Ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Καλαφάτης μετά την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για την Οδική Ασφάλεια, έκανε την ακόλουθη δήλωση : «Το πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας που εφάρμοσε ως κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία, επέφερε συγκεκριμένα και απτά αποτελέσματα :
• την εκπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου προσαρμοσμένου στην ευρωπαϊκή εμπειρία,
• την ψήφιση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
• τον εκσυγχρονισμό του συστήματος εξέτασης υποψηφίων οδηγών,
• τη δημιουργία και λειτουργία 120 Πάρκων Κυκλοφοριακής Αγωγής για την καλλιέργεια ορθής οδικής συμπεριφοράς,
• την κατασκευή μεγάλων οδικών αξόνων που περιόρισαν στο 1/5 τα ατυχήματα,
• τη σημαντική δουλειά στον τομέα του τεχνικού ελέγχου οχημάτων και την αναβάθμιση του θεσμού των ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Το ΠΑΣΟΚ δεν αξιοποιεί τη σημαντική αυτή παρακαταθήκη και με αποσπασματικό τρόπο προσπαθεί να επιφέρει κάποιες αλλαγές στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες βεβαίως δεν αποτελούν μεταρρύθμιση. Μια σύγχρονη και αποτελεσματική πολιτική Οδικής Ασφάλειας θα πρέπει να περιλαμβάνει :
• ενίσχυση των προδιαγραφών ασφάλειας οδικών υποδομών σε όλη τη χώρα,
• εντατικοποίηση εκτάκτων ελέγχων σε φορτηγά, λεωφορεία και σχολικά,
• ενίσχυση και εκσυγχρονισμό της αστυνόμευσης,
• αυστηροποίηση συστήματος εξετάσεων υποψηφίων οδηγών,
• προγράμματα ενημέρωσης και πληροφόρησης οδηγών,
• εισαγωγή της κυκλοφοριακής αγωγής στην εκπαίδευση,
• δημιουργία ειδικού ταμείου σε κάθε δήμο, ώστε μέρος των εσόδων από πρόστιμα, πέραν της οδικής συντήρησης να διατίθεται και για άλλες δράσεις οδικής ασφάλειας».