Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Δραματική Έκκληση της Μητέρας του νεκρού σκιέρ στο Μέτσοβο μέσω του seleo

"Είμαι η μητέρα του άτυχου σκιέρ που σκοτώθηκε στο Μέτσοβο. Σας παρακαλώ απευθύνομαι σε σκιέρ γιατί θα κάνω τον αγώνα μου να σωθούν άλλα παιδιά... ...και να μην έχουν την τύχη του δικού μου παιδιού. Θέλω καθετί που να απευθύνεται σε ελλείψεις χιονοδρομικών κέντρων και ειδικά του Μετσόβου, και αν γνωρίζετε την οικογ. του νεαρού που πέρασε απαρατήρητος στο τραγικό δυστύχημα στα 3 5 πηγάδια. Κάθε μητέρα σκιέρ θέλω να σταθεί στο πλευρό μου γιατί αύριο μπορεί να βρεθεί στη δική μου θέση. Αυτό θα γίνει σκοπός της οικογενείας , μου να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι και ξεκινήσουν επιτέλους τα μέτρα ασφάλειας για τα νιάτα που θέλουν ένα ευχάριστο σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ."
6948570994 Αγγελή Ευαγγελία
Seleo.gr News