Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Την Τρίτη στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ

Νέα ταλαιπωρία αναμένει το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης, καθώς την ερχόμενη Τρίτη, 27 Απριλίου, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ προχωρούν σε στάση εργασίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ θα πραγματοποιήσει στάση εργασίας την Τρίτη από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 8 το πρωί και από τις 9 το βράδυ μέχρι τη λήξη της βάρδιας, συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ). Η ΟΣΜΕ διαμαρτύρεται για τα αντεργατικά μέτρα της κυβέρνησης. Η στάση μπορεί να είναι μέχρι τις 8 το πρωί, αλλά στην πράξη, λεωφορεία δεν θα βγουν στους δρόμους πριν από τις 8.30. Και αυτό καθώς απαιτείται κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι τα λεωφορεία να φύγουν από τα αμαξοστάσια, όπου θα είναι σταθμευμένα, να μεταβούν στην αφετηρία, απ' όπου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγιά τους και ακολούθως να φτάσουν σε στάσεις, κυρίως στο κέντρο της πόλης. Αντίθετα, το βράδυ, η στάση εργασίας μπορεί να ξεκινά στις 9, αλλά τα λεωφορεία θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης μέχρι τις 9.30, προκειμένου να ολοκληρώσουν τα δρομολόγια που ήδη



Η αύξηση στον ΟΑΣΘ

Κρατηθείτε να κρατηθούμε αντάμα: ο ΟΑΣΘ, για να «διατηρήσει την κερδοφορία του» (ναι, ναι, ναι, όπως το γράφω) εισηγήθηκε και έγιναν αποδεκτές από την κυβέρνηση (εκεί παύει η λογική και ξεκινά ο υπερβατικός διαλογισμός) αυξήσεις στα εισιτήρια. Με γραμμές που εξυπηρετούν 7 και 10 και παραπάνω εκατομμύρια εισιτήρια το χρόνο, με αιτιολογία την περικοπή της κρατικής επιδότησης (η οποία έπρεπε από χρόνια να αποτελεί παρελθόν) το ίδρυμα αυτό καμώνεται ότι αυξάνει μεσοσταθμικώς 20% τα εισιτήρια. Στην ουσία διαπράττει κάτι εξοργιστικό. Δεν περίμενα από τις ελεγκτικές υπηρεσίες να το αντιληφθούν, αλλά η πολιτική ηγεσία πρέπει κάτι να κάνει. Εξηγώ.
Πριν έξι νομίζω χρόνια ένα ευεργετικό για την αγορά μέτρο άρχισε να ισχύει. Συγκεκριμένα, κόστιζε πενήντα λεπτά (και εξήντα, αν έκοβες εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο) η κατοχή ενός εισιτηρίου που σου επέτρεπε επί 70 λεπτά της ώρας να το χρησιμοποιήσεις πάλι. Δηλαδή, ο κάτοικος της Ευζώνων μπορούσε να εξυπηρετηθεί από το ΙΚΑ Ανω Πόλης, αλλάζοντας τέσσερις συγκοινωνίες με πενήντα λεπτά. Ηταν ένα μέτρο που έφερε αύξηση πάνω από 10% στα έσοδα του οργανισμού. Αυτό το τιμολογιακό κλειδί ακυρώνεται: το εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών επί 70 λεπτά, ανεβαίνει στο ένα ευρώ! Η αύξηση είναι 100% ακριβώς. Αλλιώς, για την ίδια διαδρομή που προανέφερα, αν δεν ξέρεις, μπορεί να πληρώσεις έως και 2,4 ευρώ, αφού η τιμή βάσης πήγε από 50 σε 60 λεπτά.
