΑΡΗ θα στηρίξει την ομάδα και θα έρθει στο γήπεδο».
Ο Βασίλης Τριανταφυλλάκος επεσήμανε κάποια από τα αγωνιστικά του χαρίσματα, υπογραμμίζοντας:
«Έχω γρήγορη σχέση με τη μπάλα, δουλεύει το μυαλό μου και κάνω γρήγορα την πρώτη κίνηση. Πιστεύω ως καταλληλότερη θέση γα μένα είναι αυτή πίσω από τα φορ».