Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Το Σάββατο λαϊκή βραδιά στον Αϊ Γιώργη Νυμφόπετρας.

Στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων ο Πολιτιστικός σύλλογος «Μέγας Αλέξανδρος» Νυμφόπετρας διοργανώνει λαϊκή βραδιά στον λόφο του ομώνυμου ναού του Αγίου Γεωργίου στην Παλιά Νυμφόπετρα (Τσαλί Μαχαλά). Είναι η πρώτη εκδήλωση λαϊκής βραδιάς που διοργανώνεται στο χώρο αυτό και είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει ανάμικτα συναισθήματα σε όσους παραβρεθούν αφού για πολλούς κατοίκους της Νυμφόπετρας, είναι ο χώρος που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν και για λίγες ώρες θα έχουν την ευκαιρία να θυμηθούν τα γλέντια και τις όμορφες στιγμές που έζησαν στο χωριό αυτό λίγο πριν το εγκαταλείψουν στα μέσα της δεκαετίας του ΄΄40. Για τους νεότερους, είναι ο τόπος των γονιών τους και έχει γι αυτούς ιδιαίτερο συμβολισμό. Ο χώρος όπου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση έχει αναπλαστεί τόσο στο προαύλιο χώρο της εκκλησίας όσο και στον χώρο όπου βρίσκεται το αιωνόβιο δένδρο πουρναριάς ενώ σε συνδυασμό τον καταπράσινο πευκόφυτο λόφο δημιουργούν ένα όμορφο σαγηνευτικό τοπίο.

Και τα blogs θέλουν το διαφημιστή τους!

Ένας από τους βασικούς κανόνες της αποτελεσματικής επικοινωνίας, είναι να προσαρμόζεται το δημιουργικό της στην φιλοσοφία του Μέσου- όχημα που χρησιμοποιείται. Ένα τέτοιο μέσον είναι και τα γνωστά μας blogs, μέρος των social media που ανεβαίνουν με γρήγορους ρυθμούς. Τα blogs έχουν αρχίσει να «παίρνουν κεφάλι» στις προτιμήσεις των χρηστών του διαδικτύου και κατά συνέπεια μπορούν να πάρουν και στη διαφημιστική πίττα. Παρατηρείται όμως μια «καθυστέρηση» στο δημιουργικό τρόπο προβολής των μαρκών από τα blogs. Λογότυπα, λογότυπα, και μόνο λογότυπα «κοσμούν» τα περιθώρια των ειδήσεων που αναρτούνται στα blogs. Η παραδοσιακή επικοινωνιακή προσέγγιση μεταφέρεται σε ένα νέο μέσο που διέπεται από άλλη φιλοσοφία. Στα blogs η γνωστή μας διαφήμιση θα πρέπει να αντικατασταθεί με μια νέα επικοινωνία διαφορετικού περιεχομένου. Μια επικοινωνία εξατομικευμένη, που θα δημιουργεί σχέσεις διαρκείας και θα «μιλάει» συναισθηματικά σε προσωπικό επίπεδο. Μια επικοινωνία ιστοριών και μύθων που θα δημιουργούνται επιδέξια από τις διαφημιστικές εταιρείες. Οι προοπτικές που ανοίγει αυτού του είδους το «νέο marketing» στα blogs είναι απεριόριστες. Με μια βασική προϋπόθεση: Να αντιληφθούν και οι bloggers από την πλευρά τους την αλλαγή σκηνικού και να αντιμετωπίσουν αυτή τους τη δραστηριότητα -πέρα από πνευματική- και ως επιχειρηματική, κάτι το οποίο συνιστά στην πορεία ακόμα και έκδοση τιμολογίων.
Bloggers: Βρείτε το διαφημιστή σας και κερδίστε το μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίττα! Διαφημιστές: Εκπαιδευτείτε στο νέο τρόπο επικοινωνίας που απαιτούν τα social media και κερδίστε νέους πελάτες!
Του Θανάση Παπαμιχαήλ

Η κρίση έφερε τιμές ευκαιρίας στην αγορά γης.

Η οικονομική δυσπραγία που υπάρχει έχει προκαλέσει αισθητή πτώση στις τιμές αγροτεμαχίων και οικοπέδων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οικόπεδο άρτιο ενός στρέμματος με ελιές και δυνατότητα κατασκευής οικίας στο Μελενικίτσι Σερρών πωλείτε μόλις 10 Χιλιάδες ευρώ. «Οι οικονομικές ανάγκες με αναγκάζουν σε πώληση το οικόπεδο» μας λέει η κ. Άννα Τουτζιάρη». Ανάλογες οικονομικές ευκαιρίες υπάρχουν και σε άλλες περιοχές της Μακεδονίας.

Απόστολος Παύλος - Πολιούχος Κορίνθου. Χρόνια Πολλά !

Παῦλος, κλητὸς ἀπόστολος Ἰησοῦ Χριστοῦ διὰ θελήματος Θεοῦ,
καὶ Σωσθένης ὁ ἀδελφός, τῇ ἐκκλησίᾳ τοῦ Θεοῦ τῇ οὔσῃ ἐν Κορίνθῳ,
ἡγιασμένοις ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, κλητοῖς ἁγίοις, σὺν πᾶσι τοῖς ἐπικαλουμένοις τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ἐν παντὶ τόπῳ αὐτῶν τε καὶ ἡμῶν χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ πατρὸς ἡμῶν καὶ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ.

ΟΝΝΕΔ Κορινθίας

Χρόνια Πολλά στον πρόεδρο των Ακριτών του Πόντου Σταυρούπολης Παύλο Γαλεγαλίδη, στον Παύλο Κωνσταντινίδη και στον Πέτρο Μπακιρτζή στην Νυμφόπετρα και σε όλους τους εορτάζοντας.

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων της Θεσσαλονίκης