Να μαζευτούν δημαρχαίοι, υπηρεσιακοί, υπουργάρες και σχετικοί και να πούνε «κάναμε λάθος, άκυρον», να διορθώσουν τη ζημιά. Καταλαβαίνω την αύξηση από 50 σε 60 λεπτά, και είμαι σίγουρος ότι είναι σε θέση να την αιτιολογήσουν. Λέμε τώρα. Αλλά να ακυρώσουν πρωτοβουλίες που βοηθούν τον κόσμο να κινηθεί, μέσα σε περιβάλλον στέγνας της αγοράς, συμπαθάτε με, αλλά κάποιοι μας δουλεύουν.Βλέπετε τι γίνεται με τα ταξί. Στις πιάτσες, οι ουρές κάνουν και κούρμπα στο διπλανό δρόμο. Ο κόσμος δεν μπαίνει σε ταξί. Κάνει οικονομία. Απεναντίας, οι ηλικιωμένοι χρησιμοποιούν τις μεταβιβάσεις έξυπνα. Για να πάνε Καλαμαριά από κέντρο ρυθμίζουν τις δουλειές τους ανάλογα με το δρομολόγιο. Ανεβαίνουν και κατεβαίνουν στα λεωφορεία. Τώρα, περπάτημα. Για να θυμούνται την Κατοχή, να έχουν σωστές παραστάσεις. Αλλά η κυβέρνηση, τέτοια ευαισθησία; Δεν κρίνω τον ΟΑΣΘ, επειδή είμαι αξιοπρεπής άνθρωπος, που χρησιμοποιώ την αστική συγκοινωνία εντατικά, επομένως είμαι βλάκας με περικεφαλαία, το δείχνω, με εκμεταλλεύονται και καλά μου κάνουν. Λέω από πίκα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, αλλά μάλλον θα πέσει περπάτημα που θα με μετατρέψει από χοντρό σε εύσωμο…
«Αγγελιοφόρος»



Χωρίς λόγια, δημοσιεύουμε το πρωτοσέλιδο της «Μακεδονίας»

Ύστατη προσπάθεια για την Κορώνεια


Κλείνουν όλες οι παράνομες γεωτρήσεις που χρόνια τώρα "ρουφούν" την πολύπαθη λίμνη.
Την παύση λειτουργίας όλων των παράνομων γεωτρήσεων στην περιοχή γύρω από την Κορώνεια, οι οποίες επί σειρά ετών αποτελούσαν μία από τις σοβαρότερες πληγές που οδηγούσαν στον θάνατο της λίμνης, ανακοίνωσε χθες η γενική γραμματέας της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Μαρία Λιονή. Οι ανακοινώσεις της κυρίας Λιονή για το κλείσιμο των γεωτρήσεων και την παράλληλη διενέργεια αυστηρών ελέγχων από μεικτά κλιμάκια έγιναν στο πλαίσιο σύσκεψης που οργανώθηκε στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σχετικά με τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν ενόψει της φετινής αρδευτικής περιόδου. Η γενική γραμματέας της περιφέρειας διαβεβαίωσε ότι “το φετινό καλοκαίρι στην Κορώνεια δεν θα θυμίζει τα προηγούμενα”. Ουσιαστικά η χθεσινή σύσκεψη σηματοδότησε την ενεργοποίηση του ειδικού σχεδίου δράσης, το οποίο έχει εκπονηθεί για την Κορώνεια και αποσκοπεί μεταξύ των άλλων στην παύση λειτουργίας των περίπου 2.000 παράνομων γεωτρήσεων που υπολογίζεται ότι υπάρχουν στην περιοχή, αλλά και στη μείωση της κατανάλωσης του αρδευτικού νερού. “Η παύση λειτουργίας των παράνομων γεωτρήσεων είναι δεδομένη”, ξεκαθάρισε η κυρία Λιονή, γνωστοποιώντας ότι από πλευράς περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ξεκινά άμεσα προς αυτή την κατεύθυνση εκστρατεία για την ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων. Ενημερωτικές συναντήσεις θα γίνουν το προσεχές διάστημα στους δήμους Κορώνειας, Εγνατίας, Λαγκαδά, Ασσήρου και Μυγδονίας με τη συμμετοχή εκπροσώπων των αγροτών, αλλά και όλων των υπόλοιπων χρηστών νερού. Παράλληλα, η γενική γραμματέας της περιφέρειας ανήγγειλε τη διενέργεια αυστηρών ελέγχων, δεδομένου ότι τα περιοριστικά μέτρα που αποφασίστηκαν στο παρελθόν δεν εφαρμόστηκαν επαρκώς. “Οι έλεγχοι θα γίνονται και για τις ώρες άρδευσης των καλλιεργήσιμων εκτάσεων και για τυχόν άσκοπη κατανάλωση νερού στην περιοχή”, επισήμανε η κυρία Λιονή, διαμηνύοντας προς κάθε κατεύθυνση ότι “φέτος οι έλεγχοι θα είναι αυστηροί και θα επιβληθούν πρόστιμα στους παραβάτες”. Στη χθεσινή σύσκεψη συμμετείχαν μεταξύ των άλλων ο δήμαρχος Κορώνειας Μπάμπης Παπαδόπουλος, υπηρεσιακά στελέχη της περιφέρειας και της νομαρχίας, εκπρόσωποι των δήμων Εγνατίας και Λαγκαδά και ο αγροτοσυνδικαλιστής Βασίλης Κανάκας.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΧΑΡΗ ΤΣΙΟΚΑ ΣΤΟΝ Ρ/Σ «ΝΕΤ 105,8» ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ

Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ : Θα καλωσορίσουμε τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Μεταφορών κ. Χάρη Τσιόκα.
Κύριε Τσιόκα, καλό μεσημέρι
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ : Καλό μεσημέρι σε όλους.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ : Τι κάνετε; Μήπως εσείς ξέρετε, αν σήμερα θα βγει ανακοίνωση; Μήπως και εμείς βγάλουμε την είδηση από εσάς;
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ : Κοιτάξτε... Το θέμα είναι πλέον ότι αυτή η πορεία δεν έχει επιστροφή. Δηλαδή για την Ελλάδα το μέλλον της, περνάει μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει πλέον ο Πρωθυπουργός. Γιατί αν δεν υπάρχει χώρα, δεν μπορούμε να συζητήσουμε και τα επιμέρους προβλήματα.
ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Αυτό είναι γεγονός.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ : Νομίζω ότι είναι η επιβίωση της χώρας.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Αυτό είναι γεγονός. Σας καλέσαμε γιατί, εκεί στο Υπουργείο, προχωράτε ένα από τα θέματα -τα οποία έχουμε μπροστά μας- και με τα οποία ούτως ή άλλως η κυβέρνηση προτίθεται να προχωρήσει, εξ ου και έχει προχωρήσει ο διάλογος. Είναι το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων από τους μεταφορείς. Μέχρι πριν καμιά 20αριά μέρες πάλι το συζητούσαμε μαζί σας..
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ : Βεβαίως. Και νομίζω ως εκπομπή πρωτοπορήσατε γιατί ασχοληθήκατε με το θέμα αυτό.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ : Μας είχατε πει ακριβώς, μας είχατε δώσει όλο το σκεπτικό και τη λογική που εσείς είχατε κατά νου. Και όταν λέω εσείς, εννοώ το Υπουργείο. Μας είχατε πει για το διάλογο και τις συζητήσεις που είχατε ξεκινήσει με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Τώρα, πού ακριβώς βρισκόμαστε;
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Νομίζω ότι είναι ευτυχής συγκυρία, πως κάτω από αυτό το δύσκολο περιβάλλον, κατορθώσαμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να κάνουμε ένα γόνιμο διάλογο. Δεν λέω ότι συμφωνήσαμε σε όλα. Aλα συμπυκνώσαμε μια σειρά από προβληματισμούς, λάβαμε υπόψη το διεθνές περιβάλλον, και ιδιαίτερα το Eευρωπαϊκό περιβάλλον, και καταλήξαμε ότι αν θέλει η Ελλάδα να διατηρήσει ένα ρόλο και ένα κομμάτι αγοράς στον τομέα των μεταφορών, πρέπει να οργανώσει ξανά το κλάδο. Αυτό λοιπόν είπαμε στους επαγγελματίες, αυτό λέμε στην ελληνική κοινωνία: ότι αν θέλουμε με ασφάλεια να διατηρήσουμε ένα κομμάτι αγοράς, πρέπει να οργανώσουμε σε επιχειρήσεις πλέον τις μεταφορές, να τις εντάξουμε για πρώτη φορά σε αναπτυξιακό νόμο και ταυτόχρονα κάτω από αυτό το καθεστώς, να δώσουμε καλύτερης ποιότητας υπηρεσίες στον πολίτη και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Ωραία. Για να τα κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένα, στο βαθμό που αυτά μπορούν να γίνουν να στην παρούσα φάση συγκεκριμένα. Ούτως ή άλλως εσείς το νομοσχέδιο το έχετε ετοιμάσει..
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Ο Υπουργός Ρέππας το έχει δώσει ήδη για διαβούλευση και ήδη δεχόμαστε αρκετά σχόλια και παρατηρήσεις. Και αυτό δείχνει ότι ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει και πάνω σε αυτό προβληματίζεται.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Ναι , στην ουσία ανοίγει έπειτα από 35 χρόνια ένα από τα λεγόμενα κλειστά επαγγέλματα.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Κυρία Μπαλτατζή, μπορεί και περισσότερο και είναι σημαντικό: Για πρώτη φορά επιχειρούμε να οργανώσουμε τον κλάδο αυτό σε νέα βάση.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Τώρα, κάποια από τα στοιχεία του νομοσχεδίου που μπορούμε να συζητήσουμε πως είναι παραδείγματος χάριν οι νέες άδειες που θα δίνονται σε εταιρίες μεταφορική έργου.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Μάλιστα.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Οι 33.000 μεταφορείς έχουν διορία 5 ετών να οργανωθούν και να συστήσουν εταιρίες.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Βεβαίως. Όσον αφορά τους υφιστάμενους μεταφορείς, ναι, έχουν μια πενταετία να οργανωθούν και με βάση πλέον την αξία που δίνουμε στο αυτοκίνητο που έχουν, γιατί πρώτη φορά το κράτος τους αναγνωρίζει ότι έχει μια αξία επισήμως, με βάση λοιπόν αυτό, μπορούν να φτιάξουν το μετοχικό τους κεφάλαιο. Στους δε καινούριους, λέμε, φτιάξτε μια κεφαλαιουχική εταιρία, μπορείτε να έχετε άδεια στην συνέχεια φορτηγού Δημόσιας Χρήσης και με βάση αυτό να διεκδικήσετε τους όρους και τους κανόνες του μεταφορικού έργου.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Τώρα στην ουσία, με βάση την αξία της άδειας θα μπορεί να γίνεται τι; Γιατί εσείς το έχετε στο μυαλό σας αλλά εμείς δεν το ξέρουμε
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Κοιτάξτε να δείτε. Αυτό που λέμε είναι το εξής: σήμερα ο παραδοσιακός μεταφορέας είναι και οδηγός και ταυτόχρονα κάνει τις εμπορικές συμφωνίες και προσπαθεί να πάρει ένα έργο. Ο ευρωπαίος αντίστοιχα, ο Ιταλός, ο Γάλλος, ο Γερμανός τι κάνει; Κάνει το εντελώς αντίθετο: έχει εταιρία οργανωμένη σε logistics, συσκευάζει, έχει γερανούς, μεταποιεί και διακινεί πολύ πιο γρήγορα, με οργανωμένο γραφείο, όλα τα προϊόντα και με ασφάλεια...
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Υπάρχουν και τέτοια στην Ελλάδα
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Έχουμε ελάχιστα. Οι 33.000 είναι ανοργάνωτοι. Λοιπόν, εμείς ερχόμαστε τώρα και τι λέμε; Λέμε ότι αυτό ξέρουμε ότι έχει ένα κόστος και αυτό το κόστος το καλύπτουμε με την ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο. Άρα λοιπόν με ασφάλεια οδηγούμε τις περιουσίες των μεταφορέων που υφίστανται μέχρι σήμερα στο νέο περιβάλλον. Ταυτόχρονα όμως, κατανοούμε ότι τα επαγγέλματα αυτά σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες και ταυτόχρονα με βάση τα ελληνικά δικαστήρια πρέπει στα επαγγέλματα αυτά να έχει πρόσβαση ο κάθε πολίτης, που δικαιούται να είναι μεταφορέας και να μπορεί να παίρνει άδεια. Μέχρι σήμερα δεν δικαιούνταν. Αυτό λοιπόν το ανοίγουμε και λέμε: ότι εφόσον κάποιος έχει το επάγγελμα του μεταφορέα μπορεί. Για να έχεις το επάγγελμα του μεταφορέα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία πρέπει να έχεις τελειώσει μια σχολή, όπως είναι για παράδειγμα στην Ιταλία και στη Γερμανία, και να έχεις ένα κεφάλαιο περίπου 10.000 Ευρώ για το πρώτο αυτοκίνητο και 5000 Ευρώ για κάθε αυτοκίνητο.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Μάλιστα, τώρα. Μαζί με την απελευθέρωση των αδειών για τα φορτηγά και τα βυτιοφόρα δημοσίας χρήσεως, έρχεται και η απελευθέρωση του κομίστρου. Αυτό;
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Αυτό είναι το αμέσως επόμενο μεγάλο θέμα και πάρα πολύ σημαντικό. Αυτό σημαίνει πλέον ότι κάποιος μεταφορέας διαπραγματεύεται με τον πελάτη του, είτε είναι εταιρία είτε είναι φυσικό πρόσωπο για την μεταφορά των προϊόντων του στην τιμή που συμφέρει. Και στη βάση αυτή κλείνεται η συμφωνία. Άρα λοιπόν αναμένουμε μέσα από την απελευθέρωση του κομίστρου, να έχει ο πολίτης φθηνότερες υπηρεσίες, όταν ο ανταγωνισμός και η αγορά λειτουργήσει με υγιείς καλύτερους όρους.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Οι πληροφορίες λένε, κ. Τσιόκα, πως οι μεταφορείς έχουν ήδη ζητήσει βελτιώσεις σε επίπεδο φορολογικών και αναπτυξιακών κινήτρων, αυτό είναι το ένα. Και το δεύτερο που θέλω να σας ρωτήσω, είναι αυτό που επίσης υποστηρίζουν και μάλιστα νομίζω το δήλωσε και ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών διεθνών μεταφορών κ. Κενανίδης, ότι στη ουσία οι πολυεθνικές καθορίζουν τις τιμές της αγοράς.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Κοιτάξτε. Αυτό είναι ένα θέμα, να ξεκινήσω πρώτα από το δεύτερο: αυτό ακριβώς προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε. Ότι σήμερα οι μεγάλες εταιρίες έχουν οργανωθεί και εμείς ενώ διακριθήκαμε διαχρονικά στις μεταφορές, τώρα κινδυνεύουμε να χάσουν το αντικείμενο. Αυτό λοιπόν κάνουμε με το νόμο. Τους λέμε ελάτε με την στήριξη του κράτους να φτιάξουμε εταιρίες για να ανταγωνιστούμε τις ξένες. Άρα λοιπόν σε αυτό δίνουμε χέρι φιλίας. Δεν είναι αντίπαλο το κράτος. Σέβεται την περιουσία του κάθε οικογενειάρχη, σέβεται την δυνατότητα του κάθε Έλληνα να έχει πρόσβαση σε αυτό το επάγγελμα και αυτό το χέρι απλώνει φιλικά. Το άλλο θέμα για τα φορολογικά και τα αναπτυξιακά : είναι σοβαρά. Εμείς λοιπόν με εντολή του Πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου και του Υπουργού Ρέππα, βγάλαμε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο, έχουμε προτείνει μια σειρά από αναπτυξιακά κίνητρα στο νομοσχέδιο, όπως επιδότηση για το φόρο εγκατάστασης, για τα ανυψωτικά μηχανήματα, για την τεχνολογία, για τα logistics, αυτά τα βάζουμε. Αν κρίνουμε ότι μπορούν να μπουν και άλλα, τα οποία βέβαια υπηρετούν αυτό το στόχο της ανάπτυξης και της οργάνωσης των εταιριών, είμαστε ανοιχτοί να το συζητήσουμε. Επομένως για αυτό κάνουμε το διάλογο. Όσον αφορά τα φορολογικά, στο νομοσχέδιο παραδείγματος χάριν προβλέπουμε εκπτώσεις φορολογικές στο μέτρο που συγχωνεύονται εταιρίες, που συγχωνεύονται υπηρεσίες κλπ. Αν πάλι λοιπόν υπάρχει κάτι που δεν αντιβαίνει στο πρόγραμμα σταθερότητας και μπορούμε να το βάλουμε, πάλι θα το συζητήσουμε. Διότι σας είπα δεν ερχόμαστε ως αντίπαλοι. Θέλουμε να ενισχύσουμε τα επαγγέλματα της χώρας μας, για να μπορούν στο ευρωπαϊκό περιβάλλον να ανταγωνιστούν. Άλλωστε δεν θα ανακαλύψουμε την πυρίτιδα κυρία Μπαλτατζή.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Προφανώς.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Θα σας πω κάτι. Δεν ήταν πιο έξυπνοι οι Ιταλοί, που αυτό που κάνουμε εμείς στην Ελλάδα, το έκαναν οι Ιταλοί πριν από 5 χρόνια. Οι Γάλλοι, αυτοί βέβαια μέσα από κινητοποιήσεις, το έκαναν πριν από 9 χρόνια. Οι Γερμανοί το ίδιο. Αυτό λοιπόν που κάνουμε στην Ελλάδα είναι πολύ πιο οργανωμένο, πλέον δανειζόμαστε αυτή την εμπειρία, αλλά την εναρμονίζουμε σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα.
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Κύριε Τσιόκα, κατ' αρχήν να σας ευχαριστήσω για τη συνομιλία...
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Εγώ σας ευχαριστώ
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: Να πούμε για τη δημόσια διαβούλευση για τις επόμενες 10 μέρες...
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Για να ακούσουμε απόψεις..
Ε. ΜΠΑΛΤΑΤΖΗ: θα ψηφιστεί μέσα στο Μάιο, άρα εμείς θα τα ξαναπούμε. Πολύ σας ευχαριστούμε. Καλό σας μεσημέρι.
Χ. ΤΣΙΟΚΑΣ: Να είστε καλά